Spring naar bijdragen

Maandag 22 oktober 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo ik ga ook opslomen
charlie geniet van je kleinkinderen morgen .
an gun je hoofd een beetje rust
tolie zou er een spelleke bestaan gremlinverjager;)
ik speel momenteel the rise of atlantis heerlijk spel .
daar juist dode vis gevonden in het aquarium amen ;-((
raar dat zelf een vis mij raken kan , wisten jullie dat ik er s'morgens mijn klok op gelijk kan zetten 7 uur en ze maken een kabaal omdat het etens tijd is .
zo ik ben weg met bijna 2 liter water in mijn buik
cal susces met het muziek instrument
slaapzacht adb'ers :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Het is al laat dus ik ga niet op iedereen persoonlijk reageren. Ieder is wel in mijn gedachten.

Ik wil wel Tapas feliciteren met 4 maanden en Gem met 5 maanden ADB.
Dames: van harte :heart: gefeliciteerd. B):musicnote::light::sun::moon::present::):rose::P

Ik zie dat verschillende mensen het moeilijk hebben gehad en misschien nog. Stuur maar wat van die gremlins naar mij toe, ik maak er wel gremlinmoes van met veel suiker en stop ze dan onder de graszoden, kunnen ze lekker gisten en verrotten in hun eigen alcohol.

Ik was een uurtje geleden al terug van koor, maar mijn huisgenoten willen ook wel eens met me praten.

Ik zag hier op de laatste pagina nog wat over muziek en stemmingen.

Begin dit jaar heb ik een paar maanden muziektherapie gehad van mijn vriendin/pianodocente. Niks geen noten, liefst op een onbekend instrument en gewoon mijn gevoel en gedachten via muziektonen laten komen. Soms erbij praten, de andere keren mijn gedachten verwoorden met alleen muziek, dan weer mijn opkomende gevoelens of stemming. Was leerzaam, soms confronterend, maar meestal ook leuk en ging ik met een beter gevoel en meer positieve vechtlust (tegen de alcohol) naar huis. Onderweg en thuis probeerde ik dat goede gevoel vast te houden. Naarmate de sessie vorderden, ging dat beter.
Nu doe ik het nog minstens een keer in de week zelf en op de piano. Het maakt me dan meer mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even bijgelezen...kennelijk zijn we in alles zo onmatig..
zie heel erg op tegen morgen, maar ach...ik moet niet zeuren!
Het is gewoon een luxeprobleem, en dan ga ik me druk maken over een beetje stof!!,kom, ik raap mezelf bij elkaar en ga weer bedwaarts!
Tot morgen!
liefs, Tolie:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie,
Maken ze veel stof met die badkamer. Dek alles goed af voor ze komen morgen. Als ze weg zijn en je gaat stoffen en stofzuigen. Uurtje wachten en nogeens stoffen en stofzuigen. Dan kun je de stofgevoelige zaken die je wilt gebruiken uitpakken. Als je je computer wil gebruiken tijdens het creëren van stof, heb je een probleem. Computers zijn net stofzuigers. Je kunt de kamer extra tegen stof beveiligen door achter de deur een dubbele laag plastic aan te brengen als gordijnen die over elkaar schuiven. Er voorzichtig door heen gaan en deur weer sluiten. Niet aanbrengen aan de kant waarnaar de deur opendraait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super prestatie Juul!..lekker slapen zal nog wel een tijdje op zijn kop staan ..het duurt 3 maanden voor je REM slaap weer normaal is..maar ik kan je beloven dat je over een paar weken voor het eerst weer echt gaat slapen....maar beter puur natuur slapen dan in een roes!

Soothe..kan je niets bij de buren lenen..en hoezo geen kruidnagel..je bent toch KOK!
En die JD Kan je beter door de gootsteen spoelen in plaats van door je kiezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergeet nog wat. Iedereen die gaat opslomen en slapen: welterusten.

Vandaag hebben we bij koor een nieuw lied ingestudeerd: Annemarie van Wim Sonneveld.
Grappig, ik kende de deun nog en stukjes tekst. Ik was als tiener best dol op Sonneveld.
Gelukkig vonden mijn ouders en grootouders hem ook leuk en werden zijn conferences bekeken en beluisterd mits er geen voetbal was (op zo een moment vond ik dat een stomme sport).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte met je kiespijn Soothe! Wat rot dat je zonder pijnstillers zit. Kamille spoelen, en misschien inderdaad ook nog die kruidnagel proberen. Ik heb ooit een tandarts gehad die ook aan homeopathie deed, en die bracht wel eens een bijna ontstoken zenuw tot rust met een soort pasta gemaakt van kruidnagel. En het hielp! Ik heb die kies nog steeds, en hij is nog steeds niet dood!

Zo, hondje is uitgeweest, ik heb niet meer alles bijgelezen, want ik ben moe na al het werken in mijn tuin vanmiddag. Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vriendin vroeg vanavond aan me hoe ik dat feestje gisteren ben doorgekomen. Wel makkelijk dus, maar dat het mij nu nog steeds zo opvalt wat mensen verstouwen en dat ik daaruit wel afleid dat ik er nog niet overheen ben. Zelf vind ik ook dat ik met te veel denken erbij gepresenteerde glazen afsla. Dat vond ze ook en zei dat ik er pas overheen ben als het mij niet meer interesseerd wat en hoeveel mensen aan alcoholische dranken nuttigen en dat me verder alleen interesseerd wat voor lekkere non-alcolische dranken worden geschonken. Daarin ben ik het met haar eens. Ik moet nog groeien, ik ben er nog lang niet. Maar ik zit op de goede weg. Alles heeft zijn tijd nodig en dat komt nog wel. Ik heb er wel een goed gevoel bij bij die gedachte dat ook dat goed komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...