Spring naar bijdragen

donderdag 25 oktober 2007

blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen adb'ers,
corinne ik hoop dat je u vandaag een beetje beter voelt , indien ik gisteren nog niet slapen was geweest had ik jou een knuffel gemaild:present:
en ppsss neen ik wordt niet grof in de mond ;)
benthe sterkte :present:
frannie en karin hoop dat jullie een beetje geslapen hebben .
soothie bedankt voor die knoken ;)
pepita hoe was belgie een beetje genoten ??
zo mensen nu koffie en dan douchen en werken
ach ja voor ik het vergeet ik drink niet vandaag doen jullie gezellig mee ??
tot vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen allemaal,

Het lijkt wel of ik deze week maar niet langer kan slapen dan 7.15, omdat ik altijd maar droom dat ik voor iets of iemand te laat kom. Dan ben ik meteen ongedurig en kan niet genieten van de sluimertoets. Ochtendstond heeft voor mij geen goud in de mond. Als ik zo moet opstaan, dan voel ik mij nooit uitgeslapen.

@Blacky,
Ja, ik had wel een opkikker kunnen gebruiken gisteravond laat, maar ja, het was ook bedtijd. Je knuffel neem ik wel gaarne aan. Je hebt gelijk, ik heb je nog nooit kunnen betrappen op een onvertogen woord.
:rose:

@Ferry,
Ik hoop maar dat het vanmiddag niet gaat regenen, want ik heb een fietstochtje op het programma staan.

@Soothe,
Is er ook iets anders wat verlichting zou kunnen bieden? Heb je al eens bedacht wat je graag als cadeau zou willen krijgen. Misschien zou je dat aan jezelf kunnen geven als je 'verlichting' zoekt.

Mensen allemaal,
Ik ga er nu vandoor, maar niet zonder iedereen een fijne adb-dag te wensen.
En omdat het mieserig weer is: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge luitjes!!!!

De eerste nacht zit erop, had verdorie om 24.00 uur al een gremlin, maar die heb ik bij een kotsende bewoner in bed geduveld en dat vond ie vies, dus wegwassie:D

Corinne, lekker uit kunnen huilen????:sun:

Blacky, werk ze, en ja, ik doe graag met je mee vandaag, al is het nu even moeilijk, omdat ik zo gewend ben de ochtend na de nachtdienst te jeweetwellen...Maar no worry, beloofd is beloofd!!!!

Hoi Ferry, groetjes terug!

Soothe, goed verwoord.......die stomme eerste ook altijd!!! Gefeliciteerd met je week, gisteren!!:present:

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe hier net de gordijnen open. Het is helemaal niet miezerig hier, wel zit de lucht dicht.

@Charlie,
Ik kan me voorstellen dat die gremlin het hazepad koos.
Weer een nieuw werkwoord: jeweetwellen.
Ik ga niet jeweetwellen, net als jij.

Zo, nu sluit ik echt af anders kom ik nog te laat terwijl ik veel en veel te vroeg ben opgestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier is het ook grijs en miezerig, maar dat maakt niet uit want ik blijf hier niet vandaag. Laten we hopen dat het elders beter is, of in ieder geval droog.

Corinne, laat de traantjes er maar uit hoor, dan zitten ze je niet meer dwars. Kennelijk zit je in een soort verwerkingsproces, komt me heel bekend voor. Ik stuur je een :rose: en een :) en hoop je daarmee een glimlach te ontlokken tussen de tranen door.

Soothe, blij dat het goed met je gaat, op je tand na dan. Blijf nee zeggen tegen die eerste. :present:

Geldt voor jou ook Charlie. Het duurt even, maar uiteindelijk slaap je lekkerder zonder drank.

Karinneke, kop op meid. Je hoeft niet het leed van heel de wereld op je schouders te nemen, dat van jezelf is wel genoeg. Ook voor jou een :rose:

Allemaal een heel erg fijne dag! Doe niets wat ik ook niet zou doen, dan komt het allemaal goed. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goedemorgen,

Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Keuzes maken in het leven, jawel het dagelijks leven want verder kijken als een dag maakt het nog moeilijker.

Gewoon de eerste laten staan en de zwaarste klus is gedaan. Zo makkelijk geschreven, maar het zou mooi zijn als wij het ook als zodanig kunnen beleven.

Voor velen is het al bijna "gewoon" , maar voor velen is het ook afzien.
Voor anderen is het maken van een keuze op zich al moeilijk.
Wat eten wij vandaag Soothe? Hutspot maken voor 2 dagen, nee, elke dag opnieuw een keuze maken.
Bezig blijven en leren keuzes maken, vandaag dan maar spruitjes? Brrrr, moet er niet aan denken.

Het dagelijks leven bestaat de hele dag door uit keuzes maken, ik hoop dat ik voor vandaag de juiste keuzes maak. Dat ik vanavond alvorens ga slapen terug kan kijken op een succes volle dag en trots op mijzelf kan zijn. Komt de slaap dan ook weer ten goede, in plaats van dat ik al balend en falend van mijzelf op één oor ga.

Mijn eerste werkdag dat ik eens niet om 5 uur hoefde op te staan, maar van uitslapen kwam ook niet veel.
Ik heb voor vandaag ook een keuze gemaakt, moeilijk, maar wil mijn eigen belofte na komen.
Eerlijkheid jegens mijzelf zonder sjoemelen of wat dan ook.
Wat ik hier ook schrijf, het blijft moeilijk. Maar die eerste neem ik niet!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

GOEDEMORGEN BENTHE IK HOOP DAT JE TENMINSTE JE KOPJES BAMBU
KRIJGT MET EEN VLEUGJE SLAGROOM EN DAT DE ONDERZOEKEN
NIET TE ZWAAR ZIJN. VEEL STERKTE EN VEEL LIEFS

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Soothe ik snap het ook niet maar ik hou ook geen geld over maar ik kan de rekeningen wel wat beter betalen en heb minder geld stress..maar zit nog steeds op 5 euro per dag voor alles en dan kan bij mij ook geen cadeautje van af. Maar lekker eten is ook een kadootje elke dag als het ook allemaal nog eens weer lekker smaakt en je van het koken kan genieten als een hobby.

An Ik hoop dat het met jouw ook goed gaat en dat je hersenschudding je niet elke nacht rechtop laat slapen dus ik stuur jouw ook een:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna
Ik heb geen intentie om je van het forum af te jagen (waarom zou ik?)maar vond het onnoodzakelijk dat je Gem haar lieve ondersteunende berichten als "al die ellenlange berichtjes met @'s" benoemde
Vooral nadat Gem de nacht ervoor zo'n moeilijk tijd doorbracht met een heftige Gremlin en ik wist bijna zeker dat ze zich het aan zou trekken en er onzeker over zou worden.
Bij mij kwam het beest toen los en dat heb je kunnen lezen.
Maar ik heb zelf ook in PB's mogen merken dat je mensen graag op hun nummer zet met je mening vandaar dat mijn reaktie daar ook een afspiegeling van was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, goedemorgen. Nu niet weer over het draadje van gisteren, graag verder per pb"s.
Er zijn mensen die zich hier aan storen, en hier weg blijven.
En er zijn zóveel mensen die hulp nodig hebben of de mogelijkheid om onbevangen
hun verhaal te kunnen doen hier. Enneeh het is niet erg helpend toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ga douchen, ik heb veel te doen.

Natuurlijk ben ik blij dat ik niet drink!!! Echter, ik ben iemand, die zich over het algemeen niet
slecht voelt(physiek gezien)
Dan stop je en je hebt de ene "kwaal" na de andere.
Voortdurend verkouden-moe-spierpijn.
Natuurlijk begrijp ik, dat alles plat heeft gelegen en er een soort lichamelijk ontwaken
plaatsvindt. Maar je zou je toppie willen voelen, ook daar doen we het voor.
Dit nu is niet direct het geval. Daarvoor, heeft er toch een te grote aanslag plaats gevonden.
Dit kost tijd.Geduld is niet mijn sterkste kant.
Maar, er zit niets anders op. GEDULD OEFENEN!!

Ga jullie goed, ik moet gaan opstarten.
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nu precies waar die gremlins op wachten. Als je even denkt het gaat lekker, eindelijk het
knagende gevoel uit je maag is verdwenen van de alco. Tja, dan worden de gremlins wakker en komen sneakey om de hoek kijken. Het is zaak daar bedacht op te zijn. Want voor je het weet begint het hele afcick drama weer van voor af aan. En dat wil je toch zeker niet!
Het is moeilijk maar probeer desnoods van uur tot uur het gevoel te doorleven, zodat je later het "trek"gevoel kunt herkennen en de gremlin vóór kunt zijn.

Doorleven doe je door je trek uit te zitten, ofwel een aktie te ondernemen. Zorg dat je steeds weet wát je gaat doen als dat gevoel naar boven komt. Ik heb veel baat gehad door de strijk vast klaar te leggen, en als het zover was als een gek gestreken. Gaf later ook nog een goed gevoel!

Verder kan het ook zijn, als je niet veel om handen hebt op de dag, om een planning van aktiviteiten te maken. Je kunt daar dan flexibel mee omgaan maar geeft je een richtlijn om de gedachte af te leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...