Anna Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Goh, toevallig Soothe, ik sta ook te koken. Wordt ook lekker!Ik dacht trouwens dat jij zuinig met -jes moest zijn, dus ik voel me zéér vereerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Hallo Water,Proficiat, met je bereikte jubileum.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Ferry, Hé man, ik was in de heilige veronderstelling, dat ik een PB had gestuurd.Ooit aangekomen?Groet. Take care Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Hoi Shoothe en Anna,Kan ik mee komen eten? lijkt me bij jullie gezellig aan het worden.Groetjes, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Er is nog een Ferrie, dat ik geen blunder heb gemaakt. Zal je maar gebeuren!Groet.Jij bent Ferry met de griekse Y wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Ferry, altijd welkom. My house is your house!Groet.Taalfouten, komt ik sta te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Sandra, ook weer in het dorp. Hoi:present:Groetje soothe.Gaatie goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Oei, ik zie je vraag te laat Ferry, gelukkig dat je nog bij Soothe terecht kon. Hier is inmiddels alles op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Blacky es bonita tú?Jij zei life is bonito. Blacky bonita! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 hoi soothie of ik bonita ben ??:-))ik vindt mijn eigen niet bepaald bonita en wat heeft soothie klaar gemaakt van lekker eten ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Grapje Blacky, verveel me een beetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 hi hi dacht ik al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Blacky, dat zeggen de meeste vrouwen. Moet ik nu ook recepten weggeven.Heel eenvoudig:kipfilet -bak aardappel- appelmoes. Contento? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Blacky, het gaat om het innerlijk!En je lijkt (Soothe de helderziende) me een goede vrouw!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 contenta = vrouwelijke blacky;)ik heb gegeten kotelet met champignonroomsaus, gebakken aardappel schijfjes en salade met tomaat en fijn gesneden witlof, en juist als toetje een rijstenpapje met bruine kindjessuiker .weten jullie wat ik altijd verkeerd lees bommelding ik lees dan altijd bommel-ding heb beetje boekhouding van españa en hier belgie in orde gemaakt , en zo blijft een mens bezig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Blacky, vrouwelijk, je hebt 100% gelijk, Contenta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Hoi pippi, ik ga wat lezen. over wat een mens zoal beweegt.Zware kost hè!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Goedenavond, hehe, uitgewerkt, prive zakelijkheden weer op orde, even tijd voor wat anders.Dames en heren medestrijders, heel erg bedankt voor al jullie felicitaties, en geniet er zelf ook maar van want zonder jullie was het me gewoon niet gelukt. Het is dus ook een beetje jullie feest! En daarbij, iedere dag niet gedronken is een overwinning, toch? Dus: applaus voor jezelf hoor! Even wat reacties er uit lichten, zonder iemand te kort te willen doen:Benthe, lekker puh, je trekvogel heeft misgehapt want mijn rupsje zit lekker al in Santiago de Compostella nanananananaaaaaaa Houtje, fijn dat je je onderschrift weer teruggezet hebt, ik dacht gisteren even dat ik niet zo goed meer kon lezen, en jij dacht dat niemand het door had zeker... Soothe, bedankt voor de speech, ik ben zeer vereerd. Mooi dat het jou nu ook goed gaat, klinkt in al je woorden door, 't is echt leuk om te lezen. Keep up the good work, mate! Joann, thanks, en weet dat ik net zo veel geniet van jouw overwinning op jezelf. We zijn kanjers.(ik dacht dat je nog wel gewoon kon posten hier maar dat vrijwillig niet deed? Nou ja, maakt ook niet uit, je woorden blijven me even lief en waardevol. Safi bedankt voor het telegram!) Oh ja, Safi, wil je ook wel even de felicitaties aan je man overbrengen, want die doet ook al 4 maanden z'n best toch? Heeft ook een pluim verdiend! Anna, ik blijf gewoon m'n ding doen zoals het nu gaat, het bevalt me wel... steeds beter eigenlijk! Blacky, uitkijken met die bommel-dingen hoor, daar zitten valse tussen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Water gefeliciteerd met je 7 maanden ADB :present::present::present:en Safi jij met je 4 maanden ADB :present::present:.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Dank Dani, daar ook nog alles OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Goedenavond lieve forumleden!Ik kreeg vandaag een heel mooi kado:ik heb vanavond weer een nieuwe fitheidstest gedaan in de sportschool. Ik was met cardio fitness begonnen toen ik nog dronk. Fitheidsniveau 1 scoorde ik. Laag dus.Heb na mijn stoppen met drinken niet meer getraind. Ik wil er weer mee beginnen en laat ik nu opeens DIK in niveau 2 zitten! Ik, die me zo vreselijk moe voel de hele tijd! Ik blijk dus door niet te drinken toch een lichamelijke sprong vooruit te hebben gemaakt. Vetpercentage ook nog gedaald! Wat wil je nog meer!Ik zie dit echt als een opsteker. Als ik weer ga trainen in combinatie met mijn huidige gedrag zou ik zomaar veel fitter kunnen worden! Jubel jubel!Dat wilde ik toch even kwijt, want dit moet mij alleen niet overkomen. Dat geldt dus ook voor jullie!Als je die eerste laat staan dan gaat het dus veel beter met je (duh), ook al voel je dat niet zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Zo, daar komt den Tolie weer binnenvliegen..Slechte dagen gehad, (niet van de gremlins hoor, helemaal droog!) maar stof, een douche die 3 dagen zou duren en 11 dagen geduurd heeft, tandarts, 3 heeft tijdbommen gerepareerd, geld wat wegvliegt, maar nu ben ik er weer!In mijn off-dagen lees ik wel, maar schrijf ik minder.Charlie, Joan, hoe is het met jullie?En jij dan, Soothie, jij gaat echt ongelooflijk goed!BartS, natuurlijk moet je trots op jezelf zijn! Voor je omgeving lijkt dit allemaal normaal, maar voor jou is het een geweldige prestatie, want die eerste dagen zit de drank zó in je gedachten (bij mij dan toch) dat alles wat je doet, en afmaakt een prestatie is!gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Water,hopelijk is je rupsje zo verstandig om nog even door te kruipen (aardige snelheid trouwens). Het weer is niet best daar in die hoek, even naar het zuiden en dan wellicht even meeliften op een schip. Beter om te overwinteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Gem, gefeliciteerd! Ik wou dat ik die stap kon zeggen, maar dat is nog een brug te ver! Ik heb een conditie van een vaatdoek, heb net besloten dat de rondjes met mijn hond langer moeten worden!Maar wie weet, zie ik ooit nog een sportschool van binnen! (of zelfs maar een trainingsbroek...)liefs, Tolie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Gem, dat rupsje heeft een TGV met Delta aan het stuur gepakt, anders kan ik het ook niet verklaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden