An Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Goedemorgen lieve forumleden:Laten we met goede moed de nieuwe week beginnen. Genieten van alles wat er voor ons wel is.Het verleden een beetje met rust laten. De toekomst een beetje vaag laten en vandaag echt beleven als een bijzondere dag. Heb de afgelopen dagen geslapen als een olifant. Nu mijn manier om de TE zware emoties het hoofd te bieden. VANDAAG DRINK IK NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaatjerood Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Goed idee. Ik doe met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 En ik doe ook weer mee. Ben voor mijn doen verschrikkelijk vroeg op, maar droomde-dacht steeds dat de hond heel nodig moest en dat ik zo'n slechte baas was dat ik hem niet eens uitliet, dus vanmorgen om kwart voor 7 mijn bed uit om hem uit te laten.. ik geloof dat ie er niet veel van snapte en het maar erg vroeg vond... en erg donker... ik ook trouwens.. gefopt door mijn eigen droom-gedachten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Goedemorgen A, Spaatjerood , Tapas en alle andere forum leden,An een zeer goed begin van de week . Ik doe met je mee. Een zeer fijne dag allemaal.Groetjes,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 goeden morgen adb'ers, ik zat vannacht om 02:30 hier beneden , de koffie liep door , ik was er 100% zeker van dat het al 06:30 was , en dat ik moest gaan werken .ben na het drinken van een kopje koffie , toch maar weer mijn bed ingedoken .vandaag dus werken , nu ja maak ik het beste van , deze namiddag komt de pedicure , en mag ik met mijn voeten laten spelen , in belgie dubbele betekenis en vanavond naar mijn huisarts , ivm raar gevoel in mijn buik , welke niet over gaat .ik doe vandaag met jullie mee , en ik laat die eerste staan :light:wens jullie allemaal een fijne dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Goeden morgen allen! Vanwaar dit vroeg uur? We moeten naar een begravenis!! Groet Soothe. Doe jullie best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Hoera, mijn oudste dochter is vandaag 28:present:popppedeintje zal wel lekker van de taart aan het smullen zijn. Met een beetje geluk kan ik haar volgende week ook even knuffeken.Ze heeft al bezoek van mijn moeder en familie.Ik werd volgende week opgebeld of ik een cv wilde insturen. Spannend!Het spijt me dat mijn berichtjes zo verdrietig zijn dus voor iedereen een dikke kus:light::angry::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Anjo, Gefeliciteerd met de dochter!!!Groet Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 morgen anjo , aan jou ook een proficiaat , want als je kind jarig is , vindt ik dat de mama ook jarig is , en feest mag vieren ik hoop voor jou dat alles in orde komt , met je reis naar ....sterkte en sucses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Gefeliciteerd Anjo! Jammer dat je er niet bij kon zijn, maar in gedachten ben je wel bij haar en dat is wat telthou je taai he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Hallo medestrijders,Eventjes kort, ik wilde net op iedereen gaan reageren toen ik een telefoontje van het ziekenhuis kreeg. Ze zijn niet tevreden met een test van vorige week, dus of ik me straks maar weer met mijn pijama, tandenborstel en geluksbeertje wil komen melden, bedje staat al klaar.Dus jullie gaan me weer even missen.Denk er om dat jullie in de tussentijd verstandig en wijs en moedig zijn, veel sterkte.En ik hoop tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Benthe, succes en sterkte. Hoop je gauw weer te mogen lezen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaatjerood Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Heel veel sterkte Benthe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Goedemorgen allemaal,Benthe, sterkte ik zal je missen.Anjo, proficiat met je dochter. t Is waar, als een kind jarig is is de moeder ook jarig. Vroeger had ik de gewoonte de jarig iets kleins te geven en de moeder een bos bloemen, omdat die het al zoveel jaren had gedaan, het opvoede(re)n van het kind. Dus voor jou een Ik ben al naar de school geweest van Zoon. Die kan niet fietsen dus met de auto in de file gebracht. Hoewel het best een eindje is, is fietsen sneller.Allemaal een goeie dag gewenst, ik doe het nog steeds PER DAG, en als het moeilijk is, per uur. Maar dat is gelukkig heeeeeeel zeldzaam geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 @Benthe: veel sterkte en kom gauw weer terug, we zullen aan je denken!@Anjo: gefeliciteerd met je dochter.Natuurlijk doe ik ook weer mee met iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Benthe, heel veel sterkte! Ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Hartstikke bedankt voor de lieve wensen. Ik krijg net een telefoontje dat de taxi van het ziekenhuis pas om halftwaalf komt, dus ik blijf jullie nog even vervelen. Loop ik me daar rot te haasten, haha, blijk ik nog een zee van tijd te hebben.Hondje gaat zolang naar zijn zusje (en haar baasjes) waar hij prima verzorgd wordt en de buurvrouw komt tweemaal daags voor de katten.Honden geen geheugen? Wie dat zegt is niet goed wijs. Een vriendin had een hond uit het asiel gehaald. Na een jaar (!) wandelde ze met hem eens een heel andere kant op, toevallig richting asiel. Op tweehonderd meter afstand begon het dier te janken en wilde beslist niet meer verder. En ik heb ook eens een hond gekend die helemaal gek werd bij de woorden "Kluif" en "Golfje". Dat laatste is het natuurgebied waar hij vaak uitgelaten werd. We wenden ons dus aan om die twee woorden te spellen. "Neem jij nog een Ka El Uu Ie Ef voor de hond mee?" En reken maar dat hij dat in no time door had. Spellen ging dus ook niet meer. Overigens zijn katten ook niet gek. Mijn oudste kat is helemaal doof, maar inmiddels begrijpt ze bepaalde handgebaren.En ja, ik weet het, het is een ADB-forum en geen dierenforum, maar behalve een goede vriend is Max ook deels mijn redding van de alcohol geweest. Voila.Anjo, van harte met je dochter. Je lijkt soms wel twee verschillende mensen. Gisteren een tikje verward en nu zo gans helder. Ik hoop dat ik je daar niet mee beledig, de tegenstelling valt me gewoon zo op.Ik vraag me bijna af of ik wel aan dezelfde persoon schrijf.Trouwens je verontschuldigt je voor je verdrietige berichtjes, ik dacht niet dat dat ergens voor nodig was. Alleen ik kon er gisteren ook niet zo uit wijs worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 BamBamGefeliciteerd vandaag met je 14 maanden, 426 dagen. 1.0224 uren. 613.440minuten, dat zijn 36.606.400 seconden van droog staan. Wat een fantastische prestatie!Daar mogen de slingers niet ontbreken! Ik wens je een fijne dag, BB!Benthe, heel veel sterkte! Ik hoop dat je gauw weer komt met goed bericht!Ik ben in gedachten bij je!Blacky..wat een nachtje had je weer, laat maar lekker met je voetjes spelen,wordt wel nieusgierig naar de tweede betekenis als het in dezelfde richting is als 'poepen' dan weet ik het wel.Succes bij de dokter, je hebt inderdaad wel erg vaak buikpijn.Tapas, dat overkwam mij ook heel vaak toen ik nog veel dronk, nou ja gaat ie er vandaag een keertje dubbel uit.Ga je werken of doe je het nog een weekje rustig aan?Soothe.Sterkte op de begrafenis!Wij denken aan U! en ja baas ik zal mijn best doen.An ik doe ook met je mee!Anjo gefeliciteerd met je dochter, nog een weekje!Succes met je sollicitatiegesprek.Kus terug:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Hallo Rudy..hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Juul gefeliciteerd met je twee weken van mij 14 :present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Peppa..ik heb begrepen dat je eindelijk kan slapen..wat een geweldig nieuws.En lekker geslapen????Benthe is er een mogelijkheid dat we je een kaartje kunnen sturen?Welk ziekenhuis lig je?Kan je wel inloggen deze keer, heb je je code bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Benthe, weer naar het zkh , jammer maar het is voor een goed doel moet je maar denken.Zet 'm op, en nu kun je nog even rustig nadenken, wat heb je vergeten, of wat toch ook nogmaar even mee te nemen? Ik hoop je snel weer hier te lezen.Anjo, BB, ADB dag voor jou, begin werkelijk de tel kwijt te raken. :present::present:An, als ik het moeilijk heb duik ik ook vaak mijn bed in. En als het lukt om te slapen is datmooi mee genomen toch? Met de komende winterdag is dat alleen maar heerlijk, een lekkerglas warme thee, mooi boek, muziekje mee........... :light:en het lampje aan.An ik doe ook mee, en ik hoop velen hier want alco lost niet je problemen op maar je brein! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Benthe ik heb je een mailtje gestuurd!Moet me nu helaas haasten i.v.m de RDW..dus tot schrijfs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Ik hoorde vanmorgen in de auto een stukje over dat deze week "De Week van de Verslaving" is. Iemand iets opgevallen? Juist ja, ik bedoel maar.Over dat het vroegere idee dat je je kinderen moest "leren" drinken (op een verstandige manier neem ik aan) helemaal achterhaald is, omdat juist tussen de 12 en 16 jaar het brein van de kinderen zich dermate ontwikkelt, dat bij wijze van spreken élke druppel alcohol schadelijk is en dat je dus moet voorkómen dat kinderen gaan drinken. Dat je als ouders dus veel meer verantwoordelijkheid hebt dan ik eerst dacht om alcoholgebruik te voorkómen. En een gesprek met inwoner en directeur van De Hoop, een christelijke instelling voor Verslavingszorg in Dordrecht, een jongen van 21 van wie de vrienden uiteindelijk naar zijn ouders gestapt waren om te vertellen dat hij berf-afwaarts ging (wat zal hij kwaad zijn geweest) en dat hij daar nu zo blij mee was dat die vrienden dat gedaan hadden. Hij was aan de cocaïne verslaafd geweest. Die ouders hadden niet vermoed !!! (en dat hoor ik wel vaker hoor, dat kinderen hun eigen gang gaan en dat ouders niet in de gaten hebben dat het zo slecht met ze gaat. Dat belooft nog wat voor mijn kinderen. Echt blij word ik niet van dat vooruitzicht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Safi, je moet je bericht even corrigeren !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden