CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Pippi,Pb'tje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Pippi pbtje terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Sorry,Mensen, ik moet me toch niet zo schijnbaar in de maling laten nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Corinne, wie neemt jou dan in de maling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Marion,Niemand dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Oh, ik dacht al, dan voelt ze dat verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Wie bedoel je, Marion?Ik wil niemand verontrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Ik bedoelde jou Corinne. Omdat je schreef ik laat me niet meer in de maling nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Marion,Komt door dat gegeit. Maak niet uit. Ik heb mezelf in de maling genomen.Komt zeker omdat ik daarstraks een alcoholvrij wijntje heb genomen. Dat is zeker naar mijn hoofd gesteken.Ik denk dat ik maar naar bed moet, het is ook al laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Ja, ik ga ook zo naar bed, het is bijna 2 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Pippi, ben je er nog?Ik heb je een pb geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Beste Pippi, Q, Marion en iedereen die meeleest,Mijn excuses dat ik jullie laat, maar ik ga opslomen en dan naar bed toe.Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Corinne, maak er een heerlijk nachtje van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Ja, ik ga ook slapen, want ik geloof dat ik nu nog alleen hier zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Marion,Dat zal gelukkig wel lukken zonder sjors kloonie, zou moeilijker zijn met. Moet er niet aan denken! Zou prompt nachtmerries krijgen! Nog voor dat ik sliep. Terusten!Sorry was een essentieel woordje van drie letters vergeten, nl. met. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Hallo zeg Benthe....Als ik wil kan ik Soothe zo even een trap onder zn kont geven als ik tram .. neem. Jammer genoeg liggen de tramlijnen nu stil hier. Wordt de nachtbus dus.Ben me ervan bewust dat mijn leven en welzijn niet echt leeft hier op dit forum. En het moet me van het hart dat me dat best wel geraakt heeft de afgelopen week. Ik was afgelopen zondag 2 maanden ADB en heb slechts van Safi, Corinne en Gem felicitaties mogen ontvangen. De rest deed er het zwijgen toe.Dat heeft me ontzettend veel pijn gedaan. Ik dacht hier steun te ondervinden van lotgenoten en een klopje op de schouder te krijgen. Niets bleek echter waar naar bleek. Reden waarom ik me nu dus maar onthoud van ondersteunende postings of reacties. Ik voel me nogal teleurgesteld.Ik ken ook mijn zwakke momenten en ben dus ook de fout in gegaan. Sterker nog... er staan hier ondertussen nu genoeg flessen in huis om me compleet het laplazerus te zuipen als ik wil. Maar iets weerhoud me ervan. Wat niet zegt dat ik alcoholvrij ben momenteel. Alles zit even flink tegen momenteel. Heb nu net een week vakantie en krijg vandaag een brief op mijn deurmat dat, in verband met bezuinigingen, mn baan op de tocht komt te staan. Ben er compleet kapot van. Iets waar ik mn ziel en zaligheid in heb gestopt zal me zomaar ontvallen? Ik kan het nog steeds niet geloven. Het lijkt alsof alles waar ik voor leefde nu onder mijn voeten weg valt. En ik ben nu dus dan ook even helemaal de weg kwijt. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dani,Nee, niet terug gaan drinken. Doe jezelf dat niet aan.Je baan door bezuinigingen verliezen is heel erg. Ik heb het zelf ook gehad en nog wel na 13 dienstjaren.Het kruipt je niet in de kouwe kleren en het heeft echt lang geduurd voor ik daar overheen was, maar neem van mij aan dat ontslag en WW met drank nog veel en veel erger zijn dan zonder. Neem dit aan van een ervaringsdeskundige op beide fronten.Dat je in de fout bent gegaan, ok, maar nu opstaan, knietjes afvegen en weer lopen.En zorg dat die flessen z.s.m. de deur uit zijn. Geef ze maar links en rechts cadeau, dan geef je jezelf een nog veel mooier cadeau.Even bericht aangepast. Ik had een verkeerd woord gebruikt en dat stond nogal raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dani,Ik ga nu even een peukie roken en hoop dat je gereageerd hebt wanneer ik terugkom.Knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dani,Asjeblief, ben je er nog?Zeg eens wat!Kom op, waar is je vechtlust gebleven!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Hallo Corinne,Allereerst door mijn no-posting beleid alsnog mijn welgemeende felicitaties met je verjaardag. Ik wens je van deze kant de nodige knuffels en vele jaren in goede gezondheid toe. Al is het dan wel een dagje te laat.Qua alcohol zit ik er nu even flink doorheen momenteel. Ik weet dat ik me niet compleet lam moet zuipen en daar morgenvroeg de nodige gevolgen van moet ondervinden. Gelukkig werken de alarmbellen wat dat betreft goed. Maar mis op dit moment elke motivatie om de strijd nog verder aan te gaaan en vraag mezelf af wat doe ik het voor?. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dani,Voor wie je het doet?Wat dacht je?Voor de allerliefste en meest waardevolle persoon die je kent natuurlijk.Je weet toch wie dat is, hoop ik?Ik weet het en jij bent die allerliefste en meest waardevolle persoon, die het verdient om goed gesoigneerd en gekoesterd te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dani,Sorry, vergeet je te bedanken voor de verjaardagswensen.Daar ben ik heel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dani,En dan nog iets. Je bent niet zwak. Als het makkelijk was om te stoppen met drinken, dan waren de hele alcoholverslavingszorg en fora als dit niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dani,We zijn hier nog maar met zijn tweetjes, zie ik net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Corinne,Ik maak mezelf geen verwijten ondanks dat ik weet dat ik fout bezig ben momenteel. Ik voel me niet zwak omdat ik hier de laatste dagen genoeg heb gelezen dat ik niet de enige ben die in een 'alert'ben belandt. Probleem is alleen even om de weg terug te vinden. Zeker als het gevoel van "wat maakt me het uit" overheerst.Morgen maar even een frisse wind door mijn hoofd, het e.e.a. op een rijtje zetten en voor mezelf op een rijtje zetten wat de voordelen van het niet-drinken zijn. Want die zijn er genoeg. Ben alleen nu even in de contramine .Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden