Spring naar bijdragen

zondag elf november


druppeltje

Aanbevolen berichten

Ik voel me ook machteloos. Zou zo graag willen helpen. Maar hoe! Ik weet niet eens waar je terecht zou kunnen.
In weekend-huis- aan huis blad staan de instellingen, die dienst hebben.
Trek aan de bel.Laat je niet afschepen.Dit kan niet nog een hele nacht duren,lijkt me.
Denk aan jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Gem.

Soothe lukt het nog? Het is wel bij de wilde spinnen af!
Een stad als A'dam, geen dokter in de avond "meer" beschikbaar!
Geadviseerd bij de Profen ook Paracetamol te nemen. Verhoogt de pijnstillende werking.
Waar haal ik dat vandaan, geen buur thuis!
Bovendien , was er een arts, 200 euro (avonddienst)
Die vrouw zegt, als ik het bedrag noem, is de pijn meteen over!

Enig gevoel voor humor kon ik haar niet ontzeggen.
Misschien loop ik naar de eerste hulp, voor een spuit.
Ziekehuis 5 minuten lopen.
Doei:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe..wat een toestand met je kiespijn....ziekenhuis lijkt me geen gek idee als je zo'n pijn hebt meestal hebben ze daar wel wat voor je. Succes ouwe rakker.:heart:

Delta..bedankt voor de update over Benthe..morgen is ze 4 maanden droog en ik hoop dat haar zus haar een hele fijne dag bezorgt. Maar dat is aan Benthe zelf ook wel over te laten.

Ik heb een heerlijke tijd met de bus achter de rug en heb met volle teugen genoten van dit weekend.

Iedereen die het moeilijk heeft...kop der veur...het is nog nooit zo donker geweest of het wordt altijd wel weer licht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Shoothe,

Ga toch even naar de dokterspost, als het ziekenhuis zo dicht bij is. Of zit bij jullie de dokterspost niet bij het ziekenhuis? Want Shoote, als je zo de nacht in gaat, lijkt me voor jou niet zo fijn. En komen de gremlins misschien wel om de hoek kijken. Ik hoop dat je een verstandige beslissing neemt.

sterkte, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky:heart: ik heb begrepen dat je weer gedronken hebt.
Jammer voor je ....je ging zo goed.... maar geen terugval.....en dat is toch wel weer een leer proces.
Soms zijn de emoties te hoog om nog redelijk te denken en je bent om dit moment met de psych ook wel heel diep aan het graven. De mogelijk gedachten aan een opname hebben je misschien ook wel meer gedaan dan wij kunnen vermoeden.
Ik vind je nog steeds een ontzettend Krachtig, Moedig en Wijs mens en hoop dat je er weer een beetje uitkomt.
gewoon doortellen hoor want je bent een kanjer en een grote steun voor mij hier met je berichtjes en je gevechten tegen de gremlins

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy..vroeg me nog waarom ik het vaak over burn-out heb, als mensen zich hier melden dat ze erg moe zijn en niet meer goed mee draaien op het werk.
Het is mijzelf namelijk overkomen .
Na een lange periode van alcohol misbruik, eindelijk de knop vinden van het minderen en dan te snel weer aan het werk gaan en na 3.5 jaar totaal opgebrand en overspannen weer thuis zitten.
Je zelfvertrouwen krijgt een enorme knauw en aangezien je je zelf al die tijd op je werk hebt moeten voortslepen en hebt moeten improviseren, waar je het niet meer wist, is het een knauw die naar het werk toe erg lang blijft hangen.
Dit gun ik niemand en ik wou dat ik er zelf eerder uit was gestapt en niet heb blijven proberen, omdat ik sterk wou zijn en mee wilde doen in de maatschappij.

Pas nu, hier in de internet behandeling van Tactus, heb ik geleerd, dat ik op dit moment moet aanvaarden, dat als het lopen met mijn hond hetgeen is wat ik heb bij te dragen in de maatschappij, op dit moment, dat ik dan van dat moment moet genieten en me niet schuldig moet voelen.
Accepteren dat het nu niet gaat.
Maar als ik, toen ik wist dat het niet goed ging, eerder een stap terug had gedaan, dan was nu de afstand naar de arbeidsmarkt niet zo groot geweest.

Daarom roep ik vaak...pas op..pas op voor een burn-out

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Pippi...ik ga er ook weer vandoor...succes vannacht Soothe..
ik heb ergens gelezen dat als de kiespijn zo ondragelijk wordt dat je het niet meer aan kan, dat je dan met je blote voeten op een koude douche vloer moet gaan staan..dan trekt de pijn naar je voeten en ben je weer even een tijdje verlost...maar het lost niets op maar misschien nog handig als je vannacht echt niet meer kunt.

Tot morgen..dan is het Benthe haar 4 maanden feestje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...