Spring naar bijdragen

zondag elf november


druppeltje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppeltje, de moderator is degene die hier in de gaten houdt dat iedereen zich aan de regels houdt, mensen niet te beledigend worden, en hij/zij kan dus zonodig iemand een ban opleggen. Je ziet de moderator ingelogd als TACTUS.
Een van de regels hier is te proberen niet onder invloed te schrijven. Mensen die al gedronken hebben zijn namelijk over het algemeen niet zo voor rede vatbaar, en dat is niet prettig voor de overige forumdeelnemers die ook een drankprobleem hebben en hun best doen daarvan af te komen. Snap je?
Iedereen bedoelt het dus goed als men je adviseert gewoon lekker naar bed te gaan. Dan stop je met drinken, en kun je morgen nuchter weer opnieuw beginnen. Volg hun raad maar op meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Au, au, ,Oh het kan zo erg zijn :"KIESPIJN"
Ik kan je geen raad geven. Maar dit is de tweede keer al in korte tijd.Morgen maar wel even vragen ,wat er nu echt aan de hand is. Want dit is echt niet normaal zeg.Zenuwpijn is de meest afschuwelijke pijn die er is.
Hopelijk een klein beetje rusten ,en morgen er vanaf geholpen worden.Denk aan je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo het weekend is bijna om.....ben dr blij om....ik hoop dat ik straks lekker slaap....zodat ik morgen fris op het werk kan zijn.....

Morgen een week ADB (zoals jullie dat noemen)

Druppel.....gooi die laatste druppels weg.....je doet weinig mensen een plezier met je reacties....Ga slapen ...je zult je morgen zwaar K*t voelen....maar waag het niet het weer weg te spoelen met drank!....gewoon weer cold turkey beginnen.....ga goed eten ....drink veel water en vergeet deze dag en ga verder....je hebt bewezen dat je het kan.....je leert van elke terugval...ik wel tenminste....

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy , bedankt.
Ik hoop niet dat ik vanavond nog wat moet regelen. Het is knap heavy!
Daardoor een algeheel onwel bevinden. Trek het liever tot morgen. Stop er nog maar een pil in.
Maar in de bijsluiter van de Ibuprofen staat, dat het de werking van de bètablokkers doet afnemen.
Moet toch wat!
Maar ik ben rillerig, geen eetlust, te vlugge hart slag.
Volgens mij een ontsteking. We zien!!!
Groetje van Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,


Bijsluiters even vergeten. Pijnbestrijden :nu nr 1, daarna wel weer zien. Zelfs op een paracetamol- bijsluiter lees je de meest vreemde dingen. En de fabrikant sluit alles uit, om evt.claims te vermijden.
Als er 1 maal op de 10000.000 gevallen iets is voorgevallen ,passen ze gelijk de bijsluiter aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...