Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje, ik weet alleen wat zuipen is en dat het niets oplost.En ik wil voorkomen dat de moderator je verwijdert.Dus geen chef-gedoe!Duik je bed in. Je bent niet de enige met sores. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 je bent grof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje, STOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Wat is een moderator? Ach ik vind het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Tuurlijk baasje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Sorry dat ik hier was. knuffel van druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje, de moderator is degene die hier in de gaten houdt dat iedereen zich aan de regels houdt, mensen niet te beledigend worden, en hij/zij kan dus zonodig iemand een ban opleggen. Je ziet de moderator ingelogd als TACTUS.Een van de regels hier is te proberen niet onder invloed te schrijven. Mensen die al gedronken hebben zijn namelijk over het algemeen niet zo voor rede vatbaar, en dat is niet prettig voor de overige forumdeelnemers die ook een drankprobleem hebben en hun best doen daarvan af te komen. Snap je?Iedereen bedoelt het dus goed als men je adviseert gewoon lekker naar bed te gaan. Dan stop je met drinken, en kun je morgen nuchter weer opnieuw beginnen. Volg hun raad maar op meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Soothe,Au, au, ,Oh het kan zo erg zijn :"KIESPIJN"Ik kan je geen raad geven. Maar dit is de tweede keer al in korte tijd.Morgen maar wel even vragen ,wat er nu echt aan de hand is. Want dit is echt niet normaal zeg.Zenuwpijn is de meest afschuwelijke pijn die er is.Hopelijk een klein beetje rusten ,en morgen er vanaf geholpen worden.Denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje,Ik hoop dat je Nu je roes uit gaat slapen.En kom pas weer terug ,als je normaal kunt denken en functioneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje is uitgelogd! Gelukkig voor haar!Pippi,geen paniek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Nou gem,Niet alleeen gelukkig voor haar.Misschien ook gelukkig voor ons. Of ben ik nu erg egoistisch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Zo het weekend is bijna om.....ben dr blij om....ik hoop dat ik straks lekker slaap....zodat ik morgen fris op het werk kan zijn.....Morgen een week ADB (zoals jullie dat noemen)Druppel.....gooi die laatste druppels weg.....je doet weinig mensen een plezier met je reacties....Ga slapen ...je zult je morgen zwaar K*t voelen....maar waag het niet het weer weg te spoelen met drank!....gewoon weer cold turkey beginnen.....ga goed eten ....drink veel water en vergeet deze dag en ga verder....je hebt bewezen dat je het kan.....je leert van elke terugval...ik wel tenminste....Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Jawel Sammy.Het is voor ons ook moeilijk om dit mee te maken. Aan de andere kant is het zo confronterend wat drank met je doet! Als je dit leest allemaal wil je toch nooi meer drinken? Althans hier krijg ik geen trek van in een glas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Vorige week om deze tijd meldde ik dat er een nieuwe serie begon op T.V. Genaamd Stellenbosch.Dus ik ging kijken .en wat denk je. het gaat over een wijnplantage.Ga straks toch maar het 2e deel kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 U'name,jij gaat morgen genieten van het heit dat je niet gedronken hebt! Ik ben ook iedere ochtend blij als ik heel vroeg op mijn fietsje zit! Fris zal ik het niet iedere keer noemen, maar zoveeeeeeel beter als voorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Sammy , bedankt.Ik hoop niet dat ik vanavond nog wat moet regelen. Het is knap heavy!Daardoor een algeheel onwel bevinden. Trek het liever tot morgen. Stop er nog maar een pil in.Maar in de bijsluiter van de Ibuprofen staat, dat het de werking van de bètablokkers doet afnemen.Moet toch wat!Maar ik ben rillerig, geen eetlust, te vlugge hart slag.Volgens mij een ontsteking. We zien!!!Groetje van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Soothe,hoe laat kan je morgen terecht bij de tandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Username.Knap hoor, morgen een week ADB. Keep de spirit high. Gooi er nog een weekje tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Pippi,PB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Gem,morgenochtend even bellen, dan kan ik wel komen.Ga straks vragen waar de avondarts zit.Geen auto, weinig trek om op bussen en trams te gaan.maar als het zo blijft, weinig keus!Groetje Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Soothe,Bijsluiters even vergeten. Pijnbestrijden :nu nr 1, daarna wel weer zien. Zelfs op een paracetamol- bijsluiter lees je de meest vreemde dingen. En de fabrikant sluit alles uit, om evt.claims te vermijden. Als er 1 maal op de 10000.000 gevallen iets is voorgevallen ,passen ze gelijk de bijsluiter aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Anna:heart: HELP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Wat een ellende Soothe, die pijn neemt wel erg snel toe. Voel me een beetje machteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Soothe,ik denk dat die tandarts bellen de enige optie is. Dan maar lapmiddel en dan morgen nogeens naar de tandarts. Kan je tenminste vanavond normaal slapen. Dit wordt niets zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Net 4 kids te schooien gehad om snoep....stonden zo zielig in de regen ....mazzel dat ik zoveel in huis heb...Jullie ook veel kids bij de deur voor St Maarten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden