druppeltje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Goedemorgen allemaal,Het is de 11e van de 11e. Yes het gekken getal een dag met vele gebeurtenissen. onder de rivieren wordt een prins karnaval gekozen en boven de rivieren is het sint Maarten. Waar horen we bij?knuffel van druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Hihihi ik woon niet eens in het ziuden maar kom er wel vandaan en ik ken die vooroordelen wel. Fijn dat je met mij een nieuwe dag wil beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Ik ben van geboorte Antwerpenaar. Voor ons was carnaval een verkleed-/kinderfeestje.En dat de Limburgers en Noord-Brabanders liever de zotskap opzetten en hun kelen volgieten met bier, dat is hun goed recht.Waar ik nu woon (Dordrecht) zijn er een paar carnavalverenigingen, maar zo uitbundig als in het zuiden vieren ze dat hier niet. Eerlijk gezegd merk ik het hier alleen maar op door de optocht door de stad met een paar honderd verkleedde mensen.Ieder zijn goesting zeg ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 En iedereen leest over het feit heen dat Corinne 7 maanden ADB is????Corinne nogmaals herhaal ik mijn bericht van de dagdraad van 10 november j.l:GEFELICITEERD MET 7 MAANDEN ALCOLVRIJ!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Gefeliciteerd Corinne met je 7 maanden ADB, excuus Gem ik had het ook even over het hoofd gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Corinne: van harte met je 7 maanden!!!! En was je nou ook nog eens 20 jaar getrouwd?Aan iedereen een prettig gestoorde gekkendag toegewenst. En ehhh... hou het ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 @CPAS:Gefeliciteerd met de 7 maanden... Jij gaat ook lekkerrrrr Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Corinne, van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt! Benthe, have a nice trip & lots of fun! En voorzichtig zijn aan de overkant van die grote plas!Marion, je hebt gelijk met je aktie van gisteravond, ik mis Charlie ook. En Joann ook. Druppeltje, nog vier jaar, dan is het 11-11-'11, helemaal mooi he Vandaag een beetje klusjesdag. Eerst even fatsoenlijk wakker worden. Wie wil er koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Goede morgen,Benthe, een fijne vakantie en goede vlucht! Haal er uit wat er voor je in zit, je hebthet verdiend! Pas goed op jezelf! Corinne, gefeliciteerd 7 maanden ADB! :present::present:Als kind ging ik mee om carnaval te vieren in Limburg. Wat ik me ervan herinner is achterde feeststoet aanrennen en zoveel mogelijk mandarijnen en snoep verzamelen die inde rondte werd gestrooid. En inderdaad overvolle kroegen, verkleedpartijen en overalbij buren in en uit lopen. Ik had toen nog geen oog voor alco!Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Laat die eerste staan anders is het met je nuchterheidgedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Lekker geslapen allemaal?Ik kruip zo nog even terug en dan sporten!Blacky,ik hoop dat je lekker geslapen hebt en dan je er vandaag weer voor kunt gaan!Benthe,je zal wel op het vliegveld zitten, maar mocht je dit nog lezen:heel veel plezier!Tater, Delta, Pippi en Stien,fijne dag!Ik heb nooit aan carnaval gedaan en zal het waarschijnlijk ook nooit doen. Niets vor mij!Iedereen doet mee vandaag? Ik drink niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Hoi Ziza,Ik zag dat je ingelogd staat!Alles goed? Ik las dat je de Gordoncursus gaat doen! Werkt perfect en eigenlijk heel simpel.jij en je kids zullen er wel bij varen! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Hoi Gem,Afgelopen donderdag ben ik naar de eerste Gordon-bijeenkomst geweest... vond het heel boeiend en leerzaam... en ik kan zeker wat leren over opvoeden hahaha....De Gordon-cursus sluit naar mijn gevoel ook mooi aan op het pad dat ik vandaag probeer te bewandelen...mmmm... ik moet wel mijn "huiswerk" maken voor donderdag a.s..Heb net ganzebord gespeeld met mijn kleine ventje (5) terwijl mijn dochtertje (4) trots in haar bikini naar beneden komt en mij vertelt dat ze vandaag een dagje op het strand is (deken uitgespreid over de vloer; met haar servies en poppen)...I love my life !Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 @ziza: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Hallo lieve allemaal aan welke zijde dan ook,Heb ik het dan mooi ff voor elkaar om het draadje de 11e te openen, vind het super en kweenie waarom.Username en Blacky: hoe gaat het nu met met jullie?Pippa: kijk even in je mailboxCpas: heerlijk te weten dat je in Belgie woont want als Brabander kwam ik er wekelijks. Gefeliciteerd met 7 maanden ADB en ook met je 20 jaar getrouwd zijn. Op beide ben ik erg jaloers of hoe schrijf je dat?Water: wat een leuke spitse opmerking maar die 4 jaar haal ik nietTapas: als je vandaag nog eens over lekkere dingetjes praat dan moet je hier een receptenforum openen hoor. Delta2: wat is je advies van de dag?Benthe: als je dit nog leest nogmaals veel plezierSaf: ik mis je nog steedsOeps voor de rest maar het wordt te lang: hoe gaat het met jullie?knuf van druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Goeie morgen lieve mensen,Voor mij een heuglijke dag. Ik hoop er met jullie nog vele maanden achteraan te mogen zetten.Dat voor alle slingers en wensen. Jullie zijn de kanjers!Al spookt het vandaag buiten en is het donker. Laten we het vanbinnen in ons droog en zonnig houden.:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:@Benthe,Ja, verwarrend, he. Het zit ook allemaal op elkaar.6 nov. 20 jaar getrouwd.9 nov. 48 jaar geworden.Vandaag 7 maanden droog.Je hoeft het niet in je agenda te zetten.Jij een hele goede vlucht vandaag en geniet van de week vrij.Was je nu ook van plan een poging met niet-roken te ondernemen?Succes! Breng daarmee niet je adb in gevaar.@Stien,Waarmee je wil aangeven dat je tot een paar jaar terug mee de kroegen in en uit zou gelopen zijn tot je de weg kwijt was. Ik denk dat er hier meer zulke lieden zitten. Laat ik daarbij mezelf niet vergeten.He, gelukkig hoeven wij ons niet meer onder tafel te drinken. Lol maken kan lekker zonder!@Ziza, Gem,Mag ik vragen wat een Gordon-cursus is?Ik laat mij wel ingelogd staan, zodat ik tussen de bezoeken door even snel kan komen piepen.Verwacht echter geen prompte antwoorden of reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 @blacky::$:angry:... Kom op joh!!!Jeetje, ik schrok best wel ff van je berichtje. Hoop dat je er snel korte metten mee kunt maken. Je weet hoe het moet, dus.... join the club. Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 hoi adb'ers, als eerste aan corinne een dikke proficiaat met de 7 maanden :present::present::present:benthe jij zal al weg zijn , ik wens je een heel fijne vakantie toe ik blijf niet lang op de pc , want ik voel mij heel ziek wie zijn gat verbrand , mag op de blaren zitten grgrgrlieverds bedankt voor de berichten gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 @Delta,Vlieg voorzichtig. We zien je later weer.@Blacky,Smeer je billen goed in met brandwondenzalf. Pas dan wel op dat je niet van de plee glipt.Grapje. Ik bedoel maar te zeggen dat je er weer helemaal bovenop komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Ach lieve delta 2, ik doe mijn best maar veel dank voor je advies van de dag XXXXBlacky, waar ben je? We houden van je hoor!!!!!!!!!!En ja ik ben trots dat ik het draadje heb mogen openen, zo pas als ik hier ben wil ik benadrukken dat ik blij met jullie allen te hebben mogen ontmoeten. Het heerlijke gekkengetal, het heerlijke forum, het heerlijke alco-vrije weerledje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 @Benthe,Veel plezier in de USA en geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Ik ga ff douchen en kom later terug maar ondertussen wens ik iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 He Blacky, ik heb gister ook behoorlijk mijn gat verbrand.Van mezelf mag ik af en toe 2 glazen, maar gister, ik weet niet wat ik had.Maarja, wat zal ik zeggen........ heb al jaren ervaring met het donderen. Nu ben ik minder streng met mezelf. Neem me van harte voor VANDAAG NIET TE DRINKEN,maar ik blijf ADB uiteindelijk, laat me geen schuld meer aanpraten door mezelf.Want vandaag drink ik gewoon niet en gister was een uitglijder.Voor jou wellicht een grotere teleurstelling omdat je streven op 0 staat. En nu denk je misschien dat je weer opnieuw moet beginnen.Nee, dat is niet zo. Je begint niet opnieuw. Alles wat je de afgelopen maanden hebt geleerd spoel je niet in een keer weg.Zou het fijn vinden als we het er hier op het forum over kunnen hebben.Hoe om te gaan met schuldgevoelens, minderwaardigheid, ....... waardoor het stoppen juist moeilijker wordt.MAAR VANDAAG DRINK IK NIET!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Corinne, zou ik je toch vergeten, nee toch. 7 maanden ADB, geweldig!!!!!!!!GEWELDIG<GEWELDIG.........GE WEL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je bent gewoon geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Hoi allemaal,Corinne,Van harte gefeliciteerd met je 7 maanden ADB, fantastisch, geweldig en vervolgens met je 20-jarige huwelijksfeest.Benthe,Geweldig joh, een trip naar de States, geniet er maar van, je verdient hetMarieke,Carnaval is inderdaad niet geschikt voor ADB-ers, maar verder wel een heel leuk feest hoor.Je kunt er ongegeneerd dansen en heel hard zingen en vooral de verkleedpartijen zijn ook altijd heel mooi, sommige mensen zijn ware kunstwerken.Het gaat wel gepaard met heeeeel veeeeeel drank en dat is een nadeel.Blacky,Joh je ziet het, god straft onmiddellijk, maar rust lekker uit meiske en kom dan weer gewoon hierzoals we dat van je gewend zijn.Saf,Ik mis je, waar ben je?????Delta,Goede vlucht,Ziza en gem,Wat is in godsnaam een Gordon-cursus,Stien,Als kindje achter de carnavalsoptocht hollen, beter toen dan nu, hihi,Druppeltje,Pippi:present:Voor iedereen op het forum,een hele fijne dag en houd het ADB.PS ik heb nog zitten denken over Trui gisteren,Het zou ook kunnen dat het een heel dislectisch iemand is,Ik heb eeb tijdje gewerkt met functioneel analfabeten en die doen inderdaad ook zo.Snappen gewoon niets van dingen waar je even bij na moet denken,dingen die je zegt gaan het ene oor in en het andere uit,Er zijn in Nederland 250 000 functioneel analfabeten, daar zullen ook wel alcoholisten onder zijn.Dus we weten het gewoonweg niet, laten we haar maar het voordeel van de twijfel gunnen,vinden jullie ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 SAFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, SAFI WAAR ZIT JE, IK MISSSSSSSSSSS JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Joh, wat kan het schelen, we schrijven allemaal van alles, de een dit en de ander dat.Iedereen denkt anders, leeft anders en is anders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En als iemand het niet met je eens is, goed kan gebeuren, maar daarvoor hoef je hier niet weg te blijven. Het maakt me echt verdrietig en het is echt NIET LEUKK!!!!!!!!!He IK DRINK VANDAAG NIET, DOE JE MEE?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden