blacky Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 lieve soothie , het is spijtig dat ik naar de psy moet , want anders kwam ik jou vierdaagse doen sorry afwas anna niet jaloers zijn , is geen reden toe , maar dan moet ik mijn eigen teveel bloot geven en heb daar nog geen zin in luitjes ik ben weg , tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ja, hondje uit. Hier ook... en dan appeltaart eten!Trui; zet 'm op!tot vanavond, Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Blacky, ik kom je met een taxi laten halen. Allez Amsterdam.Vermits ge nog goesting hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Let u op de lijn mevrouw Marjo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Nu naar de afwas. Tactus gaat denken wat een onzin, we voeren hem af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 ja er gebeurt altijd wel weer wat heefd mijn ex mijn zoon uit laten schrijfen zonder over leg wil ie hem bij hem laten woonen nou dat zal hem ook geen goed doen ga jeugt zorg bellen ben het beu ben nog altijd zijn moeder nu moet ik even vol houden ben egt wel boos als hij het dee uit liefde na ik 14 jaar voor hem gezogt het ben 3 jaar niks van zich heefd laten hooren gaat hem niet om mijn zoon maar voor exstraa geld zo dit moest ik even kweid er gebeurd altijd wat zo heefd ieder zijn probleem sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 en daar gaat Soothe in de boevenwagen afgevoerd... nee hoor, die staat nu met frisse tegenzin af te wassen en pip je maakt me ook weer aan het lachengelukkig ben ik weer online, alle stekkers lagen er net uit, alle kasten verwisseld (beter dan afwassen) gejankt met m'n mp3 speler op mijn oren want mijn radio heb ik dus nog niet goed aangesloten.. 3 boekenkasten versjouwd en nu aan het puzzelen met de boeken.. hoe krijg je een (te) vol huis leeg.. weggooien en nog eens weggooien! maar er begint weer wat orde in de chaos te komen hier.en gelukkig doet mijn internet het wel gelijk weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Dat zal Anna niet leuk vinden verwacht ik zo, dat je afgevoerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Nou als ze Soothe wil afvoeren is ze heus mans genoeg om dat probleem zelf op te lossen.Leer mij Anna kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik moet zeggen Delta, met alle respect voor jou, ik ben het met Pippi ééns. Óf je komt hier en doet met het "algemene" gesprek mee, óf je communiceert via PB, maar houd de communicatie dan ook privé.Ik word hier ook niet blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 en houtje nog een beetje geslaapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ja Delta, een misverstand, en dank je voor de uitleg en JA IK BEN VOLLEDIG TEVREDEN. Thx very much. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Nou Trui ik was niet van de slaap hoor ik geloof Marjo maar zeker weet ik het ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 ja klopt moet ook even wenen aan de afbeeldings maar verder gaat het wel sorry maar weer zal even beter op letten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 ga even met mijn zoon rumicupen even af lijding en leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Hallo allemaal,Ik kom effe kijken hoe het met iedereen gaat. Met mij gaat het nog steeds goed. Spanningen op het werk worden steeds minder en ben nu met uitzondering van 1 persoon met iedereen on speaking terms, dus het gaat de goede kant op.Groetjes,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Hoi-hoiEr is niets maar dan ook niets aan de hand!Er wordt op het Forum wel vaker een kleine toespeling over een PB conversatie gemaakt. Niets mis mee.Alles kan het daglicht verdragen!!Ik had Delta inderdaad aan de telefoon. Vandaar!!Hij heeft het druk als een klein baasje, dat vliegen is niet niets!Ook mijnerzijds enig licht in de duisternis!Fijne avond allen!Lettertjes pakken af en toe niet. Vandaar aanpassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Dank je Delta, alles oke met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Hoi Soothe,Hoe is eigenlijk met je kiespijn afgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ferry, een zenuwbehandeling! De wortels waren aan het wegrotten.Het was niet de gerepareerde kies, maar een andere.Niet echt leuk, maar de pijn is weg. Even een noodvulling, zoals gebruikelijk.Januari, de voltooing!Dank voor de belangstelling. Alles droog doorleeft.Groet soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Goed van je soothe, mijn complimenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Sandra, jij hebt het nu ook een beetje onder de knie. Het stoppen.Je gaat boven verwachting.Groetje van Soothe:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Dank je Soothe, het is een vaardigheid die ik door vallen en opstaan me eigen heb gemaakt. Ben ook trots op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Sandra;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Hallo iedereen.Fijn je hier nu te zien Trui en dat klinkt inderdaad niet zo leuk wat je man heeft gedaan met betrekking tot je zoon.Ik hoop dat je alles nog weer terug kan draaien met de hulp van Jeugd zorg.Lieve Anjo..ten eerste wil ik zeggen dat ik het een mooi bericht van je vind.Ik snap wel wat je wilt zeggen hoor dat je mensen kunt oppeppen met je berichtjes maar ook in een depri kunt brengen. Maar ik ben toch bang dat dit forum het echte leven is en niet iedereen kan steeds mooi weer spelen als ie zich van binnen niet zonnig voelt.Een optie zou dan zijn om niet te posten maar dan is het doel van het forum ook gedeeltelijk weg.Ik wil hier toch wel graag schrijven als ik iets positiefs te vertellen heb maar ook als ik me onbegrepen en boos voel.Want als ik het hier niet meer kwijt kan dat de maatschappij of bepaalde mensen me in de war brengen waar kan ik het dan 1,2,3 kwijt?De meesten die net begonnen zijn met stoppen en hun sociale leven in de kroeg hadden of met drinkemaatjes die hebben sowieso al niet veel aanspraak meer.Ik kwam hier de eerste weken de hele dag en besprak alles wat in mijn hoofd zat.Om mensen op te vangen en opbeurend toe te spreken,maar ook om soms gewoon even van me af te schrijven zonder er over na te denken of ik iemand er mee lastig val.Ik heb hier ook al enige meningsverschillen gehad ,die ik zelf liever op het forum heb, in plaats van in Pb's omdat ik daar niet goed tegen kan.Ik vind het nl niet leuk om in een prive mail allerlei opstekende vingertjes te ontvangen.Want ik vind dus ook dat mensen op het forum veel voorzichtiger met hun woorden omgaan, dan in een PB.Maar heb dat nu opgelost door sommige mensen te bannen op mijn PB zodat ik daar dus geen last meer van heb.Nu hoop ik niet dat dat weer allerlei irritaties op gaat roepen bij mensen, maar ik doe dit, omdat dit gezond voor mij is.Ik denk dat het forum net als het leven is, Houtje zei het vandaag ook al..het is November en in November zijn mensen vaak wat neerslachtiger dan bv de lente waar iedereen weer gaat bruisen van de energie.Zelf ben ik blij dat het hier juist een mengeling is van van allerlei stemmingen.Maar ikzelf heb geen last van hoe het hier toe gaat, maar was natuurlijk niet in die goeie ouwe tijd .(waar zo vaak naar wordt verwezen, dat ik soms ga denken, waarom beginnen jullie, die dat zo zwaar voelen dan niet gewoon weer???)De meeste oudgedienden van vroeger waar je naar verwijst, komen hier vaak net als jij, even een lange brief schrijven maar zijn verder niet veel aanwezig met het ter woord staan van iedereen elke dag kleine ziele dingetjes heeft. Maar sommige oudgedienden komen wel steeds elke paar weken even vertellen dat het vroeger, beter, gezelliger, leuker, ondersteunender was.Dat vind ik nu zo jammer..steeds weer even verwijzen naar dat het vroeger hier beter toe ging.Misschien ben ik nu niet zo'n moordmeid meer en ben je het niet met me eens, maar ik waardeer wel wat je zegt hoor maar het gaat dan toch wel een beetje ..ten koste van...hoe het NU is.Wij die Nu veel schrijven leven namelijk in het NU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden