Spring naar bijdragen

dinsdag 13 november


druppeltje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja er gebeurt altijd wel weer wat heefd mijn ex mijn zoon uit laten schrijfen zonder over leg wil ie hem bij hem laten woonen nou dat zal hem ook geen goed doen ga jeugt zorg bellen ben het beu ben nog altijd zijn moeder nu moet ik even vol houden ben egt wel boos als hij het dee uit liefde na ik 14 jaar voor hem gezogt het ben 3 jaar niks van zich heefd laten hooren gaat hem niet om mijn zoon maar voor exstraa geld zo dit moest ik even kweid er gebeurd altijd wat zo heefd ieder zijn probleem sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daar gaat Soothe in de boevenwagen afgevoerd... nee hoor, die staat nu met frisse tegenzin af te wassen en pip je maakt me ook weer aan het lachen

gelukkig ben ik weer online, alle stekkers lagen er net uit, alle kasten verwisseld (beter dan afwassen) gejankt met m'n mp3 speler op mijn oren want mijn radio heb ik dus nog niet goed aangesloten.. 3 boekenkasten versjouwd en nu aan het puzzelen met de boeken.. hoe krijg je een (te) vol huis leeg.. weggooien en nog eens weggooien! maar er begint weer wat orde in de chaos te komen hier.

en gelukkig doet mijn internet het wel gelijk weer!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi-hoi
Er is niets maar dan ook niets aan de hand!
Er wordt op het Forum wel vaker een kleine toespeling over een PB conversatie gemaakt. Niets mis mee.
Alles kan het daglicht verdragen!!

Ik had Delta inderdaad aan de telefoon. Vandaar!!
Hij heeft het druk als een klein baasje, dat vliegen is niet niets!

Ook mijnerzijds enig licht in de duisternis!

Fijne avond allen!:D

Lettertjes pakken af en toe niet. Vandaar aanpassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, een zenuwbehandeling! De wortels waren aan het wegrotten.
Het was niet de gerepareerde kies, maar een andere.
Niet echt leuk, maar de pijn is weg. Even een noodvulling, zoals gebruikelijk.
Januari, de voltooing!
Dank voor de belangstelling. Alles droog doorleeft.
Groet soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen.

Fijn je hier nu te zien Trui en dat klinkt inderdaad niet zo leuk wat je man heeft gedaan met betrekking tot je zoon.Ik hoop dat je alles nog weer terug kan draaien met de hulp van Jeugd zorg.

Lieve Anjo..ten eerste wil ik zeggen dat ik het een mooi bericht van je vind.
Ik snap wel wat je wilt zeggen hoor dat je mensen kunt oppeppen met je berichtjes maar ook in een depri kunt brengen. Maar ik ben toch bang dat dit forum het echte leven is en niet iedereen kan steeds mooi weer spelen als ie zich van binnen niet zonnig voelt.
Een optie zou dan zijn om niet te posten maar dan is het doel van het forum ook gedeeltelijk weg.
Ik wil hier toch wel graag schrijven als ik iets positiefs te vertellen heb maar ook als ik me onbegrepen en boos voel.
Want als ik het hier niet meer kwijt kan dat de maatschappij of bepaalde mensen me in de war brengen waar kan ik het dan 1,2,3 kwijt?
De meesten die net begonnen zijn met stoppen en hun sociale leven in de kroeg hadden of met drinkemaatjes die hebben sowieso al niet veel aanspraak meer.
Ik kwam hier de eerste weken de hele dag en besprak alles wat in mijn hoofd zat.
Om mensen op te vangen en opbeurend toe te spreken,maar ook om soms gewoon even van me af te schrijven zonder er over na te denken of ik iemand er mee lastig val.
Ik heb hier ook al enige meningsverschillen gehad ,die ik zelf liever op het forum heb, in plaats van in Pb's omdat ik daar niet goed tegen kan.
Ik vind het nl niet leuk om in een prive mail allerlei opstekende vingertjes te ontvangen.
Want ik vind dus ook dat mensen op het forum veel voorzichtiger met hun woorden omgaan, dan in een PB.
Maar heb dat nu opgelost door sommige mensen te bannen op mijn PB zodat ik daar dus geen last meer van heb.
Nu hoop ik niet dat dat weer allerlei irritaties op gaat roepen bij mensen, maar ik doe dit, omdat dit gezond voor mij is.

Ik denk dat het forum net als het leven is, Houtje zei het vandaag ook al..het is November en in November zijn mensen vaak wat neerslachtiger dan bv de lente waar iedereen weer gaat bruisen van de energie.
Zelf ben ik blij dat het hier juist een mengeling is van van allerlei stemmingen.
Maar ikzelf heb geen last van hoe het hier toe gaat, maar was natuurlijk niet in die goeie ouwe tijd .(waar zo vaak naar wordt verwezen, dat ik soms ga denken, waarom beginnen jullie, die dat zo zwaar voelen dan niet gewoon weer???)

De meeste oudgedienden van vroeger waar je naar verwijst, komen hier vaak net als jij, even een lange brief schrijven maar zijn verder niet veel aanwezig met het ter woord staan van iedereen elke dag kleine ziele dingetjes heeft. Maar sommige oudgedienden komen wel steeds elke paar weken even vertellen dat het vroeger, beter, gezelliger, leuker, ondersteunender was.
Dat vind ik nu zo jammer..steeds weer even verwijzen naar dat het vroeger hier beter toe ging.

Misschien ben ik nu niet zo'n moordmeid meer en ben je het niet met me eens, maar ik waardeer wel wat je zegt hoor maar het gaat dan toch wel een beetje ..ten koste van...hoe het NU is.
Wij die Nu veel schrijven leven namelijk in het NU.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...