safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ik log ook maar weer even in....ben graag in goed gezelschap:DDelta..een trein morgen voor mij? Ik ben de appeltaarten al aan het bakken.Ik ben wel een beetje zielig hoor want ik heb mijn verjaardag met iedereen afgezegd omdat ik me down voel.Maar ga het wel met mijn virtuele vrienden vieren...klopt dat wel?Fijn trouwens die bevestiging voo rje Delta..ik geniet van je feestdagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Benthe,Hoe eerder ik ga eten, hoe minder ik last heb van de Gremlins. Na het eten durven ze bij mij nl. niet meer binnen te komen.En vandaag heb ik een ingewikkeld gerecht met groenten die eerst moeten koken, en daarna geroerbakt of is het roergebakken of geroerbakken of roerbakkeren à la de lichtbak-grammatica????? moeten worden met gewelde mie en gemarineerde kip en los-gekookte mie (een variatie van me eigen op een doosje Hokkien Mie van Conimex)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Het is wel ''Fishyterian' wat de pot schaft morgen dus de vlees eters moeten even zelf boterhammetjes meenemen:PMaar de hapjes zullen lekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Sapperdepaffi,Zal ik een vega Tortilla taart maken met paprika, uien, tomaatjes, aardappeltjes? Die kunnen we ook prima koud eten.En als ik me dan toch ga uitleven stel ik een vega Spinazietaart voor met feta en sesamzaadjes? Recepten bij mij te verkrijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Nou ja laat ik niet onbeleefd lijken, recepten na afloop dan als iedereen vraagt: hoe màààààk je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Oh schei uit, spinazietaart, hmmmmm!!!!!! Trouwens Houtje, ik ben er ook nog steeds niet uit of het nou gestofzuigd of stofgezogen is. Hee, Safi-baby, wat is dat? Down? Spill! Daar zitten we hier ook voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Houtje bedankt dat je in al je drukte nog tijd vind wat voor me te koken morgen dat stel ik erg op prijs:sun:ONTBIJT 7.00-10.00 uurTraditioneel Schots OntbijtVegetarische worstjes, geroosterde tomaten, champignons, potato scones, baked beans, gebakken ei, en toastEn zoveel potten thee als je opkan.LUNCH 12.00-14.00 uurMosterdsoepOpgerolde spinazie panne koekjes met zalm en gorgonzolaQuiche van tonijn, paprika, ui, maisBladerdeeg pakketjes van gerookte makreel, rijst en wortel, aubergine, uiVega Tortilla taart maken met paprika, uien, tomaatjes, aardappeltjesVega Spinazietaart voor met feta en sesamzaadjesTAARTEN de hele dag door verkrijgbaarWarme Appeltaart met noten en slagroom of ijsDonkere Chocolade Taart met kersenCitroen kwarktaartDRANKEN de hele dag door verkrijgbaarBambu koffieBraziliaanse koffieKruiden theetjesSpa RoodWaterTomatensapEn alle versgeperste groente en fruitsappen die men zich maar wensen kanEr is een crèche voor de kinderen.En jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ach Benthe wat zal ik zeggen....baal ervan dat alles zo moeilijk is en dat ik zo weinig geestelijke energie heb om me in het dagelijkse leven te mengen.Mijn project als seniorenvoorlichter heb ik ook al op een koud vuurtje moeten zetten omdat ik mezelf niet kan motiveren. Als ik al naar de tandarts moet dan is me dat al teveel van het goede.Sociale kontakten zijn erg vermoeiend omdat ik niet lekker in mijn vel zit en dus niet veel succesverhalen te vertellen heb.Vrijdag een belangrijke afspraak waar ik nu al 10 kleuren in mijn broek van...nou ja JWW.Kortom ik kan stress niet aan en daar baal ik van.Volgende week wel weer licht therapie dus hopen dat dan de energie weer bruist zoals ik het graag heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 jullie hebben mij lieve pbtjes gestuurd en met mij mee geleefd. Mijn dank hiervoor.Zondag is mijn vriendin zacht en vredig ingeslapen.Mijn vriendinnetje is van haar pijn verlost, mij rest een wereld die een stuk leger is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 jullie hebben mij lieve pbtjes gestuurd en met mij mee geleefd. Mijn dank hiervoor.Zondag is mijn vriendin zacht en vredig ingeslapen.Mijn vriendinnetje is van haar pijn verlost, mij rest een wereld die een stuk leger is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 quote: Originally posted by: delta2@Benthe: Als control-freak zou ik voor jou het werkwoord stofzuigen even verbuigen: stofzuigen - stofzuigde - gestofzuigd. Kijk, dat vind ik dan wél weer een reaktie met humor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Anjo, bij deze mijn medeleven.Sterkte je toegewenst door Soothe.Groetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Anjo, sorry, mijn reaktie naar Delta valt daar een beetje raar tussendoor...Mijn deelnemen, veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Gecondoleerd met je vriendin, Anjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 AnjoGecondoleerd....ik hoop dat je het een plekje kan geven..en niet vergeten in je hart is ze nog heel dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Wees jij maar lekker een control-freak hoor Delta, als je dat al bent. Zonder control kwam er nooit een trein van zijn plek of een vliegtuig de lucht in. Zeg Safi, helpt dat jou, om de sociale contacten af te ketsen als je je down voelt? Ja nee, puur interesse. Ik deed dat wel heel erg toen ik nog dronk, in die tijd ging ik contacten uit de weg als het maar even kon. Het is nog steeds zo dat ik een beetje een einzelganger ben en me er vaak echt toe moet aanzetten om sociale "verplichtingen" na te komen. Maar ik merk wel dat ik me dan achteraf beter voel, als ik het wel heb gedaan. Heb je wel een ander plan om je verjaardag prettig te vieren? Ik hoop dat je jezelf wel een beetje verwent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 AnjoHet klinkt alsof je hier vrede mee kan hebben. Hoewel je veel verdriet zal hebben, weet je dat het voor jou vriendin ook zo is dat ze nu geen pijn meer heeft en vrede heeft. Ik wens je sterkte en kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Anjo, veel sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Benthe,Daar heb je een punt wat voor mij ook moeilijk is. Zo dra ik me IETS minder voel, kom ik de hele dag de hut niet uit. Alleen evt. met de auto (veilig hè) maar zeker niet lopend of op de fiets. Ik spreek dan niemand, behalve hier. Erg hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Zo ik ga even eten, dan voel ik me weer wat beter. Groetselssssss!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hoi Anjo,Meid, gecondoleert met het verlies, van je vriendin. En veel sterkte, de komende tijd.Maar laat ondanks deze moeilijke tijd, de dop erop.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Heb ik ook hoor Houtje. De hele dag collega's om me heen, dan ben ik blij dat ik in m'n eigen tijd niemand hoef te zien. Gewoon geen behoefte aan, wordt ik toch alleen maar frusti van.En verjaardagen: m'n moeder belde een tijdje geleden op: Gefeliciteerd! Ik: Huh? (het was nog vroeg...) Zij: Ja, met je verjaardag! Ik: O ja... noooit aan gedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Anjo, gecondoleerd met het verlies van je vriendin, wat een leegte en wat een beproeving voor jou nu. Hierbij een virtuele knuffel..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ja Houtje, maar dabbeddoellik nou juist, voel je je dan beter als je niemand spreekt of ziet?Smakelijk eten, trouwens. Ik hoop dat je dat gewoon aan tafel doet en niet aan de pc. Dat is namelijk niet verstandig. Ik zit de sliertjes van de tomatensoep van tussen de toetsen te plukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hallo allemaal,Dappere mensen: allemaal van harte gefeliciteerd met jullie mijlpalen, grandioos! Of het nu uren, dagen, weken of maanden zijn het is zeker een hele prestatie. Benthe fijn te lezen dat je het goed hebt gehad en welkom hier terug. Anjo, ik wnes je ontzettend veel stekte in de rouw om je vriendin en dat je het vroeg of laat een plaatsje kan geven. Blacky, moedig van je hoor, veel sterkte daar. Pippi, een beetje laat maar ook van mij nog een knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden