Spring naar bijdragen

it's a small world

Vie

Aanbevolen berichten

Ik log ook maar weer even in....ben graag in goed gezelschap:D

Delta..een trein morgen voor mij? Ik ben de appeltaarten al aan het bakken.
Ik ben wel een beetje zielig hoor want ik heb mijn verjaardag met iedereen afgezegd omdat ik me down voel.
Maar ga het wel met mijn virtuele vrienden vieren...klopt dat wel?

Fijn trouwens die bevestiging voo rje Delta..ik geniet van je feestdagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Benthe,
Hoe eerder ik ga eten, hoe minder ik last heb van de Gremlins. Na het eten durven ze bij mij nl. niet meer binnen te komen.

En vandaag heb ik een ingewikkeld gerecht met groenten die eerst moeten koken, en daarna geroerbakt of is het roergebakken of geroerbakken of roerbakkeren à la de lichtbak-grammatica????? moeten worden met gewelde mie en gemarineerde kip en los-gekookte mie (een variatie van me eigen op een doosje Hokkien Mie van Conimex)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje bedankt dat je in al je drukte nog tijd vind wat voor me te koken morgen dat stel ik erg op prijs:sun:

ONTBIJT 7.00-10.00 uur
Traditioneel Schots Ontbijt
Vegetarische worstjes, geroosterde tomaten, champignons, potato scones, baked beans, gebakken ei, en toast
En zoveel potten thee als je opkan.

LUNCH 12.00-14.00 uur
Mosterdsoep
Opgerolde spinazie panne koekjes met zalm en gorgonzola
Quiche van tonijn, paprika, ui, mais
Bladerdeeg pakketjes van gerookte makreel, rijst en wortel, aubergine, ui
Vega Tortilla taart maken met paprika, uien, tomaatjes, aardappeltjes
Vega Spinazietaart voor met feta en sesamzaadjes

TAARTEN de hele dag door verkrijgbaar
Warme Appeltaart met noten en slagroom of ijs
Donkere Chocolade Taart met kersen
Citroen kwarktaart

DRANKEN de hele dag door verkrijgbaar
Bambu koffie
Braziliaanse koffie
Kruiden theetjes
Spa Rood
Water
Tomatensap
En alle versgeperste groente en fruitsappen die men zich maar wensen kan

Er is een crèche voor de kinderen.

En jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Benthe wat zal ik zeggen....baal ervan dat alles zo moeilijk is en dat ik zo weinig geestelijke energie heb om me in het dagelijkse leven te mengen.
Mijn project als seniorenvoorlichter heb ik ook al op een koud vuurtje moeten zetten omdat ik mezelf niet kan motiveren.
Als ik al naar de tandarts moet dan is me dat al teveel van het goede.
Sociale kontakten zijn erg vermoeiend omdat ik niet lekker in mijn vel zit en dus niet veel succesverhalen te vertellen heb.
Vrijdag een belangrijke afspraak waar ik nu al 10 kleuren in mijn broek van...nou ja JWW.
Kortom ik kan stress niet aan en daar baal ik van.
Volgende week wel weer licht therapie dus hopen dat dan de energie weer bruist zoals ik het graag heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees jij maar lekker een control-freak hoor Delta, als je dat al bent. Zonder control kwam er nooit een trein van zijn plek of een vliegtuig de lucht in.

Zeg Safi, helpt dat jou, om de sociale contacten af te ketsen als je je down voelt? Ja nee, puur interesse. Ik deed dat wel heel erg toen ik nog dronk, in die tijd ging ik contacten uit de weg als het maar even kon. Het is nog steeds zo dat ik een beetje een einzelganger ben en me er vaak echt toe moet aanzetten om sociale "verplichtingen" na te komen. Maar ik merk wel dat ik me dan achteraf beter voel, als ik het wel heb gedaan.
Heb je wel een ander plan om je verjaardag prettig te vieren? Ik hoop dat je jezelf wel een beetje verwent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook hoor Houtje. De hele dag collega's om me heen, dan ben ik blij dat ik in m'n eigen tijd niemand hoef te zien. Gewoon geen behoefte aan, wordt ik toch alleen maar frusti van.
En verjaardagen: m'n moeder belde een tijdje geleden op: Gefeliciteerd!
Ik: Huh? (het was nog vroeg...)
Zij: Ja, met je verjaardag!
Ik: O ja... noooit aan gedacht...
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Houtje, maar dabbeddoellik nou juist, voel je je dan beter als je niemand spreekt of ziet?
Smakelijk eten, trouwens. Ik hoop dat je dat gewoon aan tafel doet en niet aan de pc. Dat is namelijk niet verstandig. Ik zit de sliertjes van de tomatensoep van tussen de toetsen te plukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Dappere mensen: allemaal van harte gefeliciteerd met jullie mijlpalen, grandioos! Of het nu uren, dagen, weken of maanden zijn het is zeker een hele prestatie. Benthe fijn te lezen dat je het goed hebt gehad en welkom hier terug. Anjo, ik wnes je ontzettend veel stekte in de rouw om je vriendin en dat je het vroeg of laat een plaatsje kan geven. Blacky, moedig van je hoor, veel sterkte daar. Pippi, een beetje laat maar ook van mij nog een knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...