Kaia Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Dank je wel Spud, jij ook van harte met je overwinning gisteren!!! Het is goed he om te ervaren dat je het zonder minstens zo leuk/lekker/gek etc kan hebben, dat je het je allemaal nog kan herinneren, dat je geen nare bijsmaak van gevoelens als schaamte en schuld hoeft te hebben en dan de volgende ochtend zoveel meer uit je dag kan halen!!! We gaan ervoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ik hoor net nog een leuke van mijn ROA : die heeft ANDERHALF jaar in de trein gezeten met een Daaa-Luurenkaart niet wetende wat voor kaart hij nou eigenlijk in zijn handen had (de stakker kwam net uit Canada terug een re-migratie zo gezegd). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Kaia en Spud mijn complimenten hoor!! Ik weet dat niet iedereen het er mee eens zal zijn maar ik vind Kaia met haar ene borrel helemaal alcohol de baas.Ik zit nu uit te hijgen achter mijn computer na een fikse hoestbui, smiddags hardlopen werkt toch anders dan smorgens als je uit bed komt maar ik ben wel weer even lekker uitgewaaid en de hond ook.Houtje dat klinkt als een fijn weekend wat je gehad hebt. Vaak wil je ze het liefst achter het behang plakken maar soms zijn ze ook wel heeeeeeel erg lief! of was het nou andersom. Die da-lurenkaart is ook leuk, verder ken ik alleen nog de bommel-dingen.. en ik ben nog steeds erg blij met mijn beste klade!Soothe, wat is het dan weer stil he, als ze weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Tapas, Hoi!Ja Tapas, daar was ik al een beetje bang voor. Ze is behoorlijk onderhoudend.Dus praat ik nu met de hond,ook al zegt hij weinig terug: Groetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Leuk tortelduifjes op het forum.Houtje, ze blijven maar zo kort jong, geef ze nog maar even dikke knuffel, nu mag het nog.Tapas, ik ga jou voorbeeld volgen. Mijn huis is een puinzooi en ze zeggen altijd dat een opgeruimt huis een opgeruimt hoofd is. I Wish!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Hallo RV, van harte met je week! Trouwens jezelf feliciteren is ook niks mis mee, maar ik snap je wel. Alleen sommige mensen staan wel eens ingelogd maar zijn dan even iets anders doen. Trek het je niet aan, dat is niet persoonlijk bedoeld.Houtje, het is een Da Lurenkaart hoor, en dat is iets heel chics. Dat krijgen jij en ik zomaar niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Een hele goede avond,Allereerst RV gefeliciteerd! Je bent net zo populair als ieder ander hier hoor.Het overkomt ons allemaal wel eens dat er mensen ingelogd staan maar datje even geen respons hier krijgt. Als je voorgaande draadjes terug leest zieje regelmatig dat mensen met monologen bezig zijn.Voor velen is het kooktijd, staan ingelogd maar zijn bezig met andere bezigheden.Niets persoonlijks dus!!!Er zijn dit weekend meerdere KANJERS hier, dus allemaal Hartstikke goed hoe jullie en ik zelf ook, hi,hi, door het weekend gaan op eendroogje.Dat dronken worden van de SPA is voor mij heel herkenbaar Vorig jaar met de jaarwisseling heb ik wat af gebubbeld zeg!Voor dit jaar begin ik dus wat later aan de spa, ik werd er bijnaniet lekker van.Verder vindt ik het weekend om vliegen, tijd te kort.Straks maar weer met de handen door de behangerslijm, jakkie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Hallo allemaal!Ja, hier ben ik weer. 't Is maar te hopen dat ik nooit een ban krijg, want ik heb jullie gemist.Vannacht heb ik al wat bijgelezen.Ik ga straks het draadje van vandaag lezen. Het zal wel na 8 uur zijn voor jullie van me horen, want zo eten en dan Spoed kijken.Spud, jij had kennelijk een feestje gisteren. Gefeliciteerd dat je dat lekker droog bent doorgekomen. Chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 OH,, is dat chic. Heb ik zeker ook zo'n Da Lurenkaart en heb er de nodige boetes al mee opgelopen.Het is soms moeilijk klokkijken na een nachtdienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Spinte-pels is er eentje. Kwam ik tegen in een tekst over spinnen, en ik las altijd maar spinte-pels. Het bleken spin-tepels te zijn. Een soort uitsteeksels op het achterste van een spin waarmee ze webben weeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Wat is een Diare Clame? Lijkt me een schoonheidsmiddel op basis van oesters.Trouwens ik zag laatst, op zo'n vreselijk tell-sell-programma, een crème op basis van slakkenslijm, gètver! En voor iedereen die er weer een DROOG weekend van heeft weten te maken: JOEPIEEEE!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Blij dat ik geen spin ben Franceska. Tepels op je achterste. Al schijnen spinnen wel mooiere en sterkere zijdedraden te kunnen maken dan rupsen, plus goedkoper en sneller. Als ik niet een beetje bang was van spinnen, zou ik allang een spinzijdebedrijf begonnen zijn.En dan nu nog een vraag: sommige mensen zijn bang van honden, of slangen, of zelfs van katten. Waar gaan jullie nou echt voor op de loop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Spinnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Diarree Clame is ook een goeie!Benthe, Hoe heet dat spul ook alweer? Snake cell is het niet dat komt van slakken. Getver !!! Wij blijven jong door onze gezonde (alcoholvrije) levensstijl, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Grote honden, sommige katten, spinnen, wespen, muizen .....nog even doorgaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Hoge bruggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Spinnen !!!!!!!(Hoogtevrees heb ik niet, ik sta op een 10 meter hoge ladder de ramen te lappen van mijzelf en alle buren die weer heel blij met me zijn).Grote vrachtauto's naast me op de snelweg vind ik ook minder leuk, maar die overleef ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Muizen vind ik schattig. In mijn vorige huis waren van die veld-muisjes, zo lief ! Mijn ex had allemaal valletjes gezet met kaas om ze te lokken en Zoon en in klapten de vallen dan dicht en legden de kaas ernaast voor de muizen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Celltone slakkengel, heet het. Ik zie het ineens op een spammetje van de internetdrogist, en ze kunnen het blijkbaar aan de straatstenen niet kwijt, want het wordt steeds goedkoper. De slakken zelf kunnen het wel aan de straatstenen kwijt, getuige de zilveren slierten die je vaak op de tegels ziet.Houtje, heb jij ook zo'n zijdezacht en roomblank huidje gekregen sinds je niet meer drinkt? Nu de vleugeltjes nog op onze rug en we lijken net elfjes.Gaat het met je gekneusde dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Alcohol in huis ! (iiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeekkkkkkk!!!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Benthe,Dochter hoeft niet meer naar de toneelschool. Heeft de hele middag gillend van de pret met haar Vriendje zitten X-boxen (ja Delta dat is een nieuw werkwoort) en nu ik vroeg om even af te ruimen sprongen te tranen in haar ogen omdat ze zo'n pijn heeft jajajajajajaaja en ik ben gek. Morgen moet ze gymmen dat is haar lievelingsvak en op mijn voorstel om dan maar niet te gaan sprongen van woede de tranen in haar ogen jajajajajajaaja. .Maar ze heeft inderdaad een gekneusde knie. Morgen maar een paracetamolletje mee geven naar school. We hebben er direct wel ijs op gehad, en thuis arnica zalf en een drukverbandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Benthe,Doe mij maar XXL vleugels ik ben wel roomkleurig en ik geef ongeveer licht zo gezond ben ik, maar licht in gewicht, helaas, NEE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Muizen zijn grappig en lief, maar rioolratten, daar heb ik het niet zo op. Wespen moet je me ook niet mee aankomen, die takkenbeesten die maar om je heen blijven zoemen.Alcohol in huis, rhaaaahhh, wat een horrorshow!Houtje hoe is het met je gekneusde dochter, zit ze lekker als een prinses belangrijk te zijn? En ging het op je eigen noren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Oh, dat van je dochter had ik dus al gevraagd, gaatje in het zeer korte termijngeheugen. Kun je nagaan. Maar evengoed dank voor het antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Zowat het hele weekend twijfels in m'n kop gehad en IK HEB HET NIET GEDAAN.Nu ben ik blij met mezelf. Pfff.Vannacht lekker doorslapen, vanavond niet duf voor de tv maar lekker lezen.Ik kan het dus wel. Foute gedachten laten voor wat ze zijn. Waanideeen. Zogauw de twijfels toeslaan zie je maar een deeltje van het verhaal. En daar ben ik nu toch te ver voor, om daar nog in te trappen?Ja maar als er nog twijfels zijn dan ben ik nog niet zo heel ver.... Blijf ik eeuwig twijfelen? Blijft dit zo?Denk denk denk. Stop. Ik ben nu lekker helder.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden