Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 december 2007

BamBam

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik die film nou weer afdraaien? ken er maar een half uurtje van... Of bedoel je dat juist, dat slaapverwekkende halve uurtje.. tenminste, voor mij slaapverwekkend. Maar stel nou dat ik tijdens de "herhaling"allemaal interessante details ga ontdekken. Bijvoorbeeld het aantal spaken in de lichtmetalen velgen van dat roze mobieltje van Penelope... hihi... mobieltje..dat was sentimenteel gezien gewoon nog een autootje...
Hoezo...warhoofd?????

O, wacht effe... Pippi en Mieke... twee telefoontjes.. zie het nu ineens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok pippi.. ga ik nu doen, dat eerste half uur nog een keertje afdraaien... en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer... net zo lang tot ik in slaap val... zal wel net voor kwart over zes zijn...

Welterusten en tot morgen...
Liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje,
Warhoofdje. Je legt dat warrige bolletje van je straks op je kopkussen en zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Vergeet niet de wekker in te stellen.

@Soothe,
Ok slaap lekker en jij ook Anna.

@Mieke,
Gapen en geeuwen is besmettelijk, vooral om deze tijd van de dag.

He, ik mag weer mijn alcoholschrift invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenacht (ooh) allemaal,

Vluchtig even alles doorgelezen. Voelt weer als eerder. Warm en positief. Fijn!
pippi, goed nieuws meid! Kun je nu echt weer de dingen gaan oppakken. Goed, dat je samen het "schijheiligen"feest kunt gan vieren (hihi).
Vreselijk drukke dag achter de rug, moet haast lucifersprikjes tussen mijn oogleden plaatsen... en ben er nog niet, morgen weer door, begint de dag goed met drumstel naar school sjouwen..en veeel meer daarna.. Nou ja, keeps you going!

P.s. hoe weten jullie dat Druppeltje een ban heeft, zie hier niets.

Tot overmaat van ramp kon ik vanavond eerder niet op het forum komen, geen netwerkverbinding.
En als ie het dan doet, is het eerste wat ik doe...........
Géén sinterklaasgedicht maken (dat moet dus nog).
Groetjes voor ieder en welterusten voor wie niet meer stuiterd! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pippi,
Als ik weer eens niet kan slapen, zal ik het proberen.
Maar ja, dan moet ik wel een rotklus verzinnen die geen herrie maakt, want anders maak ik mijn huisgenoten wakker en ik geloof niet dat dat de bedoeling van deze therapie is?
De schrik zit er al in, ik ga vannacht net zo goed als gisterennacht slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pippi,
Wij hebben een zodanig open keuken dat wij geen keukenkastjes hebben, alleen planken. Ik moet dan de ladder uit de kelder halen (kan niet zonder enig lawaai en het licht aan) om de planken schoon te maken. Ik heb meestal geen strijkgoed liggen. Ha, ik bedenk net een rotklus die geen herrie maakt, of eigenlijk zijn het er twee: mijn computerhoek opruimen en ordenen en mijn financiële administratie bijwerken.
Ja, nu weet ik het zeker. Ik kom mijn bed niet uit en zal slapen.
Maar ja, dan komen die dingen weer niet op orde.
Nou ja, maakt niet uit.
Ik ga zo even nog wat drinken, peukje en (niet verder vertellen) chipjes eten. Dan kom ik hier nog even kijken en welterusten wensen.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...