sneeuwwitje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ik kom even tussendoor, zoals gewoonlijk de laatste tijd.Ik heb begrepen, dat de uitslag van Pipi goed was. Meid een mooier geschenk kun je niet krijgen.Ook heb ik via mijn persoonmijke mail begrepen, dat het niet lekker ging op het forum de laatste dagen. Bij mij ging het ook niet lekker de laatste dagen, maar dat hadden jullie vast wel begrepen ,na mijn berichten van afgelopen donderdag.Ik ben vrijdag ook niet naar mijn therapie geweest. Ik heb echt de hele dag in bed gelegen, was even de hele wereld kwijt. Ik heb bijna 24 uur geslapen.In het weekend ben ik bezig geweest om alles op papier te zetten voor onze advocaat, want hij gaat in hoger beroep.Hij vraagt niet naar geld. Hij weet dat onze toevoeging is afgewezen voor een pro deo advocaat en dat ik bezwaar heb gemaakt. Toch blijft hij ons helpen, echt klasse.Het ergste is, dat ik nog € 20,-- heb en voorlopig ook geen geld krijg.Mijn man is bezig om tijdelijk werk te zoeken, maar ja als je 58 bent, dan heb je niet veel perpectieven.Iemand heeft mij ooit de tip gegeven, om te gaan hamsteren op de spullen die je het hardst nodig hebt. Volgens mij was dat Anjo. Dat heb ik toen gedaan en daar ben ik nu nog blij om. Mijn honden hebben in ieder geval nog voor 6 weken voer en we hebben nog genoeg eten thuis. Geld maakt niet gelukkig, maar geen geld maakt zeker niet gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 is het leven niet gewoon steeds maar leren? en is het leren niet juist het moment dat je kan zeggen dat je het onder de knie hebt?Het is hier net kermis in de buurt, de straatverlichting is dan weer uit, dan weer aan, dan weer uit, een straat verder weer aan, hier weer aan een straat verder weer uit... volgens mij is er ergens iets goed mis want zo gaat het al sinds vrijdagavond. Ik vind het wel grappig, het maakt de avondwandelingen met de hond een stuk spannender, vooral als er ook nog eens een heel donkere kat ergens meeloopt... en na 12 uur brandt er volgens mij echt niks meer, dus lekker slapen in het donker.Surprise is ingepakt, gedicht bij-na af!! jaja, alleen de afronding nog. Herinner ik me opeens dat ik nog een gedicht moet maken, dat moet morgenmiddag na het werk dan maar!Ik heb trouwens jaren geen sinterklaas gevierd, geen contact met familie en al met al dus zeker 20 jaar niks aan gedaan, de laatste 4 jaar doe ik weer mee en vind het eigenlijk best wel leuk! Zowiezo geniet ik steeds meer van familiedingen en zelfs zonder drank.Nou, ik ga slapen, lekker in het donker en morgen hoop ik dat ik me niet verslaap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ach weet je Corinne, het onder de knie hebben lijkt me ook weer zo'n uiterste..gewoon lekker genieten van wat er NU gebeurt en niet te veel plannen en denken aan morgen.We leven vaak veel te veel naar de toekomst en maken ons daar zorgen om en kunnen dan niet meer genieten dat het vandaag toch hardstikke mooi leven is.Carpe diem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 @Soothe,Als ik het kon, zou ik zo een heel warm gezelschap voor je toveren waar je jezelf kunt zijn en aanspraak vinden zonder in de verleiding te worden gebracht.Helaas kan ik dat niet, alleen in gedachten bij je zijn lukt me.Slaap lekker.@Marion,Ik vind je advocaat een toffe peer. Nu nog het recht doen zegenvieren zonder dat de tegenpartij de boel nog kan tegenhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Weetje Pippi, daar ben je dan ook nog weer te trots voor. Mijn zoon die in de w.w. zit heeft ons zostraks € 50,-- gebracht. Daar heb ik de nodige boodschappen van gehaald.Gisteren hadden we een feestavond van de kegelclub, alles gratis, gourmetten, koffie e.d., alleen de drank zelf betalen. Ik had me daar voor afgemeld omdat ik dat niet kan betalen.Toen belde mijn vriendin, die een huis van 7 ton gaat bouwen, 6 keer per jaar op vakantie gaat ed. waarom ik niet ging. Ik huilde aan de telefoon, dat ik het niet kon betalen en dat ik niet met hangende pootjes ergens naar toe ging.Zij wilde voor mij de comsumpties wel betalen:DNou daar word ik vrolijk van. Ik ben wel gegaan en heb de eer aan mezelf gehouden. Ik heb een colalight gedronken en de rest heb ik op de wc bijgetankt. Dat is een voordeel als je veel moet plassen.Je leert nu je echte vrienden kennen en dat zijn echt de mensen met weinig geld.Niet dat ik geld van iemand verlang, nee echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 @Tapas,Lijkt me wat. Toch is het maar te hopen dat het zaakje snel gerepareerd wordt.Slaap lekker.@Safi,Ik probeer zoveel mogelijk vandaag te leven. Wie weet bestaat morgen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Marion ..sorry onze berichtjes kruisten elkaar.Dat was wel goed advies van Anjo om te gaan hamsteren..dat doe ik ook geregeld als ik wel eens geld heb.Daar kun je soms ongelofelijk lang op teren. Maar prettig is anders.Wel fijn dat de advocaat jullie bij blijft staan. Hoe zit dat nu toch want de deurwaarder was toch ook al bij de vennoot geweest met een geld eis..krijgen jullie daar niets van?Is er geen rommelmarkt ergens bij jullie in de buurt..je zult verbaast staan hoeveel je krijgt voor dingen die je zelf als oude troep ziet.En de voedselbank heb je daar geen recht op..het klinkt rot maar als... het mot dan mot het...dat kan een maatschappelijk werkster voor jullie regelen.Of bijzondere bijstand?Ik leef met je mee en je mag me altijd per PB een echte 'klaagbrief' schrijven hoor want ik weet er alles van om zonder geld te zitten en zal niet zo gauw denken dat je zeurt of zo.Sterkte ermee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Jonagoldje Hoi.Ik kan me hier alles bij voorstellen.Ik ben meer dan een jaar door de hel gegaan. Incasso's- deurwaarders, alles. Ik kon soms niet eens meer optellen en aftrekken, zo in de war.Stond aan de rand van een breakdown,maar dan komt mijn ware aard eruit, ik laat me niet inmaken.Tussen de binges door, brieven schrijven , bellen.Alles in controle gehouden.En nu zijn mijn schulden gesarneerd en krijg ik iedere week leefgeld!Dus Jonagoldje, positief blijven, anders verlies je op voorhand!!Liefs en sterkte van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Marion toen ik eens nog maar 2.50 euro had klopte ik bij mijn zus aan waarvan ze allebei werken een dik huis hebben en ook vaak op vakantie gaan.Ze heeft toen in de kasten gekeken of er niet nog dingen waren uit de kerst paketten en voedsel wat al over tijd was Ik nam het nog mee ook want wat moest ik anders..mijn man was woest.maar zij stond er gewoon niet bij stil dat ze ook even met me naar de winkel had kunnen gaan om echte dingen te kopen die we nodig hadden.Dat snappen alleen mensen die zelf wel eens krap zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Soothe, Mijn man zat vandaag, ook in een diep dal en zag geen uitweg meer.Maar we gaan er samen weer voor.We zijn weer een beetje uit het dal gekropen.Ik kan bij mijn dochter een middag oF morgen komen poetsen, dat had ze me een half jaar geleden al gevraagd. Maar daar zou ik het aan kunnen passen met mijn goede en slechte dagen.IK LAAT ME NIET KAPOT MAKEN DOOR DIE VENNOOT, ZODAT IK NAAR DE ALCOHOL GA GRIJPEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Dat weekgeld, daar zag ik zo tegen op. Ikwas een big spender,maar het kan!!Het heeft ook voordelen. Als ik in twee dagen alles opmaak, hoef ik geen maand te wachten.Drie dagen later is er weer geld, dat is te overzien.Je ziet we hebben allemaal onze sores!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Marion,Heel verstandig van je, want die alcohol lost alleen je hersen op, maakt je lichaam kapot en trekt een wissel op je huwelijk.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ja Safi, dat denk ik ook, vandaar dat mijn zoon ook zijn kleine beetje verdeeld.Sorry, ik zit hier te klagen, maar dat is wel een teken, dat het weer beter met me gaat. ( niet dat klagen, maar hier verschijnen)Want ik trek me ontzettend terug als het slechter gaat. Ook dat is me duidelijk geworden door het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ik zie het niet als klagen marion je verteld waarom je niet drink..ten eerste is dat wel een van de voordelen van geen geld hebben al is het wel een rot gevoel.Maar je drink ook niet om die K%T VENOOT zijn zin te geven..dus zet hem op 'kop der veur' zeggen wij hier in Groningen..wat zoiets betekend als je hoofd tegen de wind in zetten en doorstappen.Je bent een kanjer en ik ben blij je weer te lezen.Lunalee voor het geval je ook meeleest..veel sterkte morgen bij je tweede gesprek bij je therapie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Lieve Marion, heel veel sterkte en hou vol! Mick gefeliciteerd met je jaar, fantastisch en naar Pippi toe wil ik zeggen, fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen! Zal niet makkelijk voor je geweest zijn al die tijd, misschien was je daarom ook wat heftiger naar mij toe? Ik heb hier nooit iemand een trap willen geven, echt niet.Verder zeg ik niet zoveel en ik heb het al eens eerder willen uitleggen, maar ik word soms niet echt goed begrepen denk ik. Dat geeft ook niet, maar geloof me dat ik het met niemand hier verkeerd voor heb.Jullie willen veel met elkaar delen en persoonlijke dingen vertellen, en ik ben daar terughoudender in al bedoel ik daar niet mee dat ik beter ben dan jullie, maar wel anders.Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Shit... word net wakker... haha... jeugdsentiment noemen ze dat.. Ik geloof dat ik een half uurtje gezien heb van de Thunderbirds... vond er geen klap aan. Sorry voor de fervente liefhebbers.. maar ik heb die roze auto nog gezien..was niet eens een Rolls..voelde me een beetje of ik naar een uitzending op Z@pp zat te kijken.... Nou ja. Ik zal nóg es een tip geven, hihi...Marion, meisje... ik weet niet goed wat ik jou moet zeggen.. wat een ellende allemaal. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en voor je hopen dat deze stroom van narigheid nu eindelijk eens stopt. Eens moet het genoeg zijn, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Soothe, dat klopt, ik ben ook een big spender, maar dat kon ik ook altijd.Nu gaan me ook de ogen open,waar je allemaal op bezuinigen kunt.Maar goed , ik werkte ook soms 50 uur per week en dan heb je ook geen tijd om je daar ook nog in te verdiepen en dan pak je toch gewoon alles zo uit het vak bij de supermarkt, om tijd te winnen en niet om geld te winnen. Goh wat een luxe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 @Q,Hoi. @Kohtje,Je verwachting was te hoog. Wat jammer voor je, maar je hebt tenminste een lekker tuk gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Nou Corinne, wat je maar lekker noemt.. nu is m'n dag-nachtritme weer helemaal naar de maan... Normaal gesproken zou ik nu lekker liggen te ronken tot een uurtje of kwart over zes... nu ben ik klaar wakker.. Maar die wekker gaat wel om 6.15 uur. Pffff, wordt weer moeilijk morgen.. nou ja.. eigen schuld. Had ik maar niet zo sentimenteel moeten zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Jongens , ik ga naar bed. Ik ben heel aangedaan door 2 pbtjes, die ik heb ontvangen. Echt heel aangedaan. Ik wil ze niet in een emotionele reactie beantwoorden en zal jullie morgen berichten.Lekker slapen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 slome Koh, wat ben jij een warhoofd zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Snowy, welterusten meisje en sterkte... doe alsjeblieft voorzichtig met jezelf... ik zie je hier graag weer terug, ok????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Met mij gaat het goed Pippi, ik doe alles wat ik al eerder had moeten doen. Ik ben er nog niet, maar wel een goed eind op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 @Kohtje,Goed idee van Pippi, niet waar?@Marion,Idd beter om eerst een nachtje te slapen voor je beslissingen neemt.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Slaap lekker Marion en ik vind het fijn om te horen dat het tussen jouw en je man weer goed gaat en dat jullie weer een team vormen.Kom je morgen wel even weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden