Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Wie heeft z'n dag wel, met dit pokke weer! Voel me goed down en m'n Geliefde ook!!Ga nu weg, een nieuwe telefoon kopen!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Houtje...dan kan ik ook niets anders bedenken, maar wat goed dat jullie zo gezond eten.Goed voorbeeld doet goed volgen.ik zie toch veel om me heen dat mensen maar kant en klare happen in de magnetron douwen...BRRR..moet er niet aan denken.Ik vind trouwens een blik witte bonen in tomaten saus snachts een heerlijke snack, zelfs koud wel maar toch liever in een tosti met kaas:Dik heb een update van Tactus gehad over de receptie dus die kun je bekijken bij Thema's... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 ....Heee! Hee... hee!....Kom van dat dak af!Waarschuw niet meer, ne ne nee .. van dat dak af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Always look on .....the bright side of life..dadum dadum dadumdiedum diedum:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 :$ :angry: ff proberen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 IK ben zo blij dat ik je niet vergeten bendat ik nog zoveel mooie dingen van je kendat ik steeds ben blijven dromendat het ooit zover zou komendus ben ik blij dat ik je niet vergeten ben....Heb ik de hele tijd in het bos gezongen in Duitsland, Benthe:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Beetje gitaar voor Pippi :moon: Schreeuw nu maar van de daken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 het eten werd koud en Janne Jansen werd heet....en door de straat weerklonk zijn kreet;Kom van die meid af! :$Neeh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 hhihihi..stelletje dolle mina's hier in huis...moet er helaas van tussen maar kom later nog wel even weer...doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ja! Nu weet ik het eindelijk: Benny Neyman heeft dat ook gezongen.Hi hi, weken terug zat ik me daarover suf te piekeren en Safi hoeft het nu maar te zingen, en floep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 stelletje dolle mina's... hihi.. en daar werp ik me tussen?? Nou ja, misschien omdat ik die dolle mina's wel begrijp en er ook wel achter sta... want waarom zou een vrouw minder zijn dan een man...toch?? of denk ik nou erg simplistisch... mens is mens.. en mens is man+vrouw... of moet ik zeggen vrouw+man..ik bedoel maar... man en vrouw zijn tegenpolen.. maar samen 1. hihihi.... daar kun je ook weer heel verschillende dingen bij denken... en toch zullen die dingen allemaal dezelfde basis hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ken 'm ook niet, wie is dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik ben inderdaad denk ik een redelijk goede huisvrouw :$ zorg voor de kids, brood bak ik in het weekend zelf, ik maak vaak koekjes met de kids of pizza die ik zelf bak (jaaaaaaaa met meel en gist enzo gééén doosje)......ik was en strijk en schone bedjes ben ik dol op, eigenlijk is mijn huis erg mijn thuis dus kaarsjes, muziekje, altijd kan iedereen binnenvallen en mee-eten.......tja, het is een COMPLIMENT AAN MEZELF DUS. Mijn moeder heeft een gruwelijke hekel aan huishouden (en aan ons, different story) dus ik ben groot geworden met Maggi en Knorr (getver) .......en hahahahahahahahahaha......Tapas zegt ook altijd dat ik lijk op Willemijn omdat ik altijd voor iedereen wilt zorgen maar daar schaam ik me soms een beetje voor. Maar naar een zieke vriendin ga ik wel met een zelf gebakken taart op de fiets en mijn ROA komt bijna altijd hier eten omdat het lekker is en gezellig hier.We zitten dan onder de lamp met zijn allen een spelletje te doen, neeeeeee geen gaslamp die zo'n sisselend geluid maakt, kom kom ik ben de 40 allang gepasseerd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Zo als ik ff mee mag doen Een anti gremlin/freggle lied Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,en jullie kunnen mij niks maken,ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,en ik schreeuw het van de daken.Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,de wereld is te gek en ik okee,Dus praat niet langer over honger, kanker en geweld, zet een hoedje op en zing maar lekker mee.Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,waarom zou ik zeuren,ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,wat gebeurt dat moet gebeuren.Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,en ook al gaat het niet zoals ik wil,ik zit niet bij de pakken neerik hou m'n kin vooruit en ik stop een lekker haantje in de grill.Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, k-k-k-kei-keigoed - yeah!© Hans Teeuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Gefeliciteerd Tonyman!! Happy birthday to youhoeoe!!! Krijg trek van die recepten tips hier, tosti met kaas en witte bonen nog nooit geprobeert. Lijkt me wel lekker. Hütenkase heb ik eigenlijk nog nooit geweten wat ik daar mee moest dus Benthe als je erover uit wil wijden heel graag!Houtje, Respect!!! Strijken, dat het ik in geen eeuwen meer gedaan, doe alles meteen weg wanneer 't een bout nodig heeft Zo en nu was ik weer kwijt wat ik nog meer wilde zeggen....Groetjes, SpudIk doe mee met vandaag de eerste laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Mijn tante heeft trouwens bij Peter Koelewijn in de klas gezeten. Was toen al een rouwdouwer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Spud, :rose:RAF team van Harte!! :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Spud,Met mijn eigen strijkgoed ben ik zó klaar, maar ik strijk erbij voor twee klanten en dat doe ik liever dan bij een ander schoonmaken, dus vandaar dat ik gisteravond 3,5 uur heb staan strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Bij ons betekent "bouten" een drol draaien (sorry Tactus) of zeg maar "poepen". Dat komt uit Midden-Nederland, uit het Gooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 't Staat in Van Dale, dus ik weet het! (Juf, juf, juf!!!! Ik weet het!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Gatsie, alweer geen prijs gewonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 RAF-team:Van harte met jullie mijlpaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Moet je wel een vraag stellen, hoor, Pippi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Spud, mijn moeder heeft ook op dezelfde school gezeten als Peter Koelewijn.. Eindhovens dus?Ik heb op school gezeten bij de postbode van het programma ZAAI (postbode Siemen), en bij Caroline Tensenen ik was vroeger bevriend met de drummer van Kane (toen ik nog heel jong was)en soms zie ik Boudewijn de Groot in het bos zijn hond uitlatenHoutje je bent echt een Willemijn maar daarvoor hoef je je toch niet te schamen? Ik vond haar de leukste van de Gooische vrouwen!en ik vind het heel stoer dat ik elke keer mijn naam tegenkom in jouw onderschrift hihi, word er wat verlegen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden