Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 december

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje...dan kan ik ook niets anders bedenken, maar wat goed dat jullie zo gezond eten.
Goed voorbeeld doet goed volgen.ik zie toch veel om me heen dat mensen maar kant en klare happen in de magnetron douwen...BRRR..moet er niet aan denken.

Ik vind trouwens een blik witte bonen in tomaten saus snachts een heerlijke snack, zelfs koud wel maar toch liever in een tosti met kaas:D

ik heb een update van Tactus gehad over de receptie dus die kun je bekijken bij Thema's...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stelletje dolle mina's... hihi.. en daar werp ik me tussen?? Nou ja, misschien omdat ik die dolle mina's wel begrijp en er ook wel achter sta... want waarom zou een vrouw minder zijn dan een man...toch?? of denk ik nou erg simplistisch... mens is mens.. en mens is man+vrouw... of moet ik zeggen vrouw+man..ik bedoel maar... man en vrouw zijn tegenpolen.. maar samen 1. hihihi.... daar kun je ook weer heel verschillende dingen bij denken... en toch zullen die dingen allemaal dezelfde basis hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inderdaad denk ik een redelijk goede huisvrouw :$ zorg voor de kids, brood bak ik in het weekend zelf, ik maak vaak koekjes met de kids of pizza die ik zelf bak (jaaaaaaaa met meel en gist enzo gééén doosje)......ik was en strijk en schone bedjes ben ik dol op, eigenlijk is mijn huis erg mijn thuis dus kaarsjes, muziekje, altijd kan iedereen binnenvallen en mee-eten.......tja, het is een COMPLIMENT AAN MEZELF DUS. Mijn moeder heeft een gruwelijke hekel aan huishouden (en aan ons, different story) dus ik ben groot geworden met Maggi en Knorr (getver) .......

en hahahahahahahahahaha......

Tapas zegt ook altijd dat ik lijk op Willemijn omdat ik altijd voor iedereen wilt zorgen maar daar schaam ik me soms een beetje voor. Maar naar een zieke vriendin ga ik wel met een zelf gebakken taart op de fiets en mijn ROA komt bijna altijd hier eten omdat het lekker is en gezellig hier.

We zitten dan onder de lamp met zijn allen een spelletje te doen, neeeeeee geen gaslamp die zo'n sisselend geluid maakt, kom kom ik ben de 40 allang gepasseerd hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo als ik ff mee mag doen :) Een anti gremlin/freggle lied ;)

Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en jullie kunnen mij niks maken,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken.
de wereld is te gek en ik okee,
Dus praat niet langer over honger, kanker en geweld,
zet een hoedje op en zing maar lekker mee.

waarom zou ik zeuren,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
wat gebeurt dat moet gebeuren.
en ook al gaat het niet zoals ik wil,
ik zit niet bij de pakken neer
ik hou m'n kin vooruit en ik stop een lekker haantje in de grill.

Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, k-k-k-kei-keigoed - yeah!

© Hans Teeuwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Tonyman!! Happy birthday to youhoeoe!!! :musicnote:

Krijg trek van die recepten tips hier, tosti met kaas en witte bonen nog nooit geprobeert. Lijkt me wel lekker.
Hütenkase heb ik eigenlijk nog nooit geweten wat ik daar mee moest dus Benthe als je erover uit wil wijden heel graag!

Houtje, Respect!!! Strijken, dat het ik in geen eeuwen meer gedaan, doe alles meteen weg wanneer 't een bout nodig heeft ;)

Zo en nu was ik weer kwijt wat ik nog meer wilde zeggen....

Groetjes,
Spud

Ik doe mee met vandaag de eerste laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, mijn moeder heeft ook op dezelfde school gezeten als Peter Koelewijn.. Eindhovens dus?
Ik heb op school gezeten bij de postbode van het programma ZAAI (postbode Siemen), en bij Caroline Tensen
en ik was vroeger bevriend met de drummer van Kane (toen ik nog heel jong was)
en soms zie ik Boudewijn de Groot in het bos zijn hond uitlaten

Houtje je bent echt een Willemijn maar daarvoor hoef je je toch niet te schamen? Ik vond haar de leukste van de Gooische vrouwen!
en ik vind het heel stoer dat ik elke keer mijn naam tegenkom in jouw onderschrift hihi, word er wat verlegen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...