water Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 'k Weet effe niet wat ik moet zeggen, Houtje. Of vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Water je hebt je best gedaan...ze is al weg...we zullen het wel horen morgen of overmorgen hoe erg de schade was...misschien heeft ze toch nog geluisterd of leest ze nu nog mee...dus van mij voor de laatste keer...gooi die drank weg Houtje...het lost niets....nada ....niets op...alleen je hersenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Uitgelogd. Houtje, dus.Hè, wat een naar gevoel is dat. Een on-af gevoel. Dat liedje van Young ken ik niet, Water. Wel heb ik even een van mijn troostliedjes opgezet: True Colours. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ja gek is dat het is altijd degene waarvan je het niet verwacht...maar ze zag het zelf al aankomen...helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Hoe gaat het nu bij jouw Benthe???..Slecht voorbeeld doet toch niet slecht volgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Gezellig het is weer volle bak hier...dag mensen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Nee skatti ik heb niet eens iets in huis en de super is al 23 minuten dicht. Jij toch ook niet?Beetje rotgevoel, that's all, maar Houtje zit nou nog met een veel rotter gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Nee hoor ik was niet uitgelogd dus daar begrijp ik niets van.Houd juist niet van mensen die dit soort dingen posten en dan uitloggen.Heb de fles (naar aanleiding van jullie goede gedachten ook) weggemieterd door de gootsteen , de gootsteen dacht "wat krijgen we nou dat is lang geleden".Maar eerlijk is eerlijk ik zeg één fles rode wijn zat er al in (90% van de fles) ik weet ook waarom maar dat doet er nu niet meer toe. Van de volgende fles heb ik 90% weggegooid, naar aanleiding van jullie opbeurende berichten dat Houtje dit niet wilt en dat klopt ook.Dat ik me een looser voel daar moet ik met mezelf uit komen.Gem, dank voor je telefoontje, ik zat al aan de Spa van die gore wijn krijg je dorst. Ik ga nu naar bed. Alleen met water en VERDER NIETS.Ik heb voor mijn verdediging alleen aan te voeren dat de wéék te zwaar was voor een moeder alleeen, met surprises, Sint voor de kids, akkefietje met Zoon, ruzie met Ex, wie dat gelezen heeft begrijpt het wel, dus ik ga nu uitloggen.Ik zet door, absoluut, het is en blijft de moeite waard, heel erg veel dank dat jullie er zijn, lieve schatten, en sorry dat ik jullie zo heb laten schrikken. Het spijt me echt, heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Nee mijn maagje zit lekker vol van veggie gehaktballetjes...gemaakt van kikkererwten, wittebonen in tomatensaus, augurkjes, ui, ei, paneermeel en shoarmakruiden...heeeeeeeeeeeerlijk.............. kleine balletjes van draaien en dan bruin bakken...16 balletjes voor 1.50 euro...en stampot zuurkool met gebakken uien en appelmoes en natuurlijk als afmaker een lekkere mosterd jus...hmhmhmhm..daar kan ik zo heerlijk van genietenen jij wat heb jij voor lekkers gegeten vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Houtje...dapper meissie...ga maar lekker naar bed toe...en je bent geen loser maar een kanjer ..alle begrip hier om het waarom hoor:heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ja. dat was even schrikken Houtje. Maar blij dat je nog hebt gepost. Laat het niet The Last Post zijn, hè?Maar verantwoording heb je alleen maar aan jezelf af te leggen.Een welgemeend welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Houtje fijn om te horen dat je niet helemaal tot het gaatje gaat. En het doet inderdaad verdriet om te merken dat een mede-forummer, bijna familie, toch voor de bijl is gegaan om de spanningen te kunnen hanteren. Het nare is niet eens dat je voor de bijl gegaan bent maar ook dat de spanningen te veel voor je waren, dat vind ik rot voor je!De flessen zijn gelukkig leeg, er zit 1 fles in, en je hebt hier hulp gevraagd dus je hebt het ondanks dat je gedronken hebt heel goed aangepakt!Drink nog wat spa-flessen leeg dan voorkom je een te erge kater morgenochtend!!Heel veel sterkte en hou je taai!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Cheyenne, Ik ben 44 en heb ook nog nooit een vriendje gehad... en toch ben ik gelukkig!dat kan dus ook!Ik denk ook niet dat een vriendje hebben je problemen oplost, allesbehalve dat zelfs! Heb je wel eens gedacht aan therapie? Je klinkt soms alsof je jezelf niet de moeite waard vind. Het is denk ik wel goed om eens te onderzoeken hoe dat werkt bij jou en te leren om jezelf wel te gaan waarderen... want hoe kan je nou toelaten dat een ander van je houdt als je niet van jezelf houdt?Speeddaten lijkt mij niet de oplossing voor je problemen, therapie wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Fijne avond Delta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Tapas,Het is nog hartstikke vroeg en ik zit aan mijn 3e glas Spa Rood (van een halve liter) dus ik verwacht niet echt grote probelemen morgne........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Sandra, gefeliciteerd met je 4 maanden alcoholvrij:present: Goed gedaan.Sterkte voor wie Gremlins op bezoek heeft.Zoals Delta ook al zei; niets, maar dan ook niets is het waard te gaan drinken. Gister bij de AA hadden we het over de aankomende feestdagen. Sommigen zien daar tegenop. Iemand gaf als tip dat als je het moeilijk had maar moest denken aan al die Kerstdagen die je had verpest met je gezuip. Of maar moest denken aan de laatste keren dat je heeeel erg dronken was geweest. Dat zou je kunnen helpen om te bedenken waarom je nou ook al niet meer wilt drinken. Misschien helpt het sommogen, dat zou fijn zijn.Ik heb een fijne dag gehad, daar ben ik blij mee. Ik lig in mn bedje geinstalleerd. Laoptop op schoot en ga zo een dvdtje kijken. Hopelijk lukt het om iets vroeger te gaan slapen:o:)Het regent hier nog steeds of al weer... drup, drup, drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ik zit nu aan mijn tweede Cornetto ook veel lekkerder dan wijn wat ben ik toch een sukkel......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 BB was je sauna lekker?? En bedankt voor de tips met de feestdagen...goed idee om aan je aller ergste dronken nacht te denken...helaas heb ik nogal veel keuze :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Je bent geen sukkel, Houtje, je bent gewoon maar een mens. Kop op meiske, je hebt de schade beperkt gehouden... brand is erger, zou Soothe zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Sauna was goedddddddd.Ja, ik heb ook nogal veel keus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 kom er nu net achter dat het 27 jaar geleden is (?????????????) dat John Lennon vermoord werd. toen was ik ook ziek... hoorde het nieuws op mijn klokradio in een koortsige toestand....en nu weer zo koortsig en datzelfde nieuws wat weer tot me doordringt..... whaaaaahhhhh.... hellepie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Goedenavond allemaal,Kom net binnen terug van feestje (gelukt)!Kom als eerste je bericht tegen Houtje. Je hebt het niet makkelijk, niet dat ik daar maar zomaar van uitging hoor. Je blijft voor mij een kanjer om de manier waarop je hier aanwezig bent op het forum, en hoe je omgaat met je alcoholprobleem. Ga eerst het draadje van vandaag doornemen en kom straks terug. Maar wilde hier eerst even op reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Dejà vu, Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ik kom nog even terug latersssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden