Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ik bedoel natuurlijk Sandra, wat wil je weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Benthe,Omdat ik van mensen gehoord heb dat Reiki helpt om rustig te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Hé Visje,Ik zie dat je staat ingelogd, hoe gaat heter mee ????groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Dat is zo Sandra, en het werkt ook nog een tijdje door, dus niet alleen op het moment dat je het krijgt.Het grappige is dat ik een reiki-cursus heb gedaan, om ook reiki te kunnen geven. Niet professioneel, maar gewoon in huiselijke kring. En dat het mij ook rustig maakt om iemand een behandeling te geven, in plaats van alleen te ontvangen. Maar dit terzijde.Je kunt het toch gewoon een keer proberen? Heel veel behandelaars zitten ook nog inbegrepen bij de verzekering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Zal een afspraak maken, maar wordt je echt rustig door of is de behandeling rustgevend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Oei, oei,Vergeet ik nog het Kasko team te feliciteren, maar ik horend bij het raf team, zal er alles aan doen,om er voor te zorgen, dat jullie ons niet inhalen:)ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Delta,Het is weekend, kom op, hou op met kniezen, zand erover. En we proberen het opnieuw.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Wat is voor jou het verschil tussen rustig worden of dat iets rustgevend is Sandra? Het is iets dat van binnen uit werkt, het maakt je geest sterker zodat je de dingen beter aan kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Allemaal een goeie middag.Ik heb veel aan de toekomst gedacht, er aan getwijfeld, kan ik mezelf vertrouwen.Algelopen week heb ik de laatste meten en weten van de internetbehandeling ingestuurd met een uitgebreid schrijven over hoe het mij nu gaat.Gisteren kreeg ik een bemoedigend bericht terug met vertrouwen voor de toekomst.Het afronden van mijn alcoholverleden is nu volop begonnen, ik ben nu echt aan mijn toekomst aan het bouwen.Zulke bezigheden kruipen natuurlijk niet mijn kouwe kleren. Mijn traanbuizen gedragen zich vandaag dus ook als tuinsproeiers: aan - uit - aan - uit - aan - uit - .......Straks na het eten kom ik lezen en schrijven.Nee, ik drink niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Hoi Corinne,Ik weet hoe het voelt, als je de therapie beeindigd. Je voelt je dan alleen staan, in die grote boze wereld.En nu moet je het zelf gaan doen. Het geleerde in de praktijk brengen en dat lijkt moeilijker dan het is, is mijn ervaring. Let maar eens op, over een paar dagen, merk je al dat het je goed af gaat.Succes, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Benthe,Wat ik zoek is iets tegen stress, dus al het mij van binnen rustig maakt dan kan het iets voor me zijnCorinne, sterkteHoi Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Voor mij was dat ook zo, Corinne, toen de internettherapie was afgelopen. Van nature ben ik niet zo snel met the waterworks (was het maar zo, denk ik soms, eens lekker huilen kan zo opluchten) maar ik had wel een beetje een verlaten gevoel.Kan ook positief zijn: heeee, ik ben een grote meid, ik kan het zelf! Kijk 'es, zonder handjes! En daar gaat ze, haar toekomst tegemoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Sandra, dat snap ik heel goed. "Als ik maar eens een poosje per dag helemaal ontspannen zou kunnen zijn...."Wat zou je het leven dan veel beter aan kunnen.Mij heeft een combinatie van acupunctuur met reiki goed geholpen. Altijd ontspannen zijn is een utopie, denk ik, maar elke dag heel eventjes is wel fijn.Al eens yoga geprobeerd? Ik vind "gewone" yoga iets te tam voor mijn stressy karakter, maar er bestaat ook een aktievere variant van. Die doe ik nu thuis, maar ik ben de naam vergeten. Als je wil, zoek ik het nog wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Graag Benthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Oh, ik dacht dat het anders heette Sandra, maar het is Pilates of Power Yoga. Vroeger had dat zo'n naam als hatsjiedoku, maar dat hebben ze dus iets toegankelijker gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ik heb me hier ongeveer een maand geleden aangemeld. Nog steeds ben ik aan het vechten tegen de drank. Het is nog steeds moeilijk, vooral omdat ik me rot voel doordat ik op mijn 32ste nog nooit een vriendje heb gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Cheyenne,Ik begrijp dat je je rot voelt, maar uit eigen ervaring weet ik dat drinken het probleem niet oplos maar slechts groter.Ik wens je veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Maar lukt het nog wel Cheyenne? Met het niet drinken bedoel ik.Ik weet niet of het niet hebben van een vriendje reden is om te drinken. Sommige mensen gaan juist aan de drank vanwege hun partner. (Even tussen haakjes, ik vind geen enkele aanleiding een reden om te drinken.)Maar lukt het nog wel? Je kunt met ons mee tellen hoor, per 24 uur. En ik was je nog niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Hallo mede gebruikers:P...ja van dit forum dan hoor, verder houden we het toch wel netjes of niet dan.Ik heb net een kilo modder van de hond af moeten vegen...pffff...wat een natte blupsie is dat overal geworden in die paar dagen...wel 3 reeën gezien...dat was dan wel weer bijzonder en enkele konijnen waar mijn hond nogal lekker hyper van door het bos sprong...je kent dat wel tapas..bonk...bonk...bonk...net of ze de konijnen na willen doen....ze kwam gelukkig wel weer en heeft er niet eentje...gedood...lief beestje is het.Toen ze jonger was had je het konijn nog niet gezien en dan had ze hem/haar al...echt sneu.Kijk als je dat konijn daarna op eet dan kan ik er nog wel mee leven...nou ja als ik het niet opeet dan doen de kraaien en andere kleinere intsekten dat natuurlijk wel dus het is niet helemaal verspilling...maar ik heb het toch maar liever niet.Ik heb nog steeds zo'n verschrikkelijk moeite met typen...de ene fout naar de ander...maar gelukkig heb ik wel een spellingchecker op mijn forum anders werd het helemaal te gek...heb jij daar ook nog zo'n last van Gem? Hoe gaat ie anders...het feit dat je niet schrijft zegt eigenlijk al genoeg...dus laat maar..ik lees je volgende week wel weer...laat maar lekker rusten dat armpjeCheyenne...het gevecht met de drank...bedoel je dan dat je wint...of dat je verliest?En ja ...zo lang al geen partner hebben is wel lastig want we willen allemaal liefde in het leven en een lekkere knuffel is ook niet weg.Wat doe je er allemaal aan om wel een partner te krijgen als ik vragen mag...mag ook via PB hoorMisschien dat ik je wat tips kan geven of een luisterend, meelevend oor kan zijn.Benthe...dus ik heb al wat van je tegoed mocht het hier weer mis gaan...nou ik hoop dat je pech hebt en heel lang moet wachten want ik vond het achteraf maar niets die zucht die er weer was naar drank...alsof ik nooit van minderen had gehoord...dus dat werkt ook niet.Ik heb wel een moeilijke tijd uitgekozen maar we zijn lekker alleen met kerst en Oud en Nieuw dus dat zal wel lukken.Ik ben wel geïnteresseerd in een Reiki behandeling kan je niet even langs komen tuffen op je Harley??Beetje koud nu?...Noud at begrijp ik wel hoor!Forumleden hebben we ook al muziekkanten die gaan optreden op de receptie??????!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Alle gekheid op een stokje, alles gelezende hebbende geef ik volgende reacties:@Water,Je zeurt niet. Ik kan nog steeds niet altijd autorijden. Daar heb je een rijbewijs voor nodig.Maar idd, het leven is nog steeds maar het leven.@Sandra,Gefeliciteerd! 4 maanden. :camera::light:Ik volg Okindo yoga. Dit is een niet zo fysiek inspannende vorm van yoga.De KI-trainingen zijn dit wel. Er bestaan zoveel verschillende stromingen. Je kunt het beste eens hier en daar wat proeflessen nemen om te kijken wat het beste bij jou en je doelen aansluit.@Delta,@KaSKo-team,Proficiat! 14 dagen. :camera::light:@Kohtje,Goed uitzieken. Eten, drinken (geen jww) en je bedje. Beterschap.@Gem,Ik voel met je mee.@Blacky,Kruip lekker onder de wol als je daar behoefte aan voelt. Doe het gewoon rustig aan. Uitzieken helpt het beste om zo rap mogelijk weer beter te zijn.@BamBam, om de regen te verdrijven.@Soothe,Jij klinkt ook niet optimistisch. Kop op, man! 14 dagen vormen het begin van de eeuwigheid.@Benthe,@Tapas,@Safi,Maak gebruik van de lessen uit het verleden. @Anna,@Spud,@Kaia,Vandaag ben ik helaas niet in een motiverende stemming.@Houtje,Nu word ik ook een beetje nieuwsgierig.Ik heb gewoon geen zin in AA of een andere praatgroep. Ik wil mijn ei kwijt of mijn oor te luisteren leggen als mij dat uitkomt. En dat kan ik hier, zonder het stressige gevoel van al die mensen niet naast, voor of achter me zitten.@Pippi,@Ferry,@Cheyenne,Probeer eens te zeggen: ik hoef niet meer te drinken.Mij heeft dat echt geholpen. Enne, ik ben heel blij dat ik niet meer moet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Het niet drinken lukt momenteel niet. Vandaag wilde ik het eigenlijk afsluiten met twee kleine flesjes van mijn favoriete wijn. Nu heb ik inmiddels al weer meer dan een fles wijn op.In de eerste plaats heb ik dus verdriet dat ik nog nooit een vriend heb gehad. Ik ken mensen die klagen dat ze al een paar maanden 'zonder' zitten. Nu, ik moet al mijn hele leven teren op romantische fantasieën. Ik ben pasgeleden weer verliefd geweest, maar het blijft bij niets anders dan fantaseren. Uit onzekerheid ga ik zo'n jongen uit de weg. Binnenkort ga ik een keer speeddaten, hopen dat dat wat oplevert.Verder heb ik veel spanningen op mijn werk, er dreigt zelfst een ontslagprocedure. Ik ga me daar tot het uiterste tegen verzetten, maar het vreet aan me.In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Het niet drinken lukt momenteel niet. Vandaag wilde ik het eigenlijk afsluiten met twee kleine flesjes van mijn favoriete wijn. Nu heb ik inmiddels al weer meer dan een fles wijn op.In de eerste plaats heb ik dus verdriet dat ik nog nooit een vriend heb gehad. Ik ken mensen die klagen dat ze al een paar maanden 'zonder' zitten. Nu, ik moet al mijn hele leven teren op romantische fantasieën. Ik ben pasgeleden weer verliefd geweest, maar het blijft bij niets anders dan fantaseren. Uit onzekerheid ga ik zo'n jongen uit de weg. Binnenkort ga ik een keer speeddaten, hopen dat dat wat oplevert.Verder heb ik veel spanningen op mijn werk, er dreigt zelfst een ontslagprocedure. Ik ga me daar tot het uiterste tegen verzetten, maar het vreet aan me.In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Zo, ik heb dus besloten om vanavond niet naar de receptie te gaan. Morgen ga ik me wel druk maken om de verontwaardigde reakties (niet van jullie maar van de feestvarkens).Geliefde is naar zijn eigen etentje, met zijn moeder en zijn broer plus kinderen. Dus ik heb de zaterdagavond voor mijzelve. De regen tikkelt tegen de ruiten, warme chocomel is gemaakt. En toch ben ik onrustig. Er zit een ware gremlin ergens in de kamer die zegt, kom op, doe gek, nu kan het nog, nu ben je nog alleen en is er niemand die er iets van zegt. Gel*l natuurlijk, maar vervelend is het wel. Dus ik blijf maar even hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Cheyenne, stop dan maar met drinken voor vanavond. Neem een douche, trek je favoriete pijama aan, ga in bed met een pot thee en een film of een boek. En denk er aan, een romantische fantasie is niets anders dan dat. Ook al heb je een partner, het leven gaat gewoon door. En ook met een vriend moet je voor jezelf zorgen. Want als jij niet voor jezelf zorgt, zal zeker niemand anders het doen.Waar ben je eigenlijk zo onzeker over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Benthe,ik had er ook 1 vanmiddag. Misschien is het dezelfde en dus tweehands!!!! Ik kan niet meppen, maar deze is al verzwakt hoor!En natuurlijk hou je vol, want je houdt het al zo lang vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden