sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Welterusten Knuffie.Charlie denk nog aan je, zal ook even jouw e-mail beantwoorden, was van de week niet in de mood:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Soothe :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Oooh, marion, ik was net uitgelogd maar speciaal voor jou log ik nog even in!!Wat vind ik dat nu zooooo lief van je!!! Ik hoop dat m'n knuffelke nog jaaren een ereplaatsje krijgt en ook nog heel veel kracht kan geven!!!!Dikke zoen en héél warme knuffel!!!En nu ben ik echt weg!! tataaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pip, ik geloof het wel. Jongens, kan dat ook op de privé mail......:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Sorry Pippi, lees er maar even langs.Sorry trouwens dat ik niet op iedereen reageer. Ik heb een poging gedaan het draadje een beetje bij te lezen, maar het lukt niet. Dan zit ik hier om twaalf uur nog, en dat kan niet want ik morgen weer werken.Daarom wens ik iedereen maar gewoon het allerbeste, en degenen die ziek zijn of het op een andere manier moeilijk hebben heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Gewoon doorscrollen!!!:$ !Ik plaag haar expres een beetje!Geen slapeloze nachten krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Altijd beter dan dat verdraaide gehakketak!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pippi ik ook, ben zelden aangebrand.Je bent lekker productief geweest. Zo mag ik het horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Hallo lieve Pippi, blij je te zien.Bammetje, krijg jij nou een kort lontje? Hoezo via de privémail?Ik kan gewoon genieten van die prille liefde, kom op Bammetje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Puur hypothetische vraag: wat als de wereld vandaag vergaan was om 16.00 uur? Wie was op dat moment oprecht gelukkig geweest?Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Oh Franneke, wat fijn om te horen. Maar waarom per se 16.00 uur?Is daarna de wereld voor je vergaan dan?Ik was niet gelukkig om 16.00 uur, maar mijn geluk komt nog wel, want zolang ik blijf hopen is er nog toekomst ( Hé die is van mezelf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Snowy, heel kort lontje:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Bist du bei mir!! Fran, redelijk gelukkig!De lat niet te hoog leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Fran, oprecht gelukkig was ik niet. Wel redelijk.Wat maakte jou zo gelukkig, kun je dat delen of te prive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Jij kan wel wat hebben Bam, dat zegt mijn gevoel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik sluit af heb mezelf wederom een stevige nachtrust beloofd. Dag mensen, dag vogels, dag fietsbellen.Latersssssssss = morgennnnnnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Appelmeisje, ik loop ook niet bepaald over van geluk. Maar op dat eigenste moment luisterde ik naar Bach. En voelde ik verder geen enkele behoefte dan op te gaan in de ultieme schoonheid van zijn muziek. Dat noemt men geluk, volgens mij, opgaan in het moment. Gewoon luisteren en leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Bammetje, van jou kan ik het hebben hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Dat klinkt mooi Fran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 ja, Franneke, dat klopt. Ik kan soms ook heel kortstondig gelukkig zijn. Inderdaad is muziek daar een mooi moment van, maar ook mijn lieve kinderen en de trouwe ogen van mijn honden.Het geluk zit in de kleine dingen. Ik word echt niet gelukkig van een gouden halsketting of een porsche, maar wel van echte vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Mwah, ik zou een porsche toch ook wel leuk vinden SnowyB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ach ja Pip, some people have all the luck:wacko:Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pippi, opleuken is wel wat anders dan gelukkig zijn. Kijk een nieuw stel kleren zou mij ook opleuken, of een lekkere eau de toilette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Bammetje, ik ben ook leuk, maar dat ziet niemand;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden