Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Oooh, marion, ik was net uitgelogd maar speciaal voor jou log ik nog even in!!
Wat vind ik dat nu zooooo lief van je!!! Ik hoop dat m'n knuffelke nog jaaren een ereplaatsje krijgt en ook nog heel veel kracht kan geven!!!!

Dikke zoen en héél warme knuffel!!!

En nu ben ik echt weg!! tataaaaa

Geplaatst

Sorry Pippi, lees er maar even langs.

Sorry trouwens dat ik niet op iedereen reageer. Ik heb een poging gedaan het draadje een beetje bij te lezen, maar het lukt niet. Dan zit ik hier om twaalf uur nog, en dat kan niet want ik morgen weer werken.
Daarom wens ik iedereen maar gewoon het allerbeste, en degenen die ziek zijn of het op een andere manier moeilijk hebben heel veel sterkte!

Geplaatst

Oh Franneke, wat fijn om te horen. Maar waarom per se 16.00 uur?
Is daarna de wereld voor je vergaan dan?

Ik was niet gelukkig om 16.00 uur, maar mijn geluk komt nog wel, want zolang ik blijf hopen is er nog toekomst ( Hé die is van mezelf)

Geplaatst

Appelmeisje, ik loop ook niet bepaald over van geluk. Maar op dat eigenste moment luisterde ik naar Bach. En voelde ik verder geen enkele behoefte dan op te gaan in de ultieme schoonheid van zijn muziek. Dat noemt men geluk, volgens mij, opgaan in het moment. :heart: Gewoon luisteren en leven.

Geplaatst

ja, Franneke, dat klopt. Ik kan soms ook heel kortstondig gelukkig zijn. Inderdaad is muziek daar een mooi moment van, maar ook mijn lieve kinderen en de trouwe ogen van mijn honden.
Het geluk zit in de kleine dingen. Ik word echt niet gelukkig van een gouden halsketting of een porsche, maar wel van echte vrienden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...