Spring naar bijdragen

dinsdag 11 december

Vie

Aanbevolen berichten

Benthe,

Heel veel succes morgen.Het is altijd eng als je iets voor het eerst moet laten doen. Wat ik in mijn omgeving heb gezien is het alleen wat pijnlijk als het vlak op het bot zit. Maar de meesten hadden er geen last van plus het is maar voor een paar minuten. Ik weet zeker dat je morgen vertelt dat het een fluitje van een cent is.

Kate,

Moedervlekken? Ook niet fijn maar ik ben dan ook allergisch voor naalden.
Toch viel het mij reuze mee. Eigenlijk moet ik er nog een laten verwijderen maar het zit op een behoorlijk
genante plaats en dat houd mij toch tegen.

Safi,

Wat klinkt die reis prachtig. Pas je wel een beetje op in Iran? Het spijt mij ik weet helaas niets over sponsoring.

Gem,
Gaat het al beter met je arm?

Corinne, wat laat maar nog van harte!

Pippi,
Fijn dat je goed geslapen hebt. Ik had gisteren inderdaad een wat ongelukkige woord keuze wat niet mijn bedoeling was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

het is weer de hoogste tijd...moet even een rondje met mijn fauveje.... iedereen denkt maar dat het een puppy is... hij is verdorie zo macho als maar kan en al vijf jaar oud... tja... jong uiterlijk....aan jullie te beoordelen op 19 januari of baasjes op honden lijken..... hahaha....ok.. vijf jaar is wat veel gevraagd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Benthe, ik zal zo meteen trachten een antwoord te geven op je vraag van vanochtend.

Maar eerst:

Corinne Van Harte Gefeliciteerd met je 8 maanden ADB!!!!

:heart::musicnote::moon::present::):heart::musicnote::moon::present::):heart::musicnote::moon::present::)

Super knap van je, en nu idd op naar "de bevalling"!
Hoop dat je tav je ontsteking zo nu en dan weer even kunt zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anjo, die losse ramen was altijd een heikel punt op mijn lagere school... het stikte daar uiteraard van de deventenaren... en ik als amsterdammer was geloof ik, samen met de onderwijzer, de enige die snapte dat je ramen niet los maar open moest doen..... hahaha...

Gemmetje, lief.. ik hoef maar 35 te lijken???? pfooeeee... daar vraag je me wat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

By the way, Pepita, ik heb nog een boekje over orde in de klas. Ergens, zucht.
Zal ik het opsturen? Of ivm met je privacy het ISBN nummer geven?
vind het trouwens echt niet kunnen hoe die man reageerde, er is geen docent/e die nooit problemen heeft met een klas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo

Ik heb gisteren pas ontdekt dat die reis dus echt bestaat sinds kort...iedereen kan hem boeken als je google Bus trip to Australia

Ik lees daar dan ook, dat er wel veel politiek nieuws is over die landen op het moment maar dat alleen het noorden en gedeeltes van het westen in Pakistan riskant zijn voor touristen en als je in Iran de grens gebieden van Iraq en Afghanistan vermijd ,dat de Iranezen een heel vriendelijk en gastvrij volkje zijn.

Tja en morgen kan ik hier ook onder een auto geraken dus ik ben niet zo bang aangelegd met die dingen.
Ik was nog te jong voor de Magic Bus naar Katmandu en Nepal maar had hem zeker genomen als ik toen niet een kleien spuit elf was geweest

nou ja een kleine spuit elf bedoelde ik maar aangezien ik hier hoog in het Noorden zit klinkt kleien wel leuk:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens,

Een vriendin van mij moet aankomen om geschikt te zijn voor een donatie voor iemand met bloedkanker.
Nu heb ik iets tijdens mijn opname gekregen wat kalmerend was maar niet verslavend en een bijwerking was vreetbuien. Ik heb van mij leven nog nooit zoveel gegeten en altijd een dunne spriet kwam ik ineens 8 kilo aan. Helaas ben ik de naam ervan vergeten. Weet iemand de naam ervan? Moderator?
Dan kan ze dat in ieder geval met haar huisarts bespreken. Ik kan er maar niet opkomen en misschien zou het een oplossing kunnen zijn. Nogmaals het is geen verslavend middel of iets engs want dat wordt niet gebruikt in een verslavingskliniek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel wat "steep" want ik neem aan dat je eten etc er niet bij zit. Ik hoop zoiets met mijn zoon te gaan doen in de toekomst. Maar met de dollar zo laag wordt het misschien toch de US.
Gewoon samen met een camper, ik ben gelukkig niet zo bangig aangelegt. Ik denk dat het voor hem ook heel erg helend zou kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie geintereseerd is:
Als U denkt dat een overland-reis naar Australië iets is voor twintigjarige rugzakreizigers, dan dient U die mening lichtjes bij te stellen, want wie tijd heeft, kan sinds kort ook met de bus van Londen naar Sydney, in Australië. De eerste passagiers zijn onderweg, en een derde van hen zijn vijftigplussers.

Verbeterde wegen
Oorlogen en goedkope vliegtickets maakten decennia geleden een einde aan de hippietraditie van verre oostwaartse reizen in gammele minibussen. De 38-jarige Britse zakenman Mark Creasey acht de tijd rijp voor een nieuwe versie: 'Tot voor kort kon je niet verder komen dan Maleisië', zegt Creasey,'maar verbeterde wegen in Indonesië zorgen ervoor dat je er nu wel met de bus door kunt.'

Volgeboekt
Op 16 september vertrok uit Londen de eerste Ozbus. (Oz is een afkorting voor Australië.) Hij was volgeboekt met 38 reizigers. De bedoeling is in twaalf weken Sydney te bereiken.

Twintig landen
Tegen een tempo van 300 km per dag zal het gezelschap twintig landen doorkruisen, o.m. India, Nepal, China, Thailand, Indonesië en heel Australië, in totaal zo'n 16.000 kilometer. Ze passeren onder meer de Taj Mahal, het basiskamp van de Mount Everest en Uluru (Ayers Rock). Hier en daar blijven de avonturiers enkele dagen pleisteren. Eén keer nemen de wereldreizigers het vliegtuig, om van Oost-Timor naar Darwin, in Australië, te vliegen. Ook zijn er vier oversteken per ferry ingecalculeerd.

Volgende bus
Nieuwe vertrekken uit Londen zijn gepland 10 februari 2008, 18 mei 2008 enz. Het eerste vertrek in de andere rijrichting is gepland op 20 januari 2008. Een ticket kost 5400 euro, zonder de terugreis, wat overeenkomt met 65 euro per dag.

Belgisch tintje
Er wordt gekampeerd en gelogeerd in hotels. De reis heeft ook een Belgisch tintje, want het voertuig is een grondig aangepaste Belgische toeristenbus.

Nog meer tijd?
Wie nog meer tijd heeft, kan ook met reisorganisatie Odyssey Overland in 26 weken van Londen naar Darwin, een stad in
het noorden van Australië. Vertrek op 28 april 2008. De prijs zonder terugreis bedraagt 6800 euro, of 37 euro per dag. Maar dan rijd je wel mee met een vrachtwagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, misschien wil je nog gewoon drinken?
Wat zou de meerwaarde zijn van de Kerst als je een glas wijn drinkt. Met de wetenschap dat je je misschien zult kunnen beheersen op die dag maar dat je een dag later of een week later toch voor de bijl gaat.
Want dat ga je, geheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, was dat dat niet librium.... ik heb daar ook een tablet of twee van gehad tijdens mijn crisisopname...was bedoeld om de ontwenningsverschijnselen tegen te gaan.. en gaf me wel weer eetlust terug... maar godbeware me... acht kilo.... of ja was al heel mager en dan is het goed... maar anders is dat toch wel flink aan de forse kant... sorry.. ik ben er niks noemenswaardigs van aangekomen... zoals gezegd, m'n eetlust kwam gewoon terug....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...
Sinds ik 5 weken geleden ben gestopt met alcohol drinken, voel ik mij lichamelijk en geestelijk nogal een wrak. Ja, ik weet dat dit erbij hoort, maar toch. Merk dat ik bijna niet aan mijn rust toe kom omdat ik 's nachts vaak wakker lig met de meeste wilde hartkloppingen. Geniet tot nu super veel steun aan jullie op het forum. Daardoor ben ik in staat (soms vooruitlopend op mezelf) over veel dingen na te denken, die hier aan de orde komen. Echter, het brengt mij ook in een soort staat van algehele ontreddering. Waardoor ik soms door de bomen het bos kwijt ben..
Vaak zit ik hele dagen alleen maar wat achter de pc en kom tot bijna niets, althans niet voor mezelf. Ik merk ook dat de dingen die hier voorbij komen, ik me nogal aantrek. Gisteren bijv. over het PB-tje van Marion, het afscheid van Delta, de terugval van Houtje en de posting van Bambam daar op. Gossie, ik was helmaal de kluts kwijt. Tot nu toe ben ik zo nu en dan best wel een beetje trots op mezelf, maar de eerlijkheid gebied dat ik het allemaal nogal eens van de pessimistische kant over me heen laat komen. Ik ben bang dat als ik nu niets onderneem, ik in een cirkel terecht kom van maanden niet drinken, terugvallen, niet drinken enz.. Maar.... aan de andere kant is het nog vééél te vroeg om überhaupt deze gedachten toe te laten, omdat het mij momenteel aleen maar blokkeerd in mijn vrije denken. Ik zet mezelf op slot als het ware, en probeer van alle dingen die hier genoemd worden weer op mezelf te betrekken... Fout natuurlijk. Malen over het feit, dat de afgelopen 20 jaar mijn ontwikkeling volledig heeft stil gestaan, ipv per dag te denken.... Weet je, en toen las ik weer die cirkels van van Dijk, en kon er alleen maar negatieve dingen voor mezelf uithalen. Het leerproces is in volle gang, maar soms, zoals gisteren stagneerd het even. Dan ik nog maar aan 1 ding denken; ik blijf altijd een alcoholist of ik nou wel of niet drink. En ja, daar baal ik wel eens een beetje van!
Is dit nu wat jullie noemen "drankjank"? Klinkt ook wel heel erg zielig allemaal hè? Kunnen jullie het nog volgen... Ik weet dat ik op sommige momenten veel vraag, en wou dat ik het wat meer in me had om jullie van helpende gedachten te voorzien.
Doe mijn best, soms ook niet, en soms weet ik het gewoon even niet meer! Weet je wel..

Benthe, goeie vraag, ik hoop dat ik (al is het maar een beetje) voor jou een beetje duidelijk heb kunnen maken wat ik bedoel.

Benthe, ik wens je heel veel sterkte voor morgen bij de eerste bestraling! :present:

Kate, veel succes bij de dermatoloog!

Pippi, ik schrijf het maar gewoon (niet meteen recalcitrant worden). Maar ik mag je graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...