Gem Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Dani,ik zat je voorstellen nog eens te lezen bij "wie is wie". Is je zoon blij hoe het met je gaat? Je schreef dat hij voorheen altijd op bleef/wakker bleef totdat jij sliep.Ik ben heel benieuwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Duidelijk Houtje. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Mooi zo.Ik ga een restje Nova kijken en een strijkje doen en naar bed.Laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Gem,Mijn zoon is heel blij met me. Het vertrouwen is weer helemaal terug.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Zo, aan het eind van de dag kom ik nog maar even binnenwippen. Allemaal spannende dingen wel. Behalve de expositie op mijn werk in januari ben ik inmiddels ook via via gevraagd voor een expositie in een wereldmuziek-platenzaak hier in de stad, die wil graag mijn foto's van Istanbul exposeren... en een collega van mij had een galleriehoudster in Amsterdam mijn foto's laten zien en die was ook geïnteresseerd... poeh... Ik moet dus nu echt daarmee aan de slag en mijn blokkades aan de kant gaan zetten.Verder merk ik wel dat het lastig is om in de ijskast van mijn buuf te kijken als ik het kattenvoer eruit haal... rosé, witte wijn (open), fles bayleys of hoe je dat ook schrijft, 4 koude blikken palmbier en zo nog het een of ander. Dat roept wel wat gremlins op en is een goede test voor mij. Dan ben ik toch blij dat mijn ijskast er een stuk gezonder uitziet van binnen!Benthe zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet maar ik leef wel vaak met je mee en dan onthoud ik ook alles.Verder gaat het hier wel goed gelukkig. Vandaag bij de kringloop een paar hele oude mooie kerstballen gekocht en die ga ik nu op marktplaats zetten als antiek hihihi, wie weet wat het me weer oplevert. Ondertussen zijn waarschijnlijk mijn kast en bank die ik op internet gezet heb al verkocht en kan ik nu voor het buro gaan wat ik zo graag wil kopen. Het lijkt wel ruilhandel! maar het is een leuke manier om je tijd en je huis te vullen.Okee, ik ga hond en kat weer eens uitlaten en daarna langzaamaan richting mijn bedje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Geweldig om dat te lezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Hallo,Ik kom net thuis van de AA, een heerlijke avond gehad. Het voelde weer als een warme deken.We hebben afspraken gemaakt voor vrijdagavond a.s. Dan krijgen 2 mensen een penning. Eentje voor 5 jaar en een voor 10 jaar. Niet te drinken. En dat zijn dan weer mensen waar ik tegen op kijk. Mensen die mijn voorbeelden zijn. Ik ziet nu dan ook in het feestcomité. En dat is leuk om te doen. Je krijgt daardoor weer andere contacten. En het valt me op, dat het allemaal vriendelijke en warme mensen zijn.En ik voel me daardoor steeds meer thuis, in de AA gemeenschap. En ga ook voorlichting geven in gevangenissen en op scholen. Samen met andere mensen uit mijn groep.Iets waar ik me al op verheug.Zo nu ga ik de hand uitlaten en naar bed.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Klinkt heerlijk en prachtig positief Ferry. Maar kijk uit dat je jezelf niet voorbij loopt. Mijn ervaring is dat je zoveel vrijwilligerswerk op je schouders neemt dat je daar uiteindelijk weer op stuk loopt. En dat wens ik je niet toe.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Houtje, je hebt helemaal gelijk, zoals je altijd helemaal gelijk hebt. Wie ben ik nou om wie dan ook hier ooit nog tegen te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Doe het rustig wel Fran, roep de vragen op die je bezig houden en stel ze met een open mind, dan zul je altijd respectvol antwoordkrijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Zo, daar wazzik ook weer even. Nogmaals dank allemaal voor de lieve felicitaties en wensen.Ik heb een rustige, erg gezellige avond gehad. Vriend is een enorme babbelkous (ik schrijf wel veel maar als ik wat zeg kijkt iedereen verbaasd op: hee, er komt toch geluid uit) en ik vind het leuk om naar hem te luisteren. Corinne, hoe kom je erbij dat ze hier geen tartaarsaus hebben? Nou misschien niet in de snackbar, maar toch wel bij AH. Maar als ik in België ben (is alweer een eeuwigheid geleden, daar moet ik toch iets aan doen) is het eerste wat ik doe, een frietkot opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 K 'had jou ook ingeschat als een lekkere kwebbelkous Benthe:oFijn dat je een leuke avond heb gehad.Ferry, wat leuk om te horen dat je ook voorlichting gaat geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 En Tapas, dat klinkt geweldig! Je foto's zijn het zeker waard om geëxposeerd te worden. En dan maar flink verkopen en beroemd worden.Ik heb een opdracht van de deelgemeente voor een nieuw boekje over Katendrecht, de Nieuwe Architectuur. Ik mag tot op zekere hoogte meebeslissen over de fotograaf. Zal ik je naam noemen? Maar ja, 't is wel een eind weg voor jou, en dat met de trein (bibber bibber). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Als ik iemand tien jaar ken en me echt op mijn gemak voel, ga ik zinnen gebruiken van meer dan vijf woorden per keer BamBam Daarom hoor ik altijd van jan en alleman hun geheimen, want "je kan zo goed luisteren". Jij klinkt niet al te lekker met je kuchsnotterdiesnot. Het heerst wel, volgens mij ligt de halve bevolking op bed. Zakdoekjesfabrikanten varen er wel bij. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Jongens en Meiden,De strijk is gedaan en ligt strak in de kasten, de kattenbak is verschoond, de wasmasjien slaat om 2300 uur aan (goedkope stroom) evenals droger en vaatwasser (drie dagen gespaard, goed hè), de vuilniszakken staan buiten, de fietsen binnen, de auto is op slot, de deuren en ramen zijn dicht, de computers staan uit (behalve deze, die gaat nooit uit, anders problemen met Vista), slaapstand is genoeg, de TV staat echt uit, de video's zijn teruggespoeld, het aanrecht is afgesopt, de sportkleren zitten in de was, de rugzakken staan klaar voor morgen inclusief de sporttassen en -schoenen, de plant heeft water (de ziel) het fornuis glimt weer, de afzuigkap is afgesopt, de kattenmand is gewassen en weer fris, mijn kleren liggen klaar voor morgen, het bed ligt op te warmen, I would say: I call it A Day.C U guys tomorrow.; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Daar krijg ik nou helemaal nieuwe energie van Houtje, maar voor jou een welgemeend welterusten en morgen zonder gremlins weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Lieve Benthe, Ik kan je nog op de valreep feliciteren. Ik vind je een eerste klas topper. Jij die zo'n bewogen half jaar hebt gehad, jij die altijd positief was, jij die lekker direct was en als je er niet was, dan was het forum een beetje kaal. Tenminste zo voelde het voor mij, toen je in Amerika zat.Als er hier op het forum een voorbeeld van wilskracht is, dan ben jij het lieve Benthe.:present::present: voor iedere alcoholvrije maand.Ferry, wat gaaf, dat je les gaat geven op scholen en gevangenissen.Ik kom net van de laatste tekenles, het was een fijne ontspannende avond.Mijn man en ik zaten er gisteren helemaal doorheen. Ik heb gisteren vreselijk moeten huilen en zag het leven niet meer zitten.Dan belt mijn lieve vader van bijna 81 jaar en zegt, kom op wel blijven vechten hoor en niet de handdoek in de ring gooien.Vandaag belde hij weer en mijn man en ik zijn mede daardoor weer opgekrabbeld.We zijn naar Randstad gegaan en ik heb zelfs morgen al een sollicitatiegesprek om 15.00 uur, want hier dichtbij zoeken ze nog begeleiders bij lichte psychiatrische mensen en ze vroeg of dat is voor mij zou zijn. Ik zei dat ik geen nachtdiensten meer wilde draaien. Het is voor 24 uur per week. Spannend.Mijn man en ik zeiden ook tegen elkaar, als we zo op de bank blijven zitten, dan worden we helemaal depri en gaan we er echt onderdoor.Voor mijn man zijn ze ook op zoek, hij kan waarschijnlijk al 10 dagen werken op een vleesfabriek. Hij pakt nu alles aan. Zijn paspoort was verlopen, dus moet hij morgen een nieuwe aanvragen, anders mogen ze geen loon uitbetalen.Een heel klein sprankje hoop komt weer bij ons binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 @Houtje,We kunnen niet terug naar het verleden. Strikte toepassing van de regels, voor 1 januari 6 jaar dan naar de eerste klas, speels of niet. Tja, wat als ik een jaar langer kleuterschool had gehad?@Knuffie,Gelukkig dat je leuk gezelschap hebt meegenomen.Doe Koh de groeten met veel en snel beterschap.@Safi,@Anna,Lezen is nog steeds mijn grootste hobby. In bed, onder de lakens met een zaklamp, want het was allang bedtijd. Ik deed nog wel eens extra sommen of vermenigvuldigingen, dat vond ik zo leuk. Geen staartdelingen, daar had ik een hekel aan, net als aan vraagstukken.@BamBam,Bij moeders thuis hoefde ik niet te wassen, stofzuigen, ramen lappen, stoffen, af te wassen, koken, zelfs mijn bed werd opgedekt en verschoond. Luxe. Dat mis ik echt nog wel bij tijd en wijle.@Ziza,Niet te veel veramerikaniseren.@Water,Leuk vooruitzicht toch.@Meedoen,@Dani,@Gem,@Tapas,Je houdt dus van buuv's katten, maar niet van haar koelkast.Tof, al die exposities in het verschiet. Je wordt nog een BN'ster.@Ferry,Ik hoop dat je veel mensen en jongeren kunt bereiken.En dat je oppas, zoals Dani al zegt.@Francesca,@Benthe,Zullen we eens een keer samen een frietkot gaan bezoeken. Ik ga altijd maar gelijk naar mijn ouders. 't Is raar, maar waar, op die route is geen frietkot te bekennen.Ik schrijf ook meer dan ik zeg. Hoewel, wanneer ik op mijn praatstoel ben aanbeland, ben ik moeilijk te stuiten. Onmatig in alles.@Houtje,Je mag wel zeggen dat jij het verdient om lekker te slapen.Ik word gewoon moe van die opsomming.@Marion,Eindelijk wat positiefs van jullie. Wordt tijd. En als jullie aan de slag zijn, maakt niet uit wat, kun je die tijd niet zitten piekeren.Zet jullie knietjes eronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Houtje, wat ben je weer actief geweest. Hoe is het met de luizen? Ben je die rotdingen al de baas?Ik moet nog het draadje van gisteren doornemen, maar heb nu niet veel zin, dus misschien vraag ik nu wel iets dat al gezegd is.Anjo, Wat een verschrikkelijke tijd heb je met X> Ik kan me heel goed voorstellen dat je er alles aan wilt doen, dat het niet zo gaat als bij jouw vriendin, want stikken lijkt me het ergste wat je kunt meemaken. Hou je taai hé.Corinne, zit het je weer mee, of zit het nog steeds niet?Knuffie, verwen je Koh ook even van mij? Hoelang blijf je in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Hebben jullie niet iets gemist? wie het weet krijgt op 19 januari een zak drop !!!!Kan ik mooi Marion nog een onder de riem steken, in de afgelopen 5-6 jaar heb ik ook heel wat afgehuild, wat moet ik nou als ik geen huis heb, waar moeten ze dan naar school, hoe kom ik ooit aan geld, moet ik alles verkopen wat ik heb en (min of meer letterlijk) in een plaggenhut gaan wonen ...... echt máánden heb ik aan een stuk door gehuild maar toch, mijn vriendin zegt altijd, waar er een deur dicht gaat, gaat er ergens anders een raampje open, en dat hoop ik zo dat dat voor jullie bewaarheid wordt.Je werkt er in ieder geval zelf keihard aan en dat is mooi en dat siert je als mooi mens. Klasse ! Dat meen ik oprecht en daar is geen overdreven (drank) woord bij. Dat weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Marion,Het zit weer goed met mij. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Marion, wat goed van jullie om er tegenaan te gaan. Als je zo bezig gaat, moet het lukken. En jij zegt iets over mijn wilskracht? Meid, het is geen wedstrijd van wie er het ergste heeft, maar wat jij te verhapstukken hebt gehad, ik weet niet of ik dan nog op mijn pootjes had gestaan.Corinne, maak me nou niet lekker. Ik heb de hele avond alleen maar thee gedronken, en een klein stukje beschuit gegeten, maar nou krijg ik me toch een trek in zo'n onnavolgbare lekkere hmmmmm-zak friet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Houtje, zeg op, wat hebben we gemist? Ik word bloednerveus van dit soort raadsels. Een mijlpaal? Iemand vergeten? Iemand jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Het heeft iets met ivoren wachters te maken......... maar dan krijg je nog maar een klein zakje drop hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden