BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Das goed Heintje:)Hoe ist met je. En hoe ist met je meisje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hoi Haddock,Hoe is het?? nog steeds droog? Ik heb de tekst hallo kransgenoten best gemist.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: safidepafiEn hoe gaat het met Haddock en ADB?? Haddock ADB't er lustig op los, anders komt die Jag nooit klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Spud ik heb het vorig jaar wel eens gekocht bij een Wereld winkel *Fair Trade glühwein kruiden (seizoensartikel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Mieke...ik denk dat de opvoeding van belonen voor goed gedrag er veel mee te maken heeft met dat 'verdiend' gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: haddockquote: Originally posted by: safidepafiEn hoe gaat het met Haddock en ADB?? Haddock ADB't er lustig op los, anders komt die Jag nooit klaar! Mooi zo, goed om te lezen Haddock! Ik heb je een pb gestuurd Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: pippiOh Water, speel een liedje voor mij......iets leuks... Pip, als semi-pro depressivo ken ik alleen smartlappen, hartverscheurende blues, van die country-liedjeswaar de kat van in de gordijnen gaat hangen en suicide-trashmetal... maar ik zal de vrolijkste ervan even opzoeken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Oh, mooi Safi! Heb ik morgen meteen een rede om de kou te trotseren Thanks for the tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Zo ik ga het laatste rondje met de hond maken. Ik zie net dat het hier al 2 graden vriest. Dus dikke das om. Voor degenen die straks gaan slapen welterusten.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamHoe ist met je. En hoe ist met je meisje..... Mij alles wel, meisje gaat begin Januari voor tweede operatie. Goed hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: ferry nog steeds droog? Ferry. Dry as a bone, Ferry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Spud .....................PBtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Wil graag nog ff de spreuk van de kalender van gister met jullie delen: Om vertrouwen te krijgen in zijn eigen weg hoeft een strijder van het licht niet aan te tonen dat een ander de verkeerde weg volgt. Paulo Coelho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 LIeve mensen,mag ik even wat vragen?Wat is de functie van op het draadje zetten dat iemand een pb of een mail heeft ontvangen?Dat zien die mensen toch vanzelf? Of mis ik hier iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: pippiHa dock...een jag..Heb ie al verkering dan? Niet echt meer, wel 2 Jag's!!!!! Eentje is 'n sloper, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Mieke, fijn dat je het moment aanvoelt en niet gaat drinken. Weer een stap. Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik ga ook even met de hond rondHaddock fijn om te horen....wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooem er lekker op los met je Jac...de bus is door de keuring gekomen met Flying ColoursMooie spreuk BB en erg tooooooooeeepasselijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik ga poging ..... wagen om eens te gaan slapen. Fijne avond iedereen.@Dani, ben op een andere manier lief voor jezelf, warme douche, lekkere warme kop thee. Aardig zijn voor jezelf. Daar help je jezelf denk ik meer mee. Sterkte i.i.g. en ik hoop dat je morgen nergens spijt van hoeft te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamWat is de functie van op het draadje zetten dat iemand een pb of een mail heeft ontvangen? Dat doe ik normaal ook niet, maar in dit geval wel. Verder kan ik het helaas niet uitleggen BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Oké dan, Bambam: geen PB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 bambam,Ik denk dat dat er neergezet wordt om te voorkomen dat iemand op 't forum op antwoord blijft wachten. Tenminste zo heb ik 't geïnterpreteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Nou zat ik erg te twijfelen of ik wel of niet 'n berichtje moest posten, toch gedaan, dus. En ja hoor, het voelt weer als 'n warm bed. Hier en daar wat bug's, misschien, maar toch. Ik vrees dat 'n oude gewoonte snel weer went.......Groets, de herintreder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Nok Nok NokIk kan het niet meer volgen dus dat geeft ook niet ik ga in bed een boekje lezen.Trusten allen.Morgen !!!!!!!!!!!(eerst lesgeven, we gaan virtueeel naar San Francisco, ben bneiwud, daarna moet ik sporten dus het zal wel ff duren.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: pippiHaddock Dus er zit nog een kansje in voor mij, ben eigenlijk best wel leuk. ... Kejje 'n beetje gassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden