Anna Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Is Garfield ook gek op lasagna Benthe? Ik dacht pizza!In ieder geval is mijn jongste gek op alles waar Garfield ook gek op is. Inclusief Garfield! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Oh ..ik heb net voor het eerst in 20 jaar een kerstboompje in huis...en ik ben zo blij.....hoe kleine dingen toch grote waarde kunnen hebben is soms zo vergeetachtig mooi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ja Safi, genieten van kleine sfeermakende dingen, fijn is dat he.Ik heb niet alles gelezen. Marion goed dat je weer overeindkrabbelt en het ontroerde me dat je zo'n lieve vader hebt. De mijne was ook zo'n lieverd, dat zijn de echte kostbaarheden in het leven.Over eten gesproken, net een bak Chinees naar binnen geschoven schroink schroink, en de chocola gaat tegenwoordig ook heel makkelijk in hapklare brokken naar binnen, hmmmmmmmmmmmm, ik kan niet meer zonder.Manlief had een groot glas bier bij de nasi en het deed me niets, ik had zin in spa gglk gglk klokte lekker naar binnen. Niks fijner dan een helder hoofd!fijne avond,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 KateWay to go girl!!!...mooie ondertiteling trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ja Safi, met wat heb je het opgetuigd?Leuk toch hè, die lichtjes en die geur van dennenboom. Ga je nou ook zingen?Het mooiste kerstlied vind ik nog steeds Silent Night van Mahalia Jackson.Garfield houdt toch echt van lasagne Anna, heeft je zoon ook De Garfield sleutelhangerHet Garfield agendaGarfield kerstballenEen Garfield t-shirt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: BentheDani, please zeg, deze discussie is nu echt wel afgerond. Doe niet zo hangerig in oude zaken. Jij bent toch ook ooit in je leven wel eens terug gekomen op je woorden? Sorry Benthe,Maar NEE. Ik zal de eerste zijn die mijn ongelijk toegeeft indien nodig. Maar in geval waarin ik het gevoel mijn gelijk te hebben zeg ik dat niet toe. Sorry.... mijn leringsproces. Mijn poot stijf houdende terwijl anderen eraan staan te zagen. Dit is mijn mening en daar die je het maar mee.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Daar DIE ik het zeker mee Dani, want jij bent me net zo lief als alle anderen. Maar ik kan het toch niet laten om er even de draak mee te steken.Maar voor mijn volle gevoel ga ik nou even Mahalia opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Wist je zeker, net zo goed als ik wist, dat het DOE was.Danmi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Nou Benthe dat bracht me echt terug naar mijn kindertijd, ik in mijn pyjamaatje samen met mijn familie.Ik heb er lichtjes in gedaan en kleine gouden kerstballen met een gouden slinger en koperkleurige hang slingers glitters(geen idee hoe het heet). En dan komen er morgen nog kerst kranses in.Dani gelijk of geen gelijk maar Benthe heeft wel gelijk dat het voor het forum beter is als we deze discussie nu sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Tuurlijk wist ik dat Dani, en het was ook flauw van me dat ik op je typfoutje in ging, maar ik vind het nou wel genoeg gedaan. Ferry en Delta hebben elkaar de hand gereikt, dus waarom nog lastig doen.Sti-hille nacht, heilige nacht, slaap gerust, sluimer zacht.Hij der Engelen Heeer-e, Hij-ij der Engelen Heer...Geniet maar van je kindertijd Safi. dat doe ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 okay Saf...zeg al niets meer.Lees wel mee en heb daar mijn gedachten over.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Gggggrrrrrrrrrrrrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Delta kan jij nu niet ook verstandig zijn en over die berichtje heen lezen en misschien zo lief zijn om jouw berichtje aan te passen want ik had het de eerste keer ook al begrepen wat Dani zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Laat het los, Gem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 HAllo, het gaat weer nergens over hier. In het verleden hebben we ook van dit soort gedoe gehad hier, niet leuk!!!Nou, mij dagje zit er bijna op. Ik zit met twee truien aan, ik heb het heel koud, maar dat hoort erbij!Ga nog even met de hond naar buiten, warm badje en met bedsokken naar bed:) Ik sluit deze dag met een voldaan en nuchter gevoel af.Luitjes hou het gezellig hier! Slaap wel voor straks. liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik hoop dat de "discussie"nu over is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Water,ik laat het bij deze "los"! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Gem, hoe gaat het met jou?Ik was op zoek naar een CD en ik vond er eentje van Van Veen: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....Ik wil van iemand een knuf, kan iemand me dat geven, want dan kan ik straks gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 KAPPEN!!!!!. Alsjeblieft!(en nu laat ik het weer "los")Ik ga douchen.Misschien tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Benthe,((((((( )))))))))voor iedereen !Nu ga ik echt douchen. Ik ben bezweet, heb net hard getraind, jawel na een werkweek!! Het wordt nog weleens wat met mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Van mij dan, Benthe! Vooruit, laat ik niet kunderachtig doen, een knuffel voor alle aanwezige forumleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 "Mijn lieve schat wat is het meesterlijk dat ik je hier ontmoetIk dacht dat ik je nimmermeer zou zienIk dacht, ik weet niet wat ik dachtMaar ik denk nu, wat is het goedMeesterlijk en aardig bovendienWat ben ik blij dat ik je niet vergeten benDat ik nog zoveel kleine dingen van je ken... "Dat ben JIJ, die ene, onvervangbare JIJ, die je weer ontmoet als je niet meer drinkt. "Ik ben zo blij dat ik je niet vergeten benDat ik nog zoveel kleine dingen van je kenOmdat dat ik nooit had durven dromen dat het toch zover zou komenBen ik blij dat ik je niet vergeten benBenthe ((((((((((( KNUFFEL ))))))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 En nu ga ik even uitloggen! Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Rare vraag misschien, maar wat doen jullie om 's avonds te ontspannen(in plaats van de drank)?Ik heb heel de dag gestudeerd op de pc en ben kapot.In ieder geval straks een warme douche en een sigaretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden