safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Delta kan jij nu niet ook verstandig zijn en over die berichtje heen lezen en misschien zo lief zijn om jouw berichtje aan te passen want ik had het de eerste keer ook al begrepen wat Dani zei.
visje Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 HAllo, het gaat weer nergens over hier. In het verleden hebben we ook van dit soort gedoe gehad hier, niet leuk!!!Nou, mij dagje zit er bijna op. Ik zit met twee truien aan, ik heb het heel koud, maar dat hoort erbij!Ga nog even met de hond naar buiten, warm badje en met bedsokken naar bed:) Ik sluit deze dag met een voldaan en nuchter gevoel af.Luitjes hou het gezellig hier! Slaap wel voor straks. liefs Visje
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Ik hoop dat de "discussie"nu over is!
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Water,ik laat het bij deze "los"! Thanks!
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Gem, hoe gaat het met jou?Ik was op zoek naar een CD en ik vond er eentje van Van Veen: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....Ik wil van iemand een knuf, kan iemand me dat geven, want dan kan ik straks gaan slapen.
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 KAPPEN!!!!!. Alsjeblieft!(en nu laat ik het weer "los")Ik ga douchen.Misschien tot straks!
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Benthe,((((((( )))))))))voor iedereen !Nu ga ik echt douchen. Ik ben bezweet, heb net hard getraind, jawel na een werkweek!! Het wordt nog weleens wat met mij!
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Van mij dan, Benthe! Vooruit, laat ik niet kunderachtig doen, een knuffel voor alle aanwezige forumleden!
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 "Mijn lieve schat wat is het meesterlijk dat ik je hier ontmoetIk dacht dat ik je nimmermeer zou zienIk dacht, ik weet niet wat ik dachtMaar ik denk nu, wat is het goedMeesterlijk en aardig bovendienWat ben ik blij dat ik je niet vergeten benDat ik nog zoveel kleine dingen van je ken... "Dat ben JIJ, die ene, onvervangbare JIJ, die je weer ontmoet als je niet meer drinkt. "Ik ben zo blij dat ik je niet vergeten benDat ik nog zoveel kleine dingen van je kenOmdat dat ik nooit had durven dromen dat het toch zover zou komenBen ik blij dat ik je niet vergeten benBenthe ((((((((((( KNUFFEL )))))))))))))
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 En nu ga ik even uitloggen! Later!
Estrella Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Rare vraag misschien, maar wat doen jullie om 's avonds te ontspannen(in plaats van de drank)?Ik heb heel de dag gestudeerd op de pc en ben kapot.In ieder geval straks een warme douche en een sigaretje
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Tja Estrella...ten eerste geen enkele vraag is raar, maar wat doe ik 's avonds...nou meestal zit ik hier:$ maar ik lees ook graag een boek, doe yoga of klets met mijn man.Ben je bang dat je je gaat vervelen als je niet meer naar de kroeg gaat?Iedereen die gaat douchen...geniet ervan en niet vergeten als je onder de douche weg komt even aan Water zijn tip denken.Je even helemaal concentreren hoe je je voelt zo nat en warm onder de douche weg met de druppels die van je afdruipen want die gedacht kan Gremlins verjagen!!
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Gvvvr..drrrr.drrr.Ik zeg al niets mee hier. Zeg ik waar het staat en dan weer allerlei commentaar? Een aantal leden hebben begrepen dat ik het niet zo kwaad bedoeld heb. Maar opbouwende kritiek wou leveren. Blijkbaar is dat verkeerd opgevat. Weet je...ik heb nu zin om een fles wijn open te trekken....... wat zal het mij nog verder bommen??? Het ga jullie goed allen.
Gem Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Dani,ik hoop dat je je nu niet aangesproken voelt door mij want dat is geenzins de bedoeling!Ik wil niemand de mond snoeren! Het enige wat ik wilde bereiken is dat de discussie (die in MIJN optiek (mijn mening) een oude koe aan het worden is) steeds weer opgerakeld wordt. Jij reageert, Delta, enz.Snappie?Ik hoop dat je mijn goede bedoelingen begrijpt. Net zoals ze van jou goed waren!
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 13 december 2007 Niet doen, Dani, dat is het niet waard. Ook voor jou: laat het los...
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Nou ja zeg, doe niet zo flauw Dani. Als jij een fles wil opentrekken heb jij daar jouzelf mee, maar wel erg zonde! We zeggen alleen maar, de discussie is zinloos en niet opbouwend. Dus tijd om het weer eens over opbouwende dingen te hebben, vind je zelf ook niet? Dankjullie wel voor de wel opbouwende berichten. Safi ik zat ook alweer met dat liedje in mijn hoofd: mijn lieve schat wat is het meesterlijk.... Bouw jij je gebeente maar vast op. Want mijn knuffels zijn knokenbrekend.
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Laat Delta maar triomveren. Ik ben de kritiek op mijn persoontje beu. Proost Delta.:wine:Dani
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Oh maar Benthe ik ben een meester knuffelaar!!!:sun:
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Safi, Ik wilde je een pb sturen, maar ben geblokt.groet Ferry.
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Zeg heeft er nog iemand belang bij een recept voor een alcoholvrije punch thee?
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Hè, wat jammer nou van een welbegonnen dag. Ik snap deze ruzietjes niet zo.En ik geef wel veel om jullie allen.Dus dankjulliewel voor de lieve knuffels.Ik geef iedereen die er behoefte aan heeft een groooote knuffel terug.
Vie Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Ja ik wil een punchthee, vertel maar Safi.
ferry Geplaatst 13 december 2007 Rapport Geplaatst 13 december 2007 Beste mensen,Ik ga uitloggen, want het is een paar dagen rustig geweest. En Delta 2 is terug en het is weer mis. Wat jammer toch WAAROM NU WEER DELTA?Je doet me verdriet, na mijn handreiking.Groet Ferry.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden