Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 *Trees ik hoop dat de misser nu voorbij is?!!*Soothe, teamgenoothe, fijn dat je je toch nog even meldt, het is net als eb en vloed, toppen en dalen.....en zo gaan de dagen, de 15de zowaar!, we mogen wel low en down zijn maar laten ons niet zwak maken, wat jij?! En terwijl onze cellen zich herstellen, gaan wij onszelf en de wereld nog eens verbazen jongens, want dit is een winnend team!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 He sooth,Hoe gaat het met jouw. Zo te horen weer lekker, met af en toe een down moment.Groetjes,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Kaia, we gaan ervoor!Maar ik heb nergens, echt nergens zin in. Zelfs niet in de hond uitlaten.Nu ga ik de deur uit. Geen sigaretten. Dat is de volgende stap!!Groet, en blijf volhouden.Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoi Sandra, nog succes gewenst!!!Het is ook pokkeweer, dat stemt ook niet vrolijk!!"Gewoon" een tikje te somber.Liefs Soothe:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ook die stap zal je heel veel goed gaan doen, daarvan ben ik overtuigd, maar first things first nu, ik moet mezelf ook bijna letterlijk bij de kraag pakken, op de fiets om even te gaan niet-borrelen ;-)Later allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 houtje lief vrouwrje...... wees lief voor jezelf.....ik hou van je, gekkie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdAls tegenhanger ben ik begonnen in de nieuwe Harry Potter ..... Gem, Eerlijk opbiechten! Heb je het laatste hoofdstuk gelezen voor je aan het boek begon?Ik zal maar heel nederig toegeven dat ik dat wel heb gedaan. En zelfs deze zomer de engelstalige versie al gekocht heb omdat de spanning me te hoog werd. Hoezo verslaafd????Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 soothie. boy.... rustig aan... gordijntjes dicht... zie je dat rottige weer niet meer... en verder alleen maar denken hoe fijn het is droog te staan... denk verdorie alleen al maar aan jouw Anna... die is toch een leven waard?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 en wie is er nou eigenlijk geen leven waard... we zijn hier toch eigenlijk allemaal gouwen appeltjes... toch???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 even proberen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Bedankt, Delta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoi Koh,Een leven waard? Je weet nooit hoe een koe een haas vangt?Maar ze woont niet om de hoek. Beide een hond, dus wat probleempjes vanstructurele aard!Vandaag is ze naar haar geboortestreek, Limburg!! De ouders!Houd jezelf bijeen Kohtje!!Moet ik nog een leuke verpleegster sturen, of trek je bij?Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 @Knuffie,Goed ziek geweest. Dan hoop ik dat je nu goed genezen bent.@Water,Voorzichtig rijden hoor en niet zomaar blindelings op de cruise controll vertrouwen.Ik zie je graag heelhuids thuiskomen.@Delta, Ferry,@Blacky,@Benthe,@Mick,Gelukkig heb je je penning niet gevierd met een sloot alcohol.Nog iets meer dan 4 maanden dan mag ik ook een jaar vieren.Wat lijkt dat nog schrikbarend ver weg. Ik kijk wel elke dag vooruit, maar verder nog liever niet.@Stien,Nog steeds de maat kwijt. Had ik ook met mijn verjaardag. Zoonlief maakte me er toen op attent.Ik heb morgen heel wat te zuigen. Moest van de week al extra zuigen. Piepschuims is rotspul, maar je kunt er heerlijk mee knutselen. Onze surprises worden straks uitgepakt.@Sandra,Ik denk dat het hier aardig druk gaat worden met de feestdagen.@RJB,Ik benijd je niet, maar zoals je zelf eigenlijk al zegt: je bent onder dak. Sterkte.Enne je hebt maar fijn genoten van een goede film met je kinderen.@BamBam,Ik voel helemaal met je mee. Zal ik dan ons beide maar beterschap wensen?@Benthe,Goed bekeken van je, idd duurt het nog even voor kerst.Idd een hele flauwe meneer, die gastheer. Wat zal die een koppijn hebben.@Anna,@Kaia,@Kothje,Rap beter worden! Enne jij bent me ook lief, net als de andere forummers.@Marieke,@Safi,Dank je. Ik zal het onthouden. Mag ik die kaart ook andere dagen gebruiken?"Vandaag vraag ik om steun waar ik die nodig heb".@Spud,Er zijn zoveel gebruikers. Ik sta er niet zo bij stil eerlijk gezegd.@Cheyenne,Er zijn nog veel mensen die niet weten dat stress je goed ziek kan maken. Tot pak weg 15 jaar geleden begreep ik dat ook niet. Kennelijk moet je dat eerst zelf ervaren. Na vele keren door stress geveld te zijn, erken ik pas sinds kort dat ik stressgevoelig ben en stress moet mijden. Moeilijk, want ik neig er naar altijd van alles naar met toe te trekken en kan maar met moeite delegeren en nee zeggen.Ik heb nog heel veel te leren.Veel sterkte wens ik je. En jij hoeft je niet te schamen, maar je werkgever en je familie.Toch maar ziek melden en naar je huisarts gaan en de situatie uitleggen. Heb ik vroeger ook gedaan. Met de huisarts achter je, sta je gewoon sterker. Of toch maar rustig met je baas bespreken.@Houtje,Die fles op je kop kwam hard aan. Aai nu maar over je bol en ik hoop dat je ROA nu beseft dat hij je niet mag verleiden met een glaasje. Mijn man die beweerde 1,5 week geleden dat ik nu geen alcoholist meer ben. Ik heb hem tegengesproken. Ja maar, je drinkt toch al maanden niet meer. Nee, maar het gevaar blijft. Nou ja, ik heb het verder maar gelaten.Met afgeveegde knietjes er nu weer tegenaan.@Ferry,Haat-liefde verhouding. Eigenlijk een goede omschrijving.@Gem,Voor mij ben je er wel al schrijf nu heel weinig. Ik heb de nieuwe Harry Potter net uit.Dank je voor de zonnetjes.Pas wel op, want door de pijnstillers neig je er naar toch te veel te gaan doen met je arm.@Trees,Hoezo misser? Volhouden.Vet Lukte het mij ook?@Soothe,Hier wat zon: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:ldvd? Zolang de liefde maar blijft winnen, komt het allemaal wel goed.@Sandra,@Dani,Ik lees zelfs de achterkant van een boek niet, omdat daar meestal vanalles verklapt wordt.aangepast. Had de verkeerde / Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Wat een binnenkomer Corientje. Dank:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Koh, bespeur erg veel liefde vandaag.Veel water en geen alco toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 @Soothe,De entree is alles, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Wilde het toch ook even uitproberen vetgedrukt bedoel ik dan hé.Een goede leermeester hier.Plezier voor degene die vanavond nog pakjesavond vieren.Ik ben eindelijk weer een beetje aan kant. Vooral het losse cement stuiftoveral heen. Was echt balen vandaag.Gem, boek al uit? Waar het al niet goed voor is, nu maak je tijd voorandere dingen. RJB, de dag een beetje doorgekomen? Morgen alweer maandag, de dagen vliegen om.In elk geval dagen waarop je mogelijke stappen kunt ondernemen zoals voorwoonruimte enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 @Stien,Dat was zeker een stevige surpirse die met cement.Piepschuim is ook niet alles. Maar ja, het is maar een keer per jaar. Ik zie het maar als voor- en napret. Al die troep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Even iets heel anders.Forenzen en overige treinreizigers,Denken jullie eraan dat vandaag de nieuwe dienstregeling is ingegaan?Wij gaan zo eten en dan is om 7 uur spoed en daarna surprises uitpakken.Dus tot L A T E R ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Gem, veel plezier met Harry Potter! Is echt de moeite waard.Dani en Corinne, Welleens de Greenmile gelezen? Daar schrijft steven king een stukje over hoe hij denkt over mensen die laatste pagina's lezen van een boek. Is voor mij een motivatie geweest om 't nooit weer te doen Verder iedereen die het nodig heeft sterkte, succes en positiviteit. En voor iedereen een Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Dank je Spud, jij ook een fijne avond.Corinne, een goede reminder. Glad vergeten die veranderde dienstregeling, en moet morgenvroeg maar zien hoe alles rijd! Ga alleen niet nóg eerder van huis weg, 5.45 is de limmit dushopenlijk is het in mijn voordeel. Kan ik dinsdag misschien véél later van huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hier Houtje voor mij vandaag geen strijkboutje meerDe kids zijn STR*NT vervelend zeker teveel verwend weer met Sint.De fles is hard aangekomen op mijn hoofd en ik voel me K***E. Voor zover een vrouw dat dan kan hè. Ik ga maar naar bed.Dochter heeft morgen een spreekbeurt, en de plaatjes laat ze maar zien uit haar werkstuk. Zoon riep : ik ko-hom" toen ik riep voor het eten, maar kwam niet dus kreeg een flinke preek. bah bah bah.Morgen probeer ik weer Houtje vrolijk Strijkboutje te zijn.Moet wel met een vriendin naar de bedrijfsarts die altijd 200% op mij leunt dus ik beter proberen uitgeslapen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 avond adb'ers , zo eten is binnen , stekkie met friet en tomatensalade was heerlijk .houtje blij jou te lezen , en zoals ik gisteren schreef niet blijven hangen in gebeurde zaken .gem geniet van je lezen , en bedankt voor je bijdrage met mij gaat het wel , dank je wel , markt geweest waar het koud en winderig was en nadien siesta gehouden .rjb ik hoop dat je vlug een onderdak vindt .charlie is jouw ban nog niet gedaan ?trees wat is er gebeurdt ??corinne geniet van je surprise avond stien hopelijk is de cement ondertussen weg , lijkt mij een vies goedje marieke sterkte met je zieke mannen en je zieke poes .hier ligt gans de dierentuin te slapen , hoe huiselijk kohtje nog niet beter ??soothie sterkte straks ikke ook spoed kijken , al blijft mijn lievelingsserie westenwind .zo ik zal er wel weer veel vergeten zijn maar is niet zo bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hallo oude bekenden en voor mij nieuwelingen Ik ben een tijd hier weg geweest, maar niet zonder aan jullie te denken! Na weer een terugval, dagelijks weer teveel, vandaag weer een droge dag. Het viel mee, wat koppijn en rond 4 uur nogal onrustig. Ik laat het maar gebeuren. Ik kijk maar niet te ver vooruit, deze dag is binnen! Ik geef jullie allen een pluim!Veel sterkte allemaal met wat je wilt bereiken! lieve groet van Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Koh, ik weet niet of je op het forum mee leest.Ik zou het fijn vinden als je nog even wat van je laat horen.Op de één of andere manier laat je me niet los vandaag en hebje hier al een paar uur niet gelezen.Kan zijn dat je door de koorts te bed blijft, maar als het uitde hand loopt vraag dan een dienstdoende arts Koh.Verdorie, het zint me niks als iemand ziek is en alleen thuis.Dit hele virtuele gedoe, is gewoon niet meer virtueel.Moet ik toch ook even over nadenken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden