haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeCorinne, maar die man wist toen nog niet dat ik 53 ben, maar jij bent volgens mij 47, als ik me niet vergis. Volgens mij scheelt dat echt, als je nog onder de 50 bent met solliciteren. \That's a fannys worth! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Safi, geniet van de visite en sla jezelf over met de pilsjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Zie je wel Marion, ook als je 53 bent kan je nog een dom blondje zijn.Het neemt niets weg Haddock, maar wel dat ik jullie heel even ga laten.Strakkies of morgenochtend natuurlijk weer even kijken, want ik kan jullie niet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Haddock, zo denk jij erover, maar echt mijn man komt niet meer aan de bak met 58. Hij wil zelfs de smerigste karweitjes wel opknappen om maar wat te verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Lekker slapen Benthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Vol gas vooruit, wat anders rest ons?London Calling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 51 hier, never quit!London calling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Haddock, doen we ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 51?? Ik had je echt ouder geschat, met dat kale koppie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Do loveyou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 @Marion,Ik heb een hulpmiddel om te zitten sinds vandaag. Mijn rug enz. zijn daar heel blij mee. Ik ook dus.Ben al meer dan een maand 48. Super jong, net als jij. Maar maak dat de werkgevers maar eens wijs.Vanaf 35 ben je al aan de oude kant.Helaas is dat de realiteit. Wat dit kabinet ook roept.Voor werkgevers zijn we afgedankte troep (een paar daar gelaten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Ach ja, Corinne, jij bent jarig geweest, was ik helemaal vergeten. Ik ben wel on line, maar zit aan de andere kant uit te dokteren wat de beste zorgverzekeraar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Vette kussen en doeg!Toch ietwat angepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 @Haddock,Welterusten.@Marion,Ik blijf waar ik zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Truste Haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Hallo Trees,Zijn de gremlins weer een beetje verdwenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Hoi Marion!Nou, er komt net een trekmomentje binnen, dus ik dacht: ik schop hem even het forum op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Ik ben vanmorgen met een slaaptablet in bed gestapt samen met Jan natuurlijk. Wordt ik wakker ligt er een brief van mijn zoon. Dat hij mij mist en veel aan mij denkt als hij aan boord is. Dat hij weet dat ik verdriet heb maar dat heb je alleen als je iets mooois bent kwijt geraakt. Nog een paar persoonlijke dingen maar bovenal wil hij mij niet kwijt.Oefff.IK ben trots op mijn knul, hij had het precies goed geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 lieve Marion,Vriend van mij heeft net een baan gevonden! Het kan echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Wat lief Anjo! Dat moet je goed doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 @Trees,Gremlins moet je delen. Daar kunnen ze nl. niet tegen.@Anjo,Vandaar dat ik je bericht van vanochtend niet begreep.Zorg goed voor jezelf. Je hebt een prachtzoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Anjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Wat is het hier stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden