Spring naar bijdragen

Zondag 16 december

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal ik kom ook weer even kijken.
Lekker gegeten. Kaasfondues gemaakt met alcoholvrije wijn smaakt net zo lekker als met.
Verder amuseer ik me nog volop met alle wasgoed. Op de een of andere manier kom ik nooit zonder te zitten. Die vermenigvuldigt zichzelf volop.

Houtje,
Ik geniet van het zitten.

Vanavond ga ik tijdig naar bed (hoop ik). Morgen kan ik gelukkig weer gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik wilde je nog wel inhalen Houtje met berichten. Ja dat lukt zo nooit natuurlijk.
En...jij....zeurt...niet!!!!

Ik heb een liedje in mijn hoofd:
I got the whole world in my hands
I got the whole big world...
Raar, volgens mij is dat een voetballied. En ik heb niks met voetballen.
Al moet ik erbij zeggen, met een voetballiefhebber voetbal kijken vind ik wel leuk. Ze gaan dan zo gek praten. Middenin een gesprek gaat het dan van Jaaahhh...ooohhh, passs, neeehh... ja ik vind ook dat die kaas tegenwoordig...neeeehhh ....ooohhhhh....
Hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza,
Wat bepaalt dat het voor de een makkelijker is om te stoppen met alcohol dan voor de ander?
Zou ik wel eens willen weten, kan ik er misschien ook mijn profijt mee doen en vele anderen met mij.

Mieke,
Gaat goed met je zo te lezen.
Wat klinkt dat trouwens gezellig jong: hoe lang heb jij verkening?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tapas

Tjonge ik ben best geëmotioneerd, er was net een prachtige documentaire over Lennaert Nijgh op tv.. een (oud) stadsgenoot en verder ben ik met zijn teksten opgegroeid, de enige niet klassieke elpee die we thuis hadden was van Boudewijn de Groot en die draaide ik grijs.. vond de teksten altijd geweldig. Trouwens ook zo iemand die aan verslavingen ten onder is gegaan helaas. Het was erg mooi, de moeite waard om eens terug te kijken via uitzending gemist!!

Ja, was prachtig, heh Tapas. En zojuist "in europa", kluistert mij ook aan de buis. Was wel weer genoeg gebuis voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sadipaffi,
Ik ben geen hondenliefhebber, maar dol op kinderen en katten en poezen.

@ Corinne,
Haha ik vind het woord relatie zo zwaar en eng klinken.
Ik heb verkering net zolang als mijn onderschrift.

20-02-07.

Ik heb mijn lief in een veslavingskliniek leren kennen.

Hij kwam binnen voor een crisis-opname en ik zat er net voor een preventieve detox

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Benthe,

Om je vraag te beantwoorden... als ik je onderschriftje lees "Nuchter worden leek me wel wat en dat is het ook"....
Of je moet iemand zijn die graag understatements gebruikt...
Maar he.. ik kan er wel helemaal naast zitten Benthe...

En ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het je aardig goed af gaat...en dat is fijn voor jou...
Je deelt af en toe over gremlins en dat is het wel.... perfect toch ?!

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, tja, wanneer spreek je van 'verkering'? Ik denk dat het dat zomaar ineens was, en ik zou niet weten wanneer precies. :D

Corinne, ik denk dat was behoort tot de weinige zekerheden in dit leven! Het was er, is er en zal er altijd zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza ik snap je antwoord niet helemaal goed maar dat geeft niet.
Ik dank *wie dan ook* op mijn blote knietjes dat het me nog steeds elke dag goed afgaat.
Ik vind het ook altijd prettig om van een ander ook te horen dat zij of hij weer droog is gebleven. En als dat met iemand niet zo is, dan maak ik me zorgen. Want we delen hier van alles, vaak gezellige dingen maar ook ernstige dingen. Dus dan wil ik graag weten hoe het zit.
Jammer voor jou dat je dat negatief vindt. Geeft niet hoor, ik denk dat je gewoon voor iemand opkomt, en dat is lief van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, klinkt echt heel erg leuk, samen zoenen. Doen mijn verkering en ik ook nog steeds, en we kennen elkaar al 33 jaar. Zooo lang al? Ja zo lang al.
Maar nu komt die vervelende koppijn weer terug dus ik zie jullie morgen wel weer.
Fijne avond en hou het droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie dag geweest vandaag! Lekker knisperend weer!
Lekker gefonduet (jaren 70! ) met zoon & zijn 2 vrienden!

Benthe, dat nummer is een gospel, allemaal donkere mensen met een soul-kapsel en lange jurken aan.
Volgens mij zingen ze ook : ''He'se got the whole world in His hand..."
In zo'n klein, typisch amerikaans wit kerkje met een hele swingende gemeente, allemaal meeklappen en ''Hallelujah! Praise the Lord'' roepen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben blij dat Ziza even voor mij op kwam want ik stond even paf. Je vraag over de korte berichten vond ik terecht maar om daar mijn betrokkenheid met het forum aan te verbinden. Die ging wat ver.
Voor zover ik het uit kon leggen heb ik dat gedaan.

Volgens mij zijn er net zoveel veel verschillen tussen alcoholisten dan er zijn in mensen. Drinken wij allemaal op dezelfde manier? Ik ben van mening dat dat niet zo is. Zo denk ik dat we ook allemaal
op een andere manier tot het punt komen dat de knop om gaat. Bij de een gaat dat eerder dan bij een ander. Sommige redden het nooit.

Persoonlijk vind ik dat je je ongerustheid wat vreemd uit. Je zegt betrokken te zijn maar ondertussen
krijg ik steek naar steek onder water. Wat je denk ik niet goed gelezen heb is dat mijn zoon verdrietig is.
En ik kan het nu niet even beter kussen of hem beloven dat het niet meer gebeurd.
Volgens mij zijn er weinig moeders die daar gemakkelijk mee om kunnen gaan.

Natuurlijk is het fijn als het goed gaat met mensen. Maar dit is een forum voor alcoholisten en dan kan het wel eens voorkomen dat mensen de fout ingaan. Mijn excuses voor de mensen die oprecht ongerust waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustige avond hier!
Leuk dat allemaal "oudgedienden"even een kijkje kwamen nemen!
Ik heb een heerlijke rustige dag gehad. Veel klusjes die al heel lang lagen (o.a administratie!) gedaan en weer een dag nuchter voorbij!
Ik ga zo slapen.
Iedereen welterusten en morgen weer uitgerust opstaan!
Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...