Spring naar bijdragen

Maandag 17 december de laatste week vóór de Kerst

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

waarom doet dit gesprek mij denken aan een hele slimme vriend van X? Keith, verzet de tv even want mijn voeten zitten in de weg. En sukkeltje stond op om de tv te verzetten. Het duurde 5 minuten toen hoorde we een welgemeende krachtterm.

RV, lijkt mij niet slim krijg je brand dan ben je niet verzekerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, morgen aub geen felicitaties....Ik sta echt geen maand droog. Ongeveer om de week lukt het even niet. Ik roep de laatste tijd om het hardst dat ik helemaal niet moet drinken maar of het ooit zover komt.... Ik ga voor zoveel mogelijk droge dagen en het gaat best oke. Naar mijn mening. Misschien moet ik wat minder hard roepen. Raedy staedy go, of hoe zeggen ze dat?

Houtje, er zijn al heel veel wijze en lieve dingen gezegd als reactie op je bericht. Wat voor mij een enorme opsteker was, was het inzicht dat ik mezelf niet hoef aan te doen wat anderen me hebben aangedaan. Wees liever voor jezelf dan anderen geweest zijn, gun jezelf wat respect. Je bent de enige echte Houtje, en daar moet je zuinig op zijn en lief voor zijn.

Corinne: :rose::rose: wat virtuele warmte en een knuffel.

Anjo, altijd weer blij als je je na zulke verwarrende berichtjes weer meldt.

Benthe, neem de rust die je nodig hebt. Rust lekker uit wou ik zeggen maar als je misselijk bent is dat niet lekker natuurlijk. :present:

Deze week lummel ik lekker een beetje aan op het werk, geen stressklussen, bijna vakantie.
Joepie!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gaan die dingen, maak je niet te druk. Mijn moeder heeft geen kwart geweten van wat ik allemaal uitvrat. Dat hoort zo. De boel wordt steeds gecontroleerder, wil men. En ontspoort ook meer, lijkt het.
Ik zou nog 'n mooi vuurwerk verhaal van 'n jaar of 40 geleden vertellen, maat dat doe ik toch maar niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...