BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Anjo, Go girl, je kunt het!Nou dan vertel je het lekker niet Pip, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 En het verband tussen goede sex en varkentjes is, Pippi?En nu ga ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Nee Pip, je hebt mij nog niet gevraagd wat ik ga eten. Dank je wel voor je terughoudenheid. Ach ja, ik ben ook zo'n flapuit, sorry hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: pippi???hij doet het echt niet goed hoor. Je kunt ook zijwaarts scrollen, hoor Pippi!De compu buff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 De biggen gillen en mensen die goede sex hebben ook? zoiets Anjo;) denk ik.Ok genoeg nu, ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: anjoEn het verband tussen goede sex en varkentjes is, Pippi? Als je het tempo van vermenigvuldiging bekijkt lijkt me dat wel duidelijk.De beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: RVff een technisch vraagje tussendoor: kan dit kwaad???? Lijkt me wel, kan ie z'n hitte niet kwijt. Niet doen, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 waarom doet dit gesprek mij denken aan een hele slimme vriend van X? Keith, verzet de tv even want mijn voeten zitten in de weg. En sukkeltje stond op om de tv te verzetten. Het duurde 5 minuten toen hoorde we een welgemeende krachtterm.RV, lijkt mij niet slim krijg je brand dan ben je niet verzekerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 He Anjo, heb je het overleefd???Hihi, Pip... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Snert is klaar, ik ga eten, later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 @ RVlInteresse in een mooi appartementje?De mijne staat te koop. Ramen moesten worden gelapt................................letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 @ RVNeuh..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 RV, andere combimagnetron? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 @ RVIk moest van Pippi zeggen dat er wel een plank in kan langer dan 9 cm, voor je magnetron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ach joh, nu ook nog de koelkast barricaderen. Is je drankprobleem ook opgelost:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Tja het is wat nietwaar met die magnetrons...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Wat kan snert toch onmeunig heerlijk zijn! Vier stukken roggebrood bij de spek en worst geknaagd.Rest mij nu niets anders dan me naar de bank te slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ik ga ff op Funda kijken of mijn huis er al op staat.Ben er strakkies weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 en waar ga je al dat biogas laten haddock?houd de kraan dicht tot iedereen weg is ....en pas op met open vuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Safi, morgen aub geen felicitaties....Ik sta echt geen maand droog. Ongeveer om de week lukt het even niet. Ik roep de laatste tijd om het hardst dat ik helemaal niet moet drinken maar of het ooit zover komt.... Ik ga voor zoveel mogelijk droge dagen en het gaat best oke. Naar mijn mening. Misschien moet ik wat minder hard roepen. Raedy staedy go, of hoe zeggen ze dat?Houtje, er zijn al heel veel wijze en lieve dingen gezegd als reactie op je bericht. Wat voor mij een enorme opsteker was, was het inzicht dat ik mezelf niet hoef aan te doen wat anderen me hebben aangedaan. Wees liever voor jezelf dan anderen geweest zijn, gun jezelf wat respect. Je bent de enige echte Houtje, en daar moet je zuinig op zijn en lief voor zijn.Corinne: :rose: wat virtuele warmte en een knuffel.Anjo, altijd weer blij als je je na zulke verwarrende berichtjes weer meldt. Benthe, neem de rust die je nodig hebt. Rust lekker uit wou ik zeggen maar als je misselijk bent is dat niet lekker natuurlijk. Deze week lummel ik lekker een beetje aan op het werk, geen stressklussen, bijna vakantie.Joepie!groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: peppashooteren pas op met open vuur. Gaat moeilijk......De houtstoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Zo gaan die dingen, maak je niet te druk. Mijn moeder heeft geen kwart geweten van wat ik allemaal uitvrat. Dat hoort zo. De boel wordt steeds gecontroleerder, wil men. En ontspoort ook meer, lijkt het.Ik zou nog 'n mooi vuurwerk verhaal van 'n jaar of 40 geleden vertellen, maat dat doe ik toch maar niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Goedenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 'nAvond, Soothe. Alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Zit je nu alweer te slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden