tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 en dan ook nog forummen onder werktijd foei hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: pippiGa slapen voor de houtkachel en zie het verder wel. HEEEERLIJK is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 ik ga ook afnokken, val zowat van mijn burostoel af...trusten en Haddock, goeie nachtdienst toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 tapas, Ik heb zo'n kattenvriendin die mijn bedpartners te grazen neemt Sorry beste heren maar ik moet hier elke keer weer ontzettend mee lachen. Jacht instinkt hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: tapas foei Normaal niet vaak, maar nood breekt wetten. As se der perblemen mee hebben geven se me maar de sak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: Spudtapas, Ik heb zo'n kattenvriendin die mijn bedpartners te grazen neemt Sorry beste heren maar ik moet hier elke keer weer ontzettend mee lachen. Jacht instinkt hè. Dat was se dan snel kwijt!De niet instinker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Haddock, moeilijke woorden dan. Moet soms echt het woordenboek erbij pakken en dan zegt het me nog niks. Wat ga je nu doen? Behalve wachthouden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Rus an, Pippi, ga je eigen weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Slaapze, Tapas. Woorden gewoon snel uitspreken, Spud, dan kom je d'r wel.Mitamillieur Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Het erge van alles 1 bedgenoot zat er soms op te wachten, "laat de poes maar komen" Die heeft 't geweten, eerste hulp actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: SpudHet erge van alles 1 bedgenoot zat er soms op te wachten, "laat de poes maar komen" Die heeft 't geweten, eerste hulp actie Alles weer goed met de poes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Pippi, wil je m'n kattenvriendin lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 alles goed met de poes, ze is een aftreksel van mij maar dat ben ik me niet bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Hé maar je gaat je bed toch niet afstaan?? Da's jou bed, hij heeft er 1 thuis dus dat zijn jou bedregels waar hij aan moet voldoen. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 tip van de dag pippi, ga vandaag eens achter je pc zitten en zet je eisen op een rijtje. Zou wel gek zijn als jij je bed moet missen wanneer hij er is. Is jou bed hoor! Ik snap 'm wel heb ook een jaar op de grond gelegen maar toch! Maar een bedregellijstje is ook niet mis.Wat zou je het liefst doen?Het lijkt mij dat men in een relatie rekening houdt met elkaar, ik gebruik het lijkt me omdat ik dat in eigen relatie nog nooit gezien heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: SpudIk volg de zijnsvisie, iemand bekend mee? Nee, ik volg de mijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Pippi jij toch een goede nachtrust ondanks alles. Ik hoop dat je lekker ligt.Haddock, goeie nachtshift nog hoop dat er niet alteveel callamiteiten voordoen. Truste voor nu en later deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Pitze, Pip. En als je 'm de deur uit wil hebben moet je zo'n lijstje maken. Ik zou wel weten wat ik deed als er iemand met 'n "regellijstje" op de proppen kwam. De niet zo regeligeEn slaapze Spud, natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden