Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 that's right pippi! Maar ik vind 't eigenlijk wel leuk om voor schut te gaan en dan in te spelen op publiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Nee, 'n Pipiater zonder medicijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 een alternatieveling??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 quote: Originally posted by: pippi[haha en je ziet gene daglicht bijna lijkt me... WeinigGene Vincent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 quote: Originally posted by: Spudeen alternatieveling??? Wie, ik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 @ pippi ik gebruik mijn hersenen meestal een stukkie later.Zo besefte ik mezelf gisteren tijdens de vraagstelling "wanneer is het nachtmis?" dat dat waarschijnlijk zo rondom twaalven is. Iedereen moest weer lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: pippiToen ik mijn wikkelrok verloor achter de buggy durfde ik niet eens te kijken wie me had kunnen zien....was even een moment dat ik supertrots achter de buggy liep en het niet door had met dat warme weer. Hahaha, foto!!!!!!!!!!!!1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 ach, als het maar helpt, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: pippiben zo blij dat jullie er zijn!!!!!!!!durf mijn bed niet in. komt zo wel weer. Sta wel mooi te kijk zo. Ga straks alles wissen..... As je dat doet lijken wij helemaal 'n stel randdebielen! Ach, kemmij 't schelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Rolgordijntje, hoe gaat-ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 haddock,nee, die pipnogwat.... Zonder pillen maar wel kruiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 wat ga je wissen pippi? De ramen op deze vroege ochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: Spudwat ga je wissen pippi? De ramen op deze vroege ochtend? Had ze van de week al gedaan, daverend succes!De verblinde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Dames, mag ik jullie een fijne nacht wensen?Haddock ook, maar dan wel wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: Spudhaddock, nee, die pipnogwat.... Zonder pillen maar wel kruiden? Ook geen kruiden. Psigoloog, dat beter?The nutcase Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Dankje, Trees, slaapze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 *LOL*Die stringen opmerking doet me denken aan een verhaal. Mijn huisgenoot was nogal een maatje groter dan ik zodat ik haar strings over mijn schouders moest dragen. Kwam er eens een man aan de deur met een rood hoofd en een string, "mevrouw ik geloof dat u deze mist" Ik zo gemeen als ik ben dat ding over m'n schouders gehesen en gezegd "ja dat klopt hartstikke bedankt want ze zijn er niet meer te vinden in mijn maat" Och arm meneer hij was best aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Hoeft niet Pip. Heb een leuke dag gehad, ben blij met mijn espresso-apparaatje, verheug me al op mijn eerste kopje morgen. Geen gremlin te zien! (ze houden niet van caffeine!)Wil je dat ik nog even blijf, of red je het?redt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Ik snap die afkortingen soms niet hoor, mij blijft het om het even. Als het goed werkt waarom niet? Wat voor naam moet het dan nog hebben? Ik volg de zijnsvisie, iemand bekend mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Slaap lekker voor straks. Niet te veel piekeren hè, heeft toch geen zin!Haddock, werk ze!Spud, niet dromen van je eh...wat was 't ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: pippiha dock wrijf het er nog even leker onder....zit hier wel met een half gordijn nu hoor...en zelfs een beetje scheef geknipt. Moeten de buren wel niet denken van Mevr Pippi V. Goh dat zij daar nog woont.... Beter 'n skeef half gedijn as 'n lege dop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 ongesteld pip? (ik wel grmpffff) of gewoon een baaldag? en van die rok lekker laten staan, ik weer zeker dat er hier wel meer zijn die zulke fijne ervaringen hebben, mijn ergste was in het zwembad, je kent dat wel, bikinihesje wat iets te los zit en ik iets te wild in het water... zaten die 2 flappen die voor horen op mijn rug... en dat duurde toch wel even voor ik dat door had...oeps.of helemaal in paniek bij de dierenarts zitten met mijn allereerste kat, had een bultje gevoeld ergens in zijn zij.. ojee, kanker, en doemscenario's... gedachten aan in laten slapen, affijn, beren op de weg... was het zijn zwevende rib die ik voelde... oeps.. bloos...zeg haddock, het is zeker lekker rustig nog in je nachtdienst!Safi, je had gelijk, de 22e pas en niet morgen, ben een beetje de kluts kwijt vandaag.. heb me net nog even anderhalf uur te barsten gewerkt aan de fotoboek-opdracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Wie gebruikt hier afkortingen?De pipiater in de helikopieter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 wat is er mis met je bed Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: tapaszeg haddock, het is zeker lekker rustig nog in je nachtdienst! Aandelen? Ik hou hier alles op beeldschermpjes lekker in de gaten. Zolang er zich geen storing voordoet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden