haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: pippiha dock wrijf het er nog even leker onder....zit hier wel met een half gordijn nu hoor...en zelfs een beetje scheef geknipt. Moeten de buren wel niet denken van Mevr Pippi V. Goh dat zij daar nog woont.... Beter 'n skeef half gedijn as 'n lege dop?
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 ongesteld pip? (ik wel grmpffff) of gewoon een baaldag? en van die rok lekker laten staan, ik weer zeker dat er hier wel meer zijn die zulke fijne ervaringen hebben, mijn ergste was in het zwembad, je kent dat wel, bikinihesje wat iets te los zit en ik iets te wild in het water... zaten die 2 flappen die voor horen op mijn rug... en dat duurde toch wel even voor ik dat door had...oeps.of helemaal in paniek bij de dierenarts zitten met mijn allereerste kat, had een bultje gevoeld ergens in zijn zij.. ojee, kanker, en doemscenario's... gedachten aan in laten slapen, affijn, beren op de weg... was het zijn zwevende rib die ik voelde... oeps.. bloos...zeg haddock, het is zeker lekker rustig nog in je nachtdienst!Safi, je had gelijk, de 22e pas en niet morgen, ben een beetje de kluts kwijt vandaag.. heb me net nog even anderhalf uur te barsten gewerkt aan de fotoboek-opdracht
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 Wie gebruikt hier afkortingen?De pipiater in de helikopieter
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: tapaszeg haddock, het is zeker lekker rustig nog in je nachtdienst! Aandelen? Ik hou hier alles op beeldschermpjes lekker in de gaten. Zolang er zich geen storing voordoet.....
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 en dan ook nog forummen onder werktijd foei hihi!
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: pippiGa slapen voor de houtkachel en zie het verder wel. HEEEERLIJK is dat!
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 ik ga ook afnokken, val zowat van mijn burostoel af...trusten en Haddock, goeie nachtdienst toegewenst!
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: tapas foei Normaal niet vaak, maar nood breekt wetten. As se der perblemen mee hebben geven se me maar de sak.
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: Spudtapas, Ik heb zo'n kattenvriendin die mijn bedpartners te grazen neemt Sorry beste heren maar ik moet hier elke keer weer ontzettend mee lachen. Jacht instinkt hè. Dat was se dan snel kwijt!De niet instinker
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 Rus an, Pippi, ga je eigen weg.
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 Slaapze, Tapas. Woorden gewoon snel uitspreken, Spud, dan kom je d'r wel.Mitamillieur Haddock
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: SpudHet erge van alles 1 bedgenoot zat er soms op te wachten, "laat de poes maar komen" Die heeft 't geweten, eerste hulp actie Alles weer goed met de poes?
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 quote: Originally posted by: SpudIk volg de zijnsvisie, iemand bekend mee? Nee, ik volg de mijne
haddock Geplaatst 20 december 2007 Rapport Geplaatst 20 december 2007 Pitze, Pip. En als je 'm de deur uit wil hebben moet je zo'n lijstje maken. Ik zou wel weten wat ik deed als er iemand met 'n "regellijstje" op de proppen kwam. De niet zo regeligeEn slaapze Spud, natuurlijk....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden