Spring naar bijdragen

Woensdag 19 december 2007

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ pippi ik gebruik mijn hersenen meestal een stukkie later.

Zo besefte ik mezelf gisteren tijdens de vraagstelling "wanneer is het nachtmis?" dat dat waarschijnlijk zo rondom twaalven is. :) Iedereen moest weer lachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*LOL*
Die stringen opmerking doet me denken aan een verhaal. Mijn huisgenoot was nogal een maatje groter dan ik zodat ik haar strings over mijn schouders moest dragen.

Kwam er eens een man aan de deur met een rood hoofd en een string, "mevrouw ik geloof dat u deze mist" Ik zo gemeen als ik ben dat ding over m'n schouders gehesen en gezegd "ja dat klopt hartstikke bedankt want ze zijn er niet meer te vinden in mijn maat" Och arm meneer hij was best aardig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

ha dock wrijf het er nog even leker onder....zit hier wel met een half gordijn nu hoor...en zelfs een beetje scheef geknipt. Moeten de buren wel niet denken van Mevr Pippi V. Goh dat zij daar nog woont....

Beter 'n skeef half gedijn as 'n lege dop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ongesteld pip? (ik wel grmpffff) of gewoon een baaldag? en van die rok lekker laten staan, ik weer zeker dat er hier wel meer zijn die zulke fijne ervaringen hebben, mijn ergste was in het zwembad, je kent dat wel, bikinihesje wat iets te los zit en ik iets te wild in het water... zaten die 2 flappen die voor horen op mijn rug... en dat duurde toch wel even voor ik dat door had...oeps.

of helemaal in paniek bij de dierenarts zitten met mijn allereerste kat, had een bultje gevoeld ergens in zijn zij.. ojee, kanker, en doemscenario's... gedachten aan in laten slapen, affijn, beren op de weg... was het zijn zwevende rib die ik voelde... oeps.. bloos...

zeg haddock, het is zeker lekker rustig nog in je nachtdienst!

Safi, je had gelijk, de 22e pas en niet morgen, ben een beetje de kluts kwijt vandaag.. heb me net nog even anderhalf uur te barsten gewerkt aan de fotoboek-opdracht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...