safidepafi Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 ok opsloomtijd..slaap ze luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Lieve mensen,Ik ga naar bed. Morgen een drukke dag: werken, kerstlunch en dan staat er nog van alles op mijn programma.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Ik wil Estrella vandaag veel succes wensen met haar eerste meeting! Is niet niks meid, bestwel eng om de 1e stap te zetten over die drempel. Maar ik hoop dat je er een warme "huiskamer' zal vinden ondanks dat je waarschijnlijk de jongste zal zijn. (ben er een beetje vroeg bij maar toch welgemeend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Corinne, Safi, trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Spud, waardeloos dat je even voor de bijl bent gegaan, maar goed dat je het bij één hebt kunnen houden! Geniepig spul toch, die alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Soo en wat een geniepig spul! Heb m'n onderschrift maar verwijderd was zo boos op mezelf dat ik me heb laten kiezen. Dan maar een flinke deuk in m'n ego dan dat ik weer een litteken moet verklaren.Stoppen houdt toch meer in dan alleen maar stoppen. Brengt dingen los die je jaren achter gelaten dacht te hebben. (hoe zeg ik dat in het nederlands?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Hoi pippi, Hoe is het NU met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Pip!Haddockus Johannes vanuit de contolekamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 kan zijn dat je geen zin hebt om met mij te kletsen, gewoon zeggen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Nou, dur zijn dur twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Ahum, dan moet ik me als spuitelf maar snel uit de voeten maken Kan me nog herinneren dat er een open sollicitatie was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 nee ik ben er nog! Als je wil tenminste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Maandagmorgen 08.00 uur wordt ik weer vrijgelaten..........Moet ijgenluk de dt aanpasen, maar doek niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 @ pippi wat voor afleiding zoek je? Humor, spuien, vechten, stoeien, praten etc???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 in wat voor zin begrijp je me niet?1 dat er geflirt wordt op de site 2 dat ik ruimte wil delen en van dit alles smul... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 haddock, Kan jij daar goed tegen die wissel diensten? En maakt dat nou verschil tussen winter en zomer, gevoelsmatig??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Wie flirt dur hier? Harstikke series! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Ik ben er ook Pippi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Om te lachen heb er zelf ook om gelachen.Was in de v & D en deed een poging de roltrap af te gaan, net de eerste stap mis. Ben helemaal naar beneden gestuiterd. (gelukkig niemand in mijn weg) alle gezichten strak gespannen van wij mogen niet lachen. Totdat ik zei wanneer gaat er iemand lachen? Ik heb geen pijn. Toen kwam het hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Gaat best, bennie kapot te krijgen! Mag zondag lekker 12 uurtjes!De nu al halve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Hoe is je dienst Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 quote: Originally posted by: Spud En maakt dat nou verschil tussen winter en zomer, gevoelsmatig??? Ja, dat wel. Is nu veel kouwer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 haddock, ik ga geen namen noemen, ik geniet daar gewoon van en ik wil niet uit mijn droom geholpen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 quote: Originally posted by: TreesHoe is je dienst Haddock? Prima. Ga vannacht ook eerder naar huis, mag morgen weer naar de pipoloog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 ....?Is dat iemand die Pippi gestudeerrd heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden