Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Persoonlijk denk ik aan ingelegde kersen. Met warme vanillesaus op een bolletje ijs. En kleine schrapjes chocola eroverheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: pippi Dit geeft inderdaad een heel onprettig gevoel . Ze hebben/schrijven het over hun eigen verhaal, hoeven wij toch niet in betrokken te worden. Anders bellen we Anker en Anker, toch?Jij gaat niet pleitte, hoor, hoor je me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ja, l*l d'r maar overheen met eet postjes. Ik ga ook uitloggen voor nu.Pip, schaduw PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 ik zou heel graag mijn tanden zetten in iets lekkers maar...mijn menu is vanaf gister een beetje beperkt nu ik weet dat ik werkelijk diabeet ben.ook meteen een aantal medicijnen om bij te kunnen houden welke dag het is, hoef ik niet op de kalender te kijken. zegt misschien niet veel maar ik ben pas 44 jaar oud en dan al zo een prachtig geschenk te krijgen....ik geef echter de moed niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Sorry maar ik ga nu even pleitte...PBtjes en mensen die elkaar al langer en anders kennen was er voor mijn gevoel altijd al.We kunnen de receptie ook eerst houden en dan pas de vergadering met de schrijvers...dan is het voor iedereen nog even spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Haddock, voor minder dan Bram doen we het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ik log trouwens niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Dat lijkt mij een uitstekend compromis, Safi! Doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: TreesHaddock, voor minder dan Bram doen we het niet! Tjah, die is mij weer te min. Leve A & A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Lieve mensen toch, als jullie opgelet hadden, hadden jullie een paar maanden geleden ook al gezien dat er een idee was ontstaan om iets te schrijven over onze verslaving en hoe we daar mee om zijn gegaan. Iedereen had er toen aan mee kunnen doen. Het idee is vorm aan gaan nemen en een aantal mensen is daar serieus aan gaan denken. Er wordt NIETS over andere mensen op het forum verteld, het gaat gewoon om verhalen van onszelf die we opschrijven. Ik vind het nog steeds heel dapper van Safi dat ze dit nu vertelt. Geen reden om over haar heen te vallen.En trouwens, wat let jullie om zelf jullie verhaal op te schrijven? Je aanmelden om mee te doen is volgens mij nog niet gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ook een Noorderling zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pippi, niet wegkruipen en stil blijven nu hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: BentheLieve mensen toch, als jullie opgelet hadden, hadden jullie een paar maanden geleden ook al gezien dat er een idee was ontstaan om iets te schrijven over onze verslaving en hoe we daar mee om zijn gegaan. Iedereen had er toen aan mee kunnen doen. Het idee is vorm aan gaan nemen en een aantal mensen is daar serieus aan gaan denken. Er wordt NIETS over andere mensen op het forum verteld, het gaat gewoon om verhalen van onszelf die we opschrijven. Ik vind het nog steeds heel dapper van Safi dat ze dit nu vertelt. Geen reden om over haar heen te vallen. En trouwens, wat let jullie om zelf jullie verhaal op te schrijven? Je aanmelden om mee te doen is volgens mij nog niet gesloten. Niet iedereen leest alles, B, en er zijn er natuurlijk zat die na die tijd onlist gekomen zijn. IK heb er niet zo'n moeite mee, maar kan me goed voorstellen dat het als 'n koude douche overkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: TreesOok een Noorderling zeker? Hoe kom je daar nou weer bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: pippi Mij lijkt gewoon zo'n tweedeling op het forum niet goed. Dat snap ik heel goed. En dan badinerend er overheen gaan kletsen over lekkere hapjes helpt natuurlijk ook niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Daar heb je gelijk in Haddock, maar je kan maar niet elke dag een oproep plaatsen van: wie doet er mee met schrijven? Op zeker moment is er gewoon een groep ontstaan. Leuk toch eigenlijk?Het gaat er gewoon om dat Safi zo eerlijk is geweest om dit te melden. Dat is niet gemakkelijk voor haar geweest en daar heeft ze lang over nagedacht, hoe ze dat zou zeggen. En ik hoop dat jullie er zelf bij nadenken hoe het is als je eerlijk bent, en dat je dan van alles over je kop krijgt. Niet leuk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pippi,ik begrijp je heel goed!Kan me je reactie voorstellen.Persoonlijk gesproken staat dit er NAAST voor mij.Ik zit de hele tijd al te twijfelen of ik moet reageren. Ik doe het bij deze toch!Voor mij dus geen tweedeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 En Haddock, ik ben de immer badinerende, gewoon van nature. Ruzie met de beer? Dan heeft de beer ALWEER gewonnen!Hè nee joh, jeminee, ik weet toevallig dat er ook een chatgroep is van forumleden die elkaar beter kennen. Dan gaan we toch ook niet zeggen van, hee hee, jullie mogen niet met elkaar chatten hoor, want dat schaadt het vertrouwen!Dan zou je ook geen pb meer mogen sturen of persoonlijk mailen.Zullen we het voor afgesloten houden?Safi ik hoop dat je lekker slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Benthe,ik weet niet of je zo'n bericht nu maar meteen kan afsluiten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Daar ben ik het wel mee eens! Het was beter geweest, Safi, als je nog even ingelogd was gebleven om aan de discussie (die er natuurlijk zou komen) mee zou kunnen doen!En nogmaals, ik denk dat het voor iedereen prettiger is om eerst met open vizier iedereen elkaar te laten ontmoeten, en pas daarna met de schrijvers door te gaan! Dan begint iedereen met dezelfde onbekendheid aan de receptie! Gelijke monniken, gelijke kappen of zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pip je bent een schat, morgen praten we weer verder, goed? Ik ga te bedde want ik ben echt moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Oeps, ik kom op een moeilijk moment binnen.Ik wil er niet veel over kwijt, maar ik kan me heel goed voorstellen, dat het als een koude douche over Pippi heenkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 lekker slapen Benthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Nee, Benthe, dit kan je niet zommar afdoen met: zullen we het afsluiten?Dan onderken je de heftigheid van de emoties die dit oproept ten ene male niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Je wint nooit door er overheen te lullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden