Spring naar bijdragen

vrijdag 21 december

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik zou heel graag mijn tanden zetten in iets lekkers maar...
mijn menu is vanaf gister een beetje beperkt nu ik weet dat ik werkelijk diabeet ben.
ook meteen een aantal medicijnen om bij te kunnen houden welke dag het is, hoef ik niet op de kalender te kijken. zegt misschien niet veel maar ik ben pas 44 jaar oud en dan al zo een prachtig geschenk te krijgen....
ik geef echter de moed niet op.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen toch, als jullie opgelet hadden, hadden jullie een paar maanden geleden ook al gezien dat er een idee was ontstaan om iets te schrijven over onze verslaving en hoe we daar mee om zijn gegaan. Iedereen had er toen aan mee kunnen doen. Het idee is vorm aan gaan nemen en een aantal mensen is daar serieus aan gaan denken.
Er wordt NIETS over andere mensen op het forum verteld, het gaat gewoon om verhalen van onszelf die we opschrijven.
Ik vind het nog steeds heel dapper van Safi dat ze dit nu vertelt. Geen reden om over haar heen te vallen.
En trouwens, wat let jullie om zelf jullie verhaal op te schrijven? Je aanmelden om mee te doen is volgens mij nog niet gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Benthe

Lieve mensen toch, als jullie opgelet hadden, hadden jullie een paar maanden geleden ook al gezien dat er een idee was ontstaan om iets te schrijven over onze verslaving en hoe we daar mee om zijn gegaan. Iedereen had er toen aan mee kunnen doen. Het idee is vorm aan gaan nemen en een aantal mensen is daar serieus aan gaan denken.

Er wordt NIETS over andere mensen op het forum verteld, het gaat gewoon om verhalen van onszelf die we opschrijven.

Ik vind het nog steeds heel dapper van Safi dat ze dit nu vertelt. Geen reden om over haar heen te vallen.

En trouwens, wat let jullie om zelf jullie verhaal op te schrijven? Je aanmelden om mee te doen is volgens mij nog niet gesloten.

Niet iedereen leest alles, B, en er zijn er natuurlijk zat die na die tijd onlist gekomen zijn. IK heb er niet zo'n moeite mee, maar kan me goed voorstellen dat het als 'n koude douche overkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je gelijk in Haddock, maar je kan maar niet elke dag een oproep plaatsen van: wie doet er mee met schrijven?
Op zeker moment is er gewoon een groep ontstaan. Leuk toch eigenlijk?
Het gaat er gewoon om dat Safi zo eerlijk is geweest om dit te melden. Dat is niet gemakkelijk voor haar geweest en daar heeft ze lang over nagedacht, hoe ze dat zou zeggen.
En ik hoop dat jullie er zelf bij nadenken hoe het is als je eerlijk bent, en dat je dan van alles over je kop krijgt. Niet leuk toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Haddock, ik ben de immer badinerende, gewoon van nature. Ruzie met de beer? Dan heeft de beer ALWEER gewonnen!
Hè nee joh, jeminee, ik weet toevallig dat er ook een chatgroep is van forumleden die elkaar beter kennen. Dan gaan we toch ook niet zeggen van, hee hee, jullie mogen niet met elkaar chatten hoor, want dat schaadt het vertrouwen!
Dan zou je ook geen pb meer mogen sturen of persoonlijk mailen.
Zullen we het voor afgesloten houden?
Safi ik hoop dat je lekker slaapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik het wel mee eens! Het was beter geweest, Safi, als je nog even ingelogd was gebleven om aan de discussie (die er natuurlijk zou komen) mee zou kunnen doen!

En nogmaals, ik denk dat het voor iedereen prettiger is om eerst met open vizier iedereen elkaar te laten ontmoeten, en pas daarna met de schrijvers door te gaan! Dan begint iedereen met dezelfde onbekendheid aan de receptie! Gelijke monniken, gelijke kappen of zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...