Spring naar bijdragen

Donderdag 27 december


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal! Ben weer van de partij, heerlijk! Dagje vrij vandaag, ga naar mijn studie - project vergadering die ik net had eens lekker aan de studie. :D Ben ik eens even overdag van de partij... welnu, avond dan! ;)

Marieke nog suuuuper bedankt voor jouw lieve woorden. Ga dit er even in gooien tot ik je ook online op het forum actief zie.

Verders, het zit er weer op. Ik lees dat sommige heerlijk hebben genoten van kerst dinners en het droog hebben gehouden! FANTASTISCH! :D Goede instelling, ben trots op jullie, en je mag ook trots op jezelf zijn! 'Wraawwww!' (Trotse leeuw brul)

Zo, ga eens aan de slag, en om mezelf te belonen... bestel ik vandaag een pizza! :D

Leeuw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hei ferryke,

Ik heb steeds idioot drukke nachten dus kalm aan gaat niet zo goed maar ik luister naar m'n lijfje als ik thuis ben en slaap dus veel!!
Ik doe kohtje zeker de groeten, hij is nu naar de zelfhulp!! Hij is alle lijnen, die hij verbroken of opgegeven had omdat hij dacht dat hij sterk genoeg was om het alleen te kunnen, nu een voor een weer aan het aanhalen!!

veel liefs van knuffie!!!:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje,
Doorzetten. Ik ben blij dat we af en toe kunnen vernemen hoe het je vergaat.

@Spud,
Nog bedankt voor de teksten van gisteravond laat.

@Gem,
Bah, drinken. Jij hebt nog alleen maar oud en nieuw, ik zit nog met een verlate kerst. Het zal allemaal wel loslopen en op zich leuk zijn, maar het is altijd alles op een hoop in december en dat steekt me ieder jaar tegen, steeds meer.
En je hebt denk ik wel gelijk met die après-feestdagenvalkuilen (nieuw Nl woord). Zo een beetje de hele maand lopen we tot het uiterste alert rond en dan komt 2 januari met zijn alles-zit-erop-het-is-achter-de-rug-gevoel. Oppassen zal ik.

@Benthe,
Wat nu wel prettig is met oud/nieuwjaar is dat ik geen champagne hoef te drinken. Dat vind ik nl. niet lekker.

@Pippi,
Speciaal voor jou ben ik nog een keer Luctoria.
Fijn dat je op een rustig jaar hebt kunnen terugkijken.
Voor mij was het ook wel een rustig jaar.
Ja, mijn val van de trap, het afkicken en de heftige emoties, stemmingswisselingen en depressies waren en zijn weliswaar niet zo aangenaam. Dit jaar ben ik maar mooi al 8,5 maand alcoholvrij. Dat is wel heel positief en maakt 2007 tot een heel prettig jaar om op straks op terug te kijken.
Erg voor die vriend van je. Zoiets pakt je toch.

@Blacky,
Fijn dat je van 'Corinne' houdt. Straks ben ik dat weer.
Sorry, ik lust wel paardenvlees.

@Soothe,
Volgende week is dat gejakker voorbij in de winkels, dan draaien de mensen weer gewoon hun dubbeltjes om en om. Mensen die een huiskonijn of kalkoen e.d. hebben, kunnen hun beestjes dan weer rustig buiten zetten.

@Water,
quote Begrijp ik dat nou goed, heeft iedereen de kerst redelijk droog overleeft? Geweldig toch? Toppertjes allemaal, als beloning krijgen jullie gèèn breezer-ananas! unquote. Ik ben heel blij met deze beloning. Dank je.

@Username,
Goed zo: al vier droge dagen. Je zeurt trouwens niet hoor, je praat het hier van je af en dat is goed. Zolang je hier hangt 'te zeuren', zit je niet daar te zuipen. Daar gaat het toch om en daar is dit forum voor. En deze dag is inmiddels ook al ver gevorderd, dus goeie kans dat je te middernacht kunt zeggen: al vijf droge dagen.

@Stien,
Beter aan het bed dan in het bed. Zit wat in.

@Houtje,
Ik vind die strijkberichten van je leuk, dus ik negeer je wederkerende opdracht van scrollen maar.

@Tapas,
:)

@Visje,
:)

@Kate,
:)

@Ferry,
kwam en zag niemand. Tja, vreemd om op dat tijdstip een lege marktplaats te vinden.

@Marieke,
Dat is toch mooi? Jij schenkt de buren wat ze jou schenken. Prachtig!
Mooi dat je steeds zelfstandiger gaat worden, ben ik ook mee bezig. Dat stuit weleens op bezwaren. Maar ja, toen ik er geen mening op nahield en zelf geen bezigheden ontplooide, vonden ze dat ook maar niks en voor mijzelf was het slecht. Onze huisgenoten moeten wennen aan het feit dat we steeds meer onze plek opeisen.

@Houtje, Pippi,
Voel je niet zo schuldig, omdat je niet elke dag vers kookt voor die 'ettertjes'.
Mijn broer en ik waren slechte eters. Alles was ah-bah-vies. Mijn moeder heeft destijds de huisarts om raad gevraagd, omdat mijn broer maar niet een boterham met hesp wou eten, alleen maar met muizenstrontjes (Vlaams voor hagelslag). Zij de huisarts: uit die boterham met muizenstrontjes zal Zoon alles halen wat er in zit, uit een boterham met hesp, die hij met lange tanden zal eten, zal hij maar bitter weinig halen. Dus laat ze maar en geef daags een multivitaminepil. Die doktersraad heb ik ook maar ter harte genomen toen bleek dat mijn kroost ook uit slechte eters bestond. Ik heb niks geen schuldgevoel.
Wel krijgen ze, net als broer en ik vroeger, elke dag 3 maaltijden voorgeschoteld.

@Marjo,
Wat is dat toch met jullie allemaal? Heb ik heerlijk zuurkoolstamp gekookt vandaag. Voor ons tweetjes maar en alles is opgegaan. Toch begin ik alweer trek te krijgen.

@Haddock,
Jij viert dus 3de kerstdag met spaghetti met garnalen. Luxebeest!

@Leeuw,
En ik hoop dat je nu ook flink gaat rusten!

@Knuffie,
Goed voor die ouwe moekes en vakes zorgen! In de winter gaan die bij bosjes naar het ziekenhuis. Zal de leeftijd wel zijn, zekers.

En nu allemaal een knuffel. Nog even en ik word weer mijn eigenste zelve. Hou me daaraan, ik wou dat om 20.15 doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Knuffie!

Dat is echt fijn om te horen dat Koh een stapje 'terug' durft te nemen en te accepteren dat hij weer vooruit wil met een extra duwtje in de rug, samen.

Toppertje! Hoop dat hij deze keer zichzelf sterker & nog bewuster kan gaan opstellen, wellicht nadenken... hoe volgend jaar met kerst?

Zo, ben ga weer even verders ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi blacky,

Ik heb knufke vandaag eigenhandig in de postbus gestopt, had het vorige week gevraagd aan m'n man en hij was het dus vergeten!! Ik ontdekte het doosje vandaag in z'n auto!!:huh:
Dus nu ben ik het heel zeker, het is onderweg!!! Enne, ik doe koh de groetjes!
veel liefs!!

Ferry,

Danke!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kohtje,

Mocht je meelezen, goed van je, dat je de oude contacten weer aanhaalt. En hou je daar nu aan vast. Zodat je het droog kunt houden. En je ook weer in dagelijks ritme kunt komen. Want dat is denk ik wel heel belangrijk voor je. En waarom ga je weer niet aan het schilderen?? Kun je, je gevoelens weer uiten. Met de drank verdring je die gevoelens alleen maar. Maar dat heb je al vaker ervaren.

Oude rakker, hou je taai.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, mijn identiteitscrisis zorgt voor meerdere crises. :D
Goed idee, neem nog maar een senseoke, Blacky, dan neem ik gewoon een sjat koffie.
Drinken we die samen op.
Enne, Knuffie, ze hebben geen koppie met donkerbruin haar met een vleug rossig erdoor. Coupe klopt wel een beetje, ietsie pietsie meer Harry P. zoals het bij mij valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...