Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Zal ik je ff een paar namen influisteren Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Klinkt heftig Spud, kijk je wel een beetje uit? Straks mag je nergens in je buurt meer komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 ff hopen dat ik de buurman tegenkom aan het einde van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ik geniet als zelden!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 anna,Doorgaans weet iedereen dat men te ver gegaan is als ik in de vuist klim, dus dat zal wel los lopen. Is meer grootspraak, als ik ervoor sta weet ik ook wel dat die persoon het niet verdient, helaas. Maar de buurman, wil ik bestwel tegen komen. Aan het einde van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Fran,Jonkvrouwen knielen toch niet! Dat doen jonkmannen. Jonkvrouwen maken een reverance (spel ik dat goed?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Sorry, moet er ff om lachen, zal wel ontladen zijn!Onze voordeuren zitten aan elkaar, moet ik nu via de achterdeur m'n huis verlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Blij dat ik niet naast je woon Spud. Real Heavy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Zal ik hem even inseinen dat er een schat op het einde van de straat ligt Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud,Je mag je huis niet uit en als je terugkomt, mag je je straat niet in en dus niet naar huis.Moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Rijscht weder op, o deerne, en laat uw sierlijk onderstel u tot steun zijn. Treedt zonder schroom en onversaagd den toekomst teghemoet, en zij zal u dienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Dan maak ik een reverence voor Water! (Maar geen capsones krijgen, hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Fran, voor jou:met de een is 't fijn parerenmet de ander schuinsmarcherenmaar 't doet me altijd goedas ik oprecht ontmoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 beter dat ik nu hier blijf lachen geloof ik. Anders ga ik alsnog domme dingen doen misschien. Agressie is een vorm van machteloosheid en daar wil ik niet aan toe geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Water, o koene, hoe weet gij dat ik een sierlijk onderstel heb? Dat hebt gij goed geraden! Ik neem aan dat uw onderstel eveneens sierlijk ende vooral sterk is? En uw rosch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Juist, Spud, luister liever naar de lieflijke harpklanken welke mijne dochter aan haar harp ontlokt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Gossie, dat wordt nog wat tussen Water en Francesca. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 2 onderstellen met op de achtergrond sierlijke harpklanken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Jonkheer Water en Jonkvrouwe Francesca dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 en het rosch niet te vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Vrouwe Francesca, mijn rosch genaamd Honda kan zich met 42 paarden meten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Eigenlijk moet ik stoppen met m'n gezeur, maar toch. Eigenlijk zou ik willen dat ik de buurman had laten begaan, dan had ik aangifte van mishandeling kunnen doen... Opkomen voor jezelf is niet altijd wijs Nou iets anders, het is net zo gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Vrouwe Pippi, ontzegt mij niet den luith... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Juist, Pippi, moet Water luit gaan spelen. Past wat meer in die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Stille wateren....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden