BamBam Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Blacky, mooi grijs is niet lelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hemel Blacky, nu ben je een nog groter raadsel voor me............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 An, niet verder veretellen maar ze is van een andere planeet, die Blacky van ons. SSSST Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi CacaoWelkom bij CASALiefs Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 An,pakken taco's kan je zo kopen. Opwarmen in de oven.Schaaltjes met sla, stukjes tomaat, geraspte kaas, rul gebakken gehakt (of vega-)...., wat je er verder allemaal in wil doen (taco's zijn schelpen, geen pannekoekjes), laat je fantasie de vrije loop...ik eet er vaak nog kidneybonen bij.Tacosaus uit een pot of zelf maken (heet of mild), eventueel een salade erbij en smullen maar!Ik vind het erg gezellig eten en je bent leuk bezig de schelpen te vullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi An,Super hoor dag 2 ga je zeker halen, voor mij bijna dag 1 heb zoveel aan het forum gehad vandaag!!!!!!!!Kom je vast snel weer tegen .Jammer dat je man aan de wijn zit lijkt me niet prettig zeker als je zelf nuchter bent, wees er trouwens maar trots op!!!!!!!!!Liefs Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Albertina bedankt voor je eerlijke verhaal. je hebt in ieder geval deze keer iets meer geleerd namelijk dat je niet sociaal kunt drinken. Dat hadden ze je bij de AA natuurlijk ook al lang verteld, maar je hebt nu aan de levende lijve ondervonden dat je het echt niet kan.Niet het einde van de wereld, tochHet is toch maar chemische rot troep...en dagje sauna is veel leuker, gezonder en gezelliger en je ontmoet ook nog eens leuke mensen, dat valt met dat drinken ook vaak tegen.Blacky...ik snap hem...niks mis mee hoor...punk..hells angels...of wat je dan maar wilt zijn...ik heb U lief:heart:Ik ben ook wel benieuwt hoe dat ADB 2006 dagje aan het verlopen is, trouwens?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 'gewoon' die eerste niet nemen, is makkelijk gezegd...moeilijker gedaan.Maar het is hier al vaker gezegd (en gedaan), en het werkt echt!En niet vergeten: Je staat NIET alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Misschien kunnen we raden wie er allemaal nog meer zijn behalve Mathilde en Houtje door wie hier vandaag niet aanwezig zijn.Mieke? BB? en wie nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 ja Safi,Als je een keer zin hbt ben ik ook reuze benieuwd naar jouw verhaal en trouwens je mailt zo leuk!!X Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi Tina,hoewel het mij niet persoonlijk raakt wil ik je er toch op opmerkzaam maken dat er hier een aantal mensen zijn die zich bij de AA bijzonder thuisvoelen, en die het wellicht vervelend vinden als je zo negatief praat over een organisatie waar zij zich zeer wel bij bevinden. Ik begrijp best dat het niet jouw bedoeling is om iemand te kwetsen, maar ik denk dat de AA per groep verschillend is, en je dus niet alle groepen als konkelend en roddelend moet betitelen...Misschien spreek ik nu voor mijn beurt? In ieder geval ben je hier op de juiste plek om ondersteuning en herkenning te krijgen!Ik wens je van harte welkom en succes!groetjes, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ja maar het is wel zo.........je kan beter de 1e niet nemen want om de 2e te weigeren is nog moeilijker en dat lukt meestal niet.Ik probeer nu bij de dag te leven en niet teveel vooruit te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 An,Je kunt van Knorr's wereldgerechten kant en klare pakjes Taco's kopen in de supermarkt. Zitten de taco's en de saus bij. Wel even creme fraiche erbij en zoals al gezegd werd geraspte kaas, rauwe ui, tomaten, gehakt, augurken, sla, paprika of wat je maar wilt. Doet het echt goed op een feestje. Lekker ongedwongen en ieder kan opscheppen wat die wil. Losse Taco's zijn overigens ook te koop in de supermarkt. Moet je in het Mexicaanse vak kijken. O.a C1000, de AH en SuperCoop verkopen het.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoe ik het oud&nieuw ga vieren...Thuis, met mijn dochtertje en een buurvrouw (goeie vriendin), die anders alleen thuis zou zijn.Met oliebollen, worstebroodjes en andere simpele snacks, kinderchampagne en natuurlijk vuurwerk!En duimend bij de staatsloterijshow, want ik heb 2 halve loten, van die twin-loten, die andere helftjes heb ik aan 2 goeie vriendinnen gegeven.Er moet wat te dromen zijn, toch?Het meest magische moment zal wel zijn, wanneer onze vuurpijlen-met-wensen de lucht in gaan!En daarna de boze geesten uit het verleden wegknallen, hihi, zal wel een feest worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi Trees,Ik heb zeker niet de intentie de AA als negatief te betitelen, ik heb er 5 jaar heel actief aan meegewerkt en ben naar zeer veel verschillende groepen geweest, ook heb ik daar meegeholpen aan de noodopvang dus ben zeker een zeer actief lid geweest, dus ik denk dat je een beetje voor je beurt praat.Ik wil ook zeker de mensen die zich bij de AA thuisvoelen niet beledigen in tegendeel.Mijn ervaring is alleen de mijne en iedereen mag zijn mening hebben toch?Wat mij op het laatst het meest stoorde was dat je niet meer anoniem was en bent, en daar kies ik niet voor!!!!!!!!!Maar het neemt ook niet weg dat de AA mij op de goede weg heeft geholpen!!!!Hopelijk heb ik het je zo wat beter uitgelegd en is het niet mijn bedoeling wie dan ook te kwetsen, want we hebben allemaal 1 doel stoppen met alcohol en ieder moet dat op zijn eigen manier doen.Groet Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 O my god,Er gaat hier een honderduizendklapper af. Schrik me dood en de katten vliegen door het huis. Heb ik het nu mis? Het is morgen toch pas oudjaarsdag?Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Dani, dat was de generale repetitie:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Bij mij zitten hond en kat ook in de bibberstand. Als ik de hond uitlaat loopt-ie tot het eerste sprietje gras, plast, poept razendsnel en racet naar huis! Erg sneu, morgen even kijken of de dierenarts iets kalmerends heeft. Dit gun je toch geen beest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees, misschien kun je hem in een kamer zetten met een radio luid aan? Dan hoort ie het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 BamBam, leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Vanmiddag kwamen wat bekende twijfels in m'n kop op visite. Het zal er wel bijhoren. Ik keek ernaar en ging niet met ze in discussie. Alleen een bakkie koffie konden ze krijgen, toen vertrokken ze weer.Vandaag drink ik niet, net als gisteren!groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Oud en Nieuw vier ik thuis, met mijn kinderen en hond, en dit jaar twee gasten erbij (waarvan een ook een hond). Traditioneel bak ik zelf oliebollen, appel- en bananenbeignets (zelfgebakken vinden ze bij mij lekkerder), maar dit jaar zit ik daarover te twijfelen. Vind ik zo zielig voor de zoon die alles fijngemalen of geprakt moet eten, hoewel een beignet misschien wel gaat. Eerlijk gezegd zie ik ook wat tegen dat bakken op, omdat ik me niet zo heel erg lekker voel. Iemand nog goede ideeën voor fijngemaakt oudejaarseten?Trees, ik kan me je stemming goed voorstellen. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Cacao, morgen gaat hier om 00.00 uur keihard Bohemian Rhapsody aan om mijn katten geen hartverzakkingen te bezorgen. Maar moeten ze niet nu al beginnen. Tjezus, vrees elke keer een terroristische aanslag met die rotklappers.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Kate, hou vol. Je gaat zo goed en bent blij. Als je eraan toegeeft weet je wat je de volgende dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees, ik was gisteren bij de dierenarts, en las daar een brief waarin ze schreven dat middelen op het laatste moment niet werken. Er zijn wel goede middeltjes, maar daar moet je ongeveer 2 weken voor oud en nieuw mee beginnen.Gelukkig is mijn hond niet bang, ik kan hem alleen niet buiten laten omdat hij op het vuurwerk af loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden