karelK Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Nonde$%@%$#@%&^%&^&^%&^*&^%(^), en dat vertellen ze me nu pas:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Rondtrekken, Sap, vijf maanden. Java, Sumatra, Maleisië, Bali.Hij heeft er een klein jaar voor gespaard!Allebei mijn ouders zijn in Indonesië geboren, hebben daar in 't kamp gezeten. Maar dat heeft geen rol gespeeld bij zijn keuze voor Indonesië. Azië trekt hem gewoon heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Heyy trees,ik snap dat het erg moeilijk voor je is als je zoon zo'n groot risico neemt.Wat is z'n motivatie eigenlijk om de reis te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Prachtig Trees...ben je er zelf ook al eens geweest?Ennehuh...ken je ook lekker Indo koken???Daar lust ik namelijk wel pap van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees,Spannend voor jullie die reis van je zoon! Mijn vader is in Indonesie geboren (is wel Nederlander) maar ik ben opgevoed met onmiskenbare indische invloeden! Nooit daar geweest. Ik ben heel benieuwd hoe hij het daar heeft!Sterkte totdat je je berichtje krijgt dat hij goed is aangekomen. Een hele gebeurtenis voor je zoon en voor jou omdat hij zoiets groots helemaal zonder jou onderneemt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Indo koken kan ik best wel goed. En Gem, als je vader daar geboren is, ben jij net zoals ik, ook allochtoon hè? Belachelijk overigens! Nederlandse ouders, en dan toch vreemd hier!En Estrella, hij heeft deze reis al heel lang in zijn hoofd zitten, gepland, en uiteindelijk besproken. En risicoi's loop je overal wel, kijk maar naar het afschuwelijke verhaal in Arnemuiden, of de wintersportellende!Ik ga er gewoon vanuit dat-ie een beschermengel heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ik heb ergens nog wel een heel lekker indorecept dat Trees me heeft gegeven en waar ik veel variaties op maak, een soort vega-nasi met vruchten. Maar Trees snaait zelf liever af en toe een boterhammetje, is het niet? Of zijn je eetgewoontes ondertussen wat veranderd?Overigens zit ik te bedenken, wat zal ik nou eens op oudejaarsavond gaan maken. Wat is nou eens een passend gerecht om een veelbewogen jaar af te sluiten? Ik wil er een ritueeltje van maken. Je weet wel, schoongeschrobd en met een schoon huis en iets speciaals te eten het nieuwe jaar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees,Safi heeft in ieder geval een goede kaart getrokken lijkt me. Sterkte meid,Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Nee, Benthe, je hebt helemaal gelijk! Ik heb het voor mezelf niet over om te gaan koken! En nou niet allemaal over me heen vallen, ik zorg echt wel dat ik niets tekort kom!Maar een vers wit tijgerbolletje, met filet américain, en eentje met Old Amsterdam, dan ben ik helemaal gelukkig!Ik zit nu wél al te bedenken wat ik voor het kind ga koken als hij terugkomt! Bloemkool met kaassaus en een saucijsje denk ik. Kan het hollandser? Of spinazie met hardgekookte eieren...Fijn dat jullie allemaal zo meeleven!Ik zal de hoogte- (en eventuele diepte-)punten graag met jullie delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 OK Trees, je begint het een en ander al te relativeren, klinkt al een stuk bemoedigender danje eerste post. Blijft natuurlijk het nuchtere feit dat je 'm blijft missen, maar daar blijf je moeder voor .........je gaat goed meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hé Karel, oktober! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Benthe doe jij dat ook altijd..huis helemaal schoon boenen en jezelf ook?? Bij ons is het nog wel eens stressen voor het 12de uur maar het lukt meestal net op het nippertje. Ik vind dat wel een fijne gewoonte met een schoon huis en een schoonlichaam het nieuwe jaar in gaan En dit jaar natuurlijk ook met een schonere ziel!Goh..ik dacht dat dat een oud Schots gebruik was...op heb je die daar opgepikt?Zijn er nog meer hier die dat doen?Tja wat gaan we eten voor het oudejaar...het is de enige dag in het jaar waar wij hier toastjes eten dus dat is mijn maaltijd...een patatje oorlog van de patat zaak en dan savonds allemaal lekkere toastjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Benthe, ik geloof dat we met een heleboel alleen oudjaar afsluiten, en daardoor dus juist niet alleen zijn!Als je nog een mooie film wilt huren voor de avond, en ik weet niet waarom die ineens bij me opkomt:Meet Joe Black!Met Brad Pitt (mmmm) en Anthony Hopkins (ook niet verkeerd!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Meteen aangepast Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Gehoorzame jongen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Soms Trees, als 't zo 's uit komt....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Even aan 't snuffelen op zijn luchtvaartmaatschappij:1.De Economy Class heeft een overheerlijk 3-keuze menu, die gecompleteerd wordt met een rijke keuze aan aperitiefjes, cocktails, wijnen, sterke dranken, likeur, bier, soft drinks & en gemixte drankjes. Alle drankjes in het vliegtuig zijn gratis.Mwahhh...'t Is dat-ie (goddank) niet drinkt, maar niet verkeerd, toch? Gewoon in de goedkoopste klasse, kan KLM een puntje aan zuigen, of niet Benthe? Waar vloog jij mee, Benthe, en Kaia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi Trees,Je hebt me wel op een goed idee gebracht ik ga weer eens goed koken voor mezelf dat vond ik allang niet meer de moeite waard de laatste tijd maar een goed begin is het halve werk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ja Forum, ook ik ben voor het eerst in jaren alleen op oudejaarsavond zie er wel tegenop,maar het lijkt me veiliger en by the way de fesstdagen zijn zo en zo mijn favoriet niet, zal blij zijn als het allemaal weer voorbij is het voelt allemaal zo beladen, hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ja Forum, ook ik ben voor het eerst in jaren alleen op oudejaarsavond zie er wel tegenop,maar het lijkt me veiliger en by the way de fesstdagen zijn zo en zo mijn favoriet niet, zal blij zijn als het allemaal weer voorbij is het voelt allemaal zo beladen, hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 safierke dank je voor de felicitaties , maar mijn eerste echte stop poging is 08/08/2005 , voor mij blijft dit de dag dat ik iets aan mijn probleem beginnen doen ben ( en dat het al eens langer al twee weken duurde dat ik nuchter bleef ) mijn datum staat nu weer ingesteld op 11/11/2007 en neen dit heeft niets met AA te maken , maar met mijn eigen ingestelthed en mijn eigen niet te beliegen ( mijn mening jongens en meiskes wat mijn eigen persoontje betreft )casa klinkt mooi , het staat als een huis klinkt overtuigend .gelukkig hier vandaag ietsie beter , partner is beetje ziek zal het daar op steken , nu ja mijn lontje is ook kort als ik niet lekker ben .tollie je bericht deed mij aan mijn ma denken , na de dood van mijn pa ging ik veel naar haar , maar iedere keer brak haar hart en het mijne als ik weer terug moest gaan naar mijn eigen dorpje in spanje .in spanje werkte ik veel bij indische mensen , van een dame heb ik ooit 6 landschilpadden gehad , twee daarvan wonen nu ook hier in belgie , waren hele lieve mensen ik hoop dat cacao het draadje vindt .ik doe morgen niets speciaals , poetsen ja maar dat doe ik iedere dag , het eten zal vermoedelijk een lamsboutje worden met sperzieboontjes en pommes dauphinois , het leukere zal zijn dat de pakjes morgen geopend worden dit om straaks 00 uur snachts als ik niet zoals iedere jaar al in slaap lig zo en nu ga ik de haren van mijn partner verven , en het eten voor vanavond maken spagetti bolognesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees,Ik heb 2 maanden in Brazilië gezeten en deed een moord voor een zoute haring met ui en een ouderwetse eigen gebraden gehaktbal bij terugkomst. Tis maar een ideetje.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Albertina,Als we allemaal ingelogd staan dan ben je niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Bt.w. Ik zou maar niets met rijst op tafel zetten. Heeft hij al genoeg gezien tegen die tijd Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Blacky...sorry dat ik zo fout zat...ik meende dat je het altijd met delta vierde maar ik zal me nu aan je nieuwe stop datum houden 11/11/2007. Veelplezier met de pakjes vanavond of morgenvroeg.Wat voor kleurtje wordt het haar van je aanstaande man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden