safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 An ..ik moet dan toch denken an C.A.S.A...weet je wel je geld in je knip houden omdat je het niet meer uitgeeft aan de drank. En Casa betekend in het spaans ook huis en dus jullie staan samen als een huis???Tja het is maar een ideetje hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 He Fran goed idee, ga ik ook eens opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Oeps lees even verder en zie dat Dani dat idee ook al opperde...nou ja...was maar eem ideetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Zo, daar komt-ie dan, de keer dat ik jullie heel erg nodig heb!Ik heb vanmorgen mijn zoon (26, woont nog thuis) weggebracht naar Schiphol, is voor vijf maanden naar Indonesië. Ik dacht dat ik het er helemaal niet moeilijk mee had, heb ik ook eigenlijk niet, tot het moment dat ik hem vanmorgen in tranen zag....'t is ook wel wat, voor het eerst in je eentje, niets besproken, alleen vliegtickets, Indonesië, moslimland, overstromingen, aardverschuivingen, míjn kind!Zíjn verdriet is natuurlijk mijn verdriet! Ik vind het zo moedig van hem, zo knap, en mijn hart:brokenheart: brak toen hij het zo moeilijk had...Ik zal zooooo blij zijn als ik een berichtje van hem heb dat alles goed is! Nog fijner zal ik het vinden als het een berichtje is dat hij zijn draai gevonden heeft!Pfff...leven jullie ajb even met me mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Geeft niet Safi,Twee zielen, 1 gedachte. Was ook het eerste wat in mij op kwam. Ook dat van staan als een huis. We zijn het gewoon helemaal eens dat dit wellicht een goede naam zou kunnen zijn.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Ja Dani, ik vond je ASA trouwens ook goed bedacht met die lichtgevoeligheid...komt wel een beetje overeen met die korte lontjes hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees, lieve meid, dat is ook het allermoeilijkste wat je maar kan verzinnen. Door deze pijn moeten jullie nu allebei heen. Maar als ouder moeten we loslaten en soms kan je hart er bijna van breken. Hopelijk krijg je snel een berichtje. Laat je tranen gerust gaan......... neem een lekker kopje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees je mijn meesje een dikke knuffel (((((((((((((((((( )))))))))))))))))))))))Zal wel allemaal goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 He hallo haha, ASA is mooi, maar ik heb zeker geen kort lontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hier word ik dus gestoord van. Jochies van wie ik weet dat ze zelf thuis een hond hebben, die rotjes gooien naar iemand die de hond loopt uit te laten. Nee, niet naar mij maar naar een meisje uit de buurt. Ik ben me toch even op zijn rotterdamse viswijfs uit mijn slof geschoten. Hmm, het is sindsdien wel stil op straat. Besefte dat zoiets vroeger al meteen reden was om gauw aan de fles te gaan zitten. Schelden vind ik onverkwikkelijk, ik heb nu ook geen goed gevoel over mezelf (getsie wat vulgair) maar ja, drinken is nog onverkwikkelijker. Dus ik kom gauw maar eens even hier, voordat ik domme dingen ga doen. Doe ik niet hoor, dat ik hier ben is al genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Dani , Safi en An,Ik kan me ook vinden in de naam Casa. Misschien hebben we inderdaad een stevig huis nodig om te voorkomen dat we in onze valkuilen weer intrappen.Goed idee.liefs,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Moet ik even een kaartje voor je trekken Trees om je op andere gedachten te brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Safi...JAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Oh dus wij zijn jouw 'domme' uitlaatklep...jij rotterdams viswijffie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Twee Safi, één voor mij, en één voor zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees heb je nog voorkeur?????????????/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Nee, dat laat ik aan het lot over!Eerst een voor mij, dan een voor hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Daar kan ik me wel iets bij voorstellen Trees, zal inderdaad even moeilijk zijn, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi Trees,Lijkt me heel moeilijk, ja hoor ik leef met je mee!!!!!!!!Liefs Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Karel, october is met een K!(moet nu wat te zeuren hebben hè?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees sorry, ik had jouw bericht gemist. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel wat van je zoon hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Trees jouw kaartje zegt:Vandaag maak ik tijd voor achterstallig onderhoud in mijn relatie(s)En die van je zoon zegt: Vandaag ga ik die ene uitdaging niet langer uit de wegNou ja ik weet dat ik ze vaak toevallig pik maar deze heb ik zo uit het pak geschud,eerlijk waar, cross my heart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Helemaal goed, Sapi (hihi), doe ik het voor!Vooral die van kind is top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Mag ik vragen wat hij gaat doen in Indonesie??Misschien heb ik het gemist mocht je het al verteld hebben. gewoon vakantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hé Benthe, hoppen vond ik ook wel wat hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden