Spring naar bijdragen

Zondag 30 december! Het is bijna 2008!


Leeuw

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, daar komt-ie dan, de keer dat ik jullie heel erg nodig heb!
Ik heb vanmorgen mijn zoon (26, woont nog thuis) weggebracht naar Schiphol, is voor vijf maanden naar Indonesië. Ik dacht dat ik het er helemaal niet moeilijk mee had, heb ik ook eigenlijk niet, tot het moment dat ik hem vanmorgen in tranen zag....'t is ook wel wat, voor het eerst in je eentje, niets besproken, alleen vliegtickets, Indonesië, moslimland, overstromingen, aardverschuivingen, míjn kind!
Zíjn verdriet is natuurlijk mijn verdriet! Ik vind het zo moedig van hem, zo knap, en mijn hart:brokenheart: brak toen hij het zo moeilijk had...
Ik zal zooooo blij zijn als ik een berichtje van hem heb dat alles goed is! Nog fijner zal ik het vinden als het een berichtje is dat hij zijn draai gevonden heeft!

Pfff...leven jullie ajb even met me mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, lieve meid, dat is ook het allermoeilijkste wat je maar kan verzinnen. Door deze pijn moeten jullie nu allebei heen. Maar als ouder moeten we loslaten en soms kan je hart er bijna van breken. Hopelijk krijg je snel een berichtje. Laat je tranen gerust gaan......... neem een lekker kopje thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier word ik dus gestoord van. Jochies van wie ik weet dat ze zelf thuis een hond hebben, die rotjes gooien naar iemand die de hond loopt uit te laten. Nee, niet naar mij maar naar een meisje uit de buurt. Ik ben me toch even op zijn rotterdamse viswijfs uit mijn slof geschoten. Hmm, het is sindsdien wel stil op straat. ;)
Besefte dat zoiets vroeger al meteen reden was om gauw aan de fles te gaan zitten. Schelden vind ik onverkwikkelijk, ik heb nu ook geen goed gevoel over mezelf (getsie wat vulgair) maar ja, drinken is nog onverkwikkelijker.
Dus ik kom gauw maar eens even hier, voordat ik domme dingen ga doen. Doe ik niet hoor, dat ik hier ben is al genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...