Spring naar bijdragen

OUD JAAR 2007

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Karel, waarschijnlijk met 2 nullen achter, in elk geval gefeliciteerd. Jij mag trakteren.
Dani, de waterpompen worden meestal juist door kleine organisatie in arme landen gezet. Ik geloof niet zo zeer in grote hulporganisaties omdat deze veel geld aan overheadkosten besteden. De directeuren van deze organisaties kunnen soms veel verdienen.
Maar ik ben met je eens zonde van al het geld, besteed het liever aan een goede doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig Nieuwjaar!!!
Ik kom net binnenvallen. Had vanavond echt geen zin om in het ziekenhuis te zitten en te blijven slapen brrr.
X zat tv te kijken met van die koptelefoontjes en aangezen hij geen probleem heeft als ik ga roken zolang hij maar weet dat ik er ben, zat ik beneden en heb 1000 kopjes koffie op maar het was echt gezellig.Allemaal mensen die echt iets hebben om over te klagen maar het dan niet doen.
Op een gegeven moment dacht ik met al die koffie in mijn lijf wordt dat niet slapen en daar zag ik echt tegenop. En zie iemand zei tegen mij zou je niet liever thuis slapen dan breng ik je wel even thuis!
Wat een goed begin van 2008 en wat ik blij dat 2007 voorbij is. Vlug vergeten en met goede moed aan het nieuwe jaar beginnen. Ik ga weer zonnestraaltjes sparen.
Met liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...