Spring naar bijdragen

dinsdag 2 januari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Che ik ben ook geen zoeterd wat drankjes betreft, als je mijn drankje proeft slaan de vlammen je meteen uit. Dan lust je niet eens meer alcohol want dan word je vuurgevaarlijk vanuit je oren.
Ga je zo vaak op vakantie? Wat betreft huisdieren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, ik ben niet de enige die moet omschakelen :D

Soothe en jij op jullie manier ook. Geweldig toch dat jullie dit samen hebben kunnen vieren.

Houtje, doe toch eens wat rustiger aan en denk aan jezelf. Misschien wordt je nu wel gedwongen door de hoofdpijn, zie het als een lichamelijke waarschuwing. Jij bent overigens altijd wel degene hier die
me tot h.h. aktie brengt, ik heb er zo'n hekel aan.

BB. je mood is veranderlijk. Je lokt me tot lachen. Wat kan jij lekker ondeugend zijn op jouw manier.
Hoewel ik moeite had met de feestdagen je te lezen, ontroosbaar. Maar die tranen zijn er tenminste uit, je hebt duidelijkheid en weet nu welke verder te gaan. Droog! Sterkte meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allen, daar ben ik weer, hopelijk blijft de internet-verbinding nu wel goed.

Even mijn mening over de PB die ik op het forum heb gegooid:
Het was een nogal impulsieve reaktie, dat geef ik toe.
PB's horen niet op het forum, dat begrijp ik heel goed.
En toch heb ik niet het gevoel dat ik er spijt van moet hebben; ik vond het berichtje erg laag bij de grond en van het kaliber: iemands poten onder haar stoel wegzagen.
Ik heb niet het gevoel iets fout te hebben gedaan, en natuurlijk zegt het pb-tje meer over de persoon in kwestie, dan over mij, maar ik voelde me wel behoorlijk aangevallen en reageerde vanuit mijn lichte paniek.

Als men vindt dat ik nu geband moet worden, zou ik het jammer vinden, maar het zei zo.

Verder wil ik Tina,BB, Sammy en Houtje veel sterkte wensen, en verder iedereen die het nodig heeft maar die ik vergeten ben.
En Sandra en Cheyenne: Proficiat!!!

Verder ben ik vanmiddag bij mijn huisarts geweest en die vond het een prima idee dat ik voorlopig nog aan de Refusal blijf, en ze vond het idee TACTUS misschien ook wel wat voor mij, dus dat ben ik nu aan het overwegen.
Ik wil niet meer naar de AA en ook niet meer naar het CAD, en omdat ik niet eeuwig aan de Refusal wil blijven hangen, is het een optie.

Ik ben moe, maar het is te vroeg om naar bed te gaan, dus blijf ik nog wel even hier hangen, en ik hoef die eerste niet!

Liefs, C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi, misschien is dat wel een idee, een oppas aan huis. Ik ga eens googlelen.

Benthe, ik ben heel benieuwd naar jouw drankje. Staat dat ook op de draad van alternatieve drankjes?

Ik merk nu trouwens al weer verschil met als ik drink, ook al is het pas mijn tweede dag droog. Net heb ik afgewassen en meteen de koelkast schoongemaakt met een sopje. Dadelijk ga ik de was opruimen.

En dat terwijl ik meestal de rest van de avond niets meer deed als ik gedronken had, tenzij ik nog wegmoest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich ga ik niet zo heel veel op vakantie, maar af en toe ga ik wel eens overwachts een weekendje weg. En dan is het moeilijk om last minute een oppas voor een huisdier te regelen.

Toch lijkt een huisdier me gezellig, dan is er iemand die op me wacht als ik thuiskom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, als ik niet drink heb ik veel meer energie en is het thuis meteen veel gezelliger, schoner en netter. En ik eet veel gezonder.

Als ik drink heb ik inderdaad een mañana mentaliteit.

Zo, ik ga uitloggen. Dadelijk ga ik de was opvouwen en straks ga ik naar Sonja Bakker in Villa Felderhof kijken.

Nog een fijne avond en tot de volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Che, er zijn zat lekkere drankjes die je kan drinken als je thuiskomt, maar waar het om gaat is dat je serieus genomen wil worden met je echte probleem. Misschien. Dan kan je nog duizend recepten hebben, maar dat werkt niet.
Fijne avond met Felderhof! (Ik bedoel, ik zou er best verder over willen praten maar je zegt dat je nu tv gaat kijken.) En bovendien vind ik Felderhof een heel mooie man om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen zitten allemaal anders in elkaar.
Toen ik dronk kon ik juist bergen werk verzetten en kon als maar door gaan.
Daar mee ben ik ook altijd schandelijk over mijn grenzen gegaan en mag nu
mijn wonden likken. Pas toen ik geruime tijd gestopt was met de alco werd
voor mij duidelijk welke klachten alco gerelateerd waren en geloof me dat
kan een mens nog duur komen te staan na al die jaren.

En nu heb ik regelmatig een schop nodig! :$
Nu dus maar "even" de kerstboom aftuigen. 100 lampjes weer los peuteren, ja erg snugger
ben ik niet geweest. ;) Hoorde van iemand dat je zo'n lampjes sliert gewoon los door
de boom moet hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, sterkte morgen in het ziekenhuis.

Stien, ik vond het ook heel knap van je, leeggieten dat glas en dat nog wel 2x. Misschien doe je het volgend jaar anders, en zeg je het meteen, wat maakt het uit, het is goed gegaan.

En Benthe, jij hebt ook goed volgehouden, top. Ik ben altijd geneigd om te denken na een maand of 4 gaat iemand niet zo snel meer voor gaas, maar jij kunt natuurlijk nog net zo goed moeilijke momenten hebben.

Safi, vaak harde muziek, zou ik heel lastig vinden. Als ik alleen ben zet ik vrijwel nooit radio of muziek aan. Er is al zoveel geluid in de wereld en ik vind de stilte zo fijn...
Hou je taai he, deze week zonder je mannie.

Fijne avond!
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,
Heb gedaan wat ik moest doen, dan koken en eten.

@Albertina,
Voor ik het vergeet: het is vandaag woensdag 2 januari 2008. Dit i.v.m. de discussietitel.
Ik zat trouwens ook fout met de weekdag vandaag. Ik dacht dat het donderdag was.
Wat eten betreft. Ik kan nu inmiddels wel goed eten. In het begin was dat ook maar minnetjes, maar ik at wel veel groente, fruit en verse volle kwark. Sinds april ben ik wel 15 kg afgevallen (van een strak zittende maat 44 naar een ruim zittend maatje 38). Nu kan ik wel weer goed eten (erg veel zelfs), maar kom nog steeds niet aan, wel is het afvallen de laatste maand minder geworden.
Tjee, en nu ik lees waarvoor je naar het ziekenhuis moet morgen, daar zou ik ook een knoop van in de maag krijgen. Ik zal duimen voor je!

@Francesca,
Men zou toch maar raar opkijken als de ober je daarbij zou gaan helpen. Dat is niet hetzelfde als mouwvegen!

@Pippi,
:)

@Safidepafi,
"Vandaag doe ik voor de afwisseling eens het tegenovergestelde van wat ik altijd geneigd ben te doen."
Een moeilijke, daar moet ik over nadenken. Ik zal die kaart morgen wel toepassen als ik eruit kom.
Ik ben nl. altijd geneigd het tegengestelde te doen van wat ik wil/moet doen.
Dus HELP wat moet ik nu doen?

@BamBam,
Hier is het een heldere hemel. Geen sneeuw dus. Blij voor jou dat je weer wat rustiger in je emo's zit.

@Houtje,
Een houten hoofd en daarmee de administratie doen, dat vind ik nu heel dapper. Wil je de mijne ook komen doen? Die loopt achter van juli 2006. Daar zie ik dus als een berg tegenop en blijf maar schuiven. Misschien moet ik maar keihard een dag reserveren in mijn agenda. Ik hou me doorgaans aan de afspraken in mijn agenda. Gedaan: staat er in voor vrijdag a.s.
Hang dat laken maar op!

@Soothe,
Beetje beweging kan geen kwaad, he! Nu heb je weer iets om naar uit te kijken: het volgende :heart: samenzijn.

@Ferry,

@Benthe,
Mooi gezicht al die lege flessen van een ander.

@Sammy,

@Stien,
Prachtig zoals jij de eerste weet te laten staan.
Ik hou ook wel van soep.
Tjee, Stien, ik zeg nu overal dat ik geen alcohol (meer) drinkt.
Men heeft daar doorgaans geen probleem mee, soms krijg je een compliment of men is solidair.
Nooit geweten dat eerlijkheid zo louterend kan werken.

@Tapas,
Geniet ervan: lekker in je eentje met maar 1 hond en 1 Kaatje.

@Cheyenne,
Probeer daar andere gedachten voor te vinden. Na het werk kun je ook even ontspannen met een glaasje (vers) fruitsap of Tonic of Bitter Lemon.
En wat katten betreft. Hier hebben we een kattencentrale, via die organisatie valt ook oppas te regelen. Je hoeft alleen maar lid te worden.
Voor een weekendje kun je een kat makkelijk alleen laten. Zorgen dat de bak goed schoon is, extra bakje voer en een reservebak water (voor het geval die omgekiept wordt).

@Spud,
Tja, ook medicijnen kunnen rare effecten geven. Staat meestal wel in de bijsluiter. Als het de rijvaardigheid kan beïnvloeden, kan het ook je uitingen beïnvloeden. ?

@Cacao,
En als je besluit de internettherapie te volgen is het devies: blijf aanmelden tot je ertussen komt.
Ik heb er heel veel baat bij gehad.

@Deltatango,
Leuk dat je dan ook kunt komen!

@Benthe,
Idd de mannen moeten wel glad geschoren komen of een lekkere volle baard hebben. Maar voor mij hoef zoenen niet zo nodig. Ik ben meer een type van handjes schudden. Afstandelijk, he! Moet dan natuurlijk mijn eigen snor goed bijknippen.

@Kate,
Fijn te horen dat er meer mensen zijn die van stilte houden.

Hups ik ben bijgelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...