Sandra Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Benthe,De 12de volg ik een cursus NLP. Het is een methode om je denkpatronen snel te wijzigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Ja, moeders, ik ga studeren, hahahhaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Marieke,Als ik aan het werken ben, voel ik me altijd goed. Blij te horen dat je stemming verbeterd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Marieke, Heb je de buren rustig kunnen krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Marieke, ook ik wordt oa door niks doen depressief, daarom heb ik me aangemeld voor vrijwilligerswerk bij de voedselbank, mensen helpen en mezelf. 2 vliegen in 1 klap!Heb er alleen nog niks over gehoord, maar weer even mailen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Cacao, wat goed dat je je aangemeld hebt. Je zal toch zeker snel een reactie krijgen als het vrijwilligerswerk betreft. Het is alleen al leuk om nieuwe contacten te kunnen leggen en een gevoel van het nuttig bezig te kunnen zijn.Marieke, het zal je voldoening geven. Je bent dan toch uithuizig en die paar extra euro's maken het leven toch net iets aangenamer. Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar als je het goed kan gebruiken maakt het naar mijn mening toch wel aangenamer. Ook het weer in een bepaald ritme komen, je moet weer ergens voor je bed uit Met dit weer zou ik geneigd zijn elke dag me nog heerlijk even om te draaien.Terug van shoppen, koopjes jagen. Man lief weer in de kleren gestoken, zelf niet geslaagd. Maar moet bekennen dat ik toch wat lui aangelegd ben vandaag en geen zin had om te passen. Maar ik heb wel genoten ook al was het een tikkeltje druk.Geen chocomel maar heerlijke snert gegeten boordevol verse groente! Daar kan ik zelf niet voor in de keuken staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Benthe, ik heb nooit van die therapie gehoord. Maar als dit door een kennis gegeven wordt, zal het toch wel vertrouwd zijn? Ik zou er wel met een open houding heen gaan anders lijkt het mij bij voorbaat niet te werken toch?Marieke, bij mijn moeder komt ook altijd iemand van de thuiszorg. En ja, die mensen zijn hartstikke blij ermee. Mijn moeder kijkt er altijd naar uit en het gaat haar erom de gezelligheid en altijd is ze bezig om het juist degene van thuiszorg het naar de zin te maken. Lekkers bij de koffie, af en toe iets leuks geven.Tja, mijn moeder heeft ook fijne kanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Stien, helemaal niets voor jezelf gekocht?Ja, erwtensoep is heerlijk met deze kou,maar ik heb mijn pannetje boerenkool klaar staan om straks op te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Dank voor de reakties op NLP. Ik heb een afspraak gemaakt. 't Is een vriendendienst en het kost me geen cent, so why not? En ik ben toch veel te nieuwsgierig om zoiets aan me voorbij te laten gaan.Ik heb ook gesjopt (zonder snert, helaas). Ging voor wat leuke t-shirts, kwam thuis met drie boeken. Mjammie, leesvoer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Niets voor mijzelf, hoewel toch wel. Ik heb voor de senseo zo'n starters pakket gekocht van chocomel.en de aanvulling natuurlijk. Mijn man is er niet écht blij mee, hij is bang dat zijn koffie er naar gaat smaken. Ik las al wel dat één kop al 100 caloriën bevat. Dus zal ik maar niet te vaak doen. Tja en een spuitbus slagroom heb ik nog staan van de feestdagen. Dat ga ik vanavond dus uitproberen, mogelijk een vervanger voor de koffie 's avonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Benthe, lekker en 0 calorieën, daar kun je niet genoeg van hebben toch? taalfoutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Hallo lieve forumleden, I'm back.De beste wensen voor iedereen, met veel gezondheid en geen jww.Groeten, Meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Stien, cacao kan je ook wakker houden hoor, dus niet teveel 's avonds!Meedoen, jij ook de beste wensen en hou 't goed en droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Meedoen...hoe was het in the BIG City??...en is het je gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Leuke tijd gehad Meedoen? Ik mis trouwens Dona Blacky vandaag, Blackyyyyyy hoe gaat het met je, ben je nog zo ziekjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Meedoen, beste wensen voor het nieuwe jaar.Je hebt vast wel wat te vertellen?Ben je droog overgekomen?Cacao, daar heb ik niet zo bij stil gestaan. Ik dacht wat minder koffie en minder snoeplust door de chocomel. Bedankt voor de waarschuwing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Heeeeeeeee MEEDOEN!!! Hoe is het?! Doe je nog steeds mee???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Hoi Sammy,Melatonine moet je in overleg met je huisarts innemen zeker als het om hogere doseringen gaat, het is zeker een lichaamseigenstof en wordt geproduceerd door de pijnappelklier, maar alleen als je ouder wordt neemt die productie af, vroeger was het in sterkere doseringen dan 0,01 mg te koop maar dat is nu ver boden, probeerm bet met 10 van die pilletjes van 0,01mg dan heb je nog maar 1 mg, neem het 2 uur voordat je gaat slapen, wil niet betweterig doen maar ik weet helaas eea van medicijnen af, soms lastig succes...... Wil je hoger overleg dan met je huisarts je kan ghoeger doseringen op recept krijgen.Liefs Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Sorry voor de type foujes.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Tina? Jij was toch naar het ziekenhuis geweest? En? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Ja...hoe was het Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Hoi Marieke,''Lief dat je eraan denkt was een middagje met onderzoeken ik wil er verder niet teveel over praten want daar is dit forum denk ik niet voor bedoeld maar het brengt wel de nodige spanningen met zich mee....maar ik weet ze nog te handelen, goed dat je wat gaat doen want thuiszitten is ook niet goed wordt ik ook depri van denk dat ik weer een paar uurtjes per dag ga werken ben al 6 weken thuis bah......Ik heb net ven lekker in de kou gelopen heerlijk kan ik echt van genieten.Liefs Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Albertina, bedankt voor de info, Maar hoe is het met jou afgelopen vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Heb ik net op het forum gezet..............lief dat jullie er allemaal aan denken top hoor geeft me een warm gevoel reuze bedankt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Je mag hier praten over wat je wilt en wanneer je wilt Tina...ik hoop dat je gauw een goed bericht hoort van het ziekenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden