Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Laat ik nu net melatomine gekocht hebben voor 17 euro.Trees raadde het aan. EN zij was gediplomeerd apotheek of drogis assistente en nu lees ik dat het troep is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Karinneke- Trees -Pafi- An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Ik ga even kijken hoeveel mg het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 En Sammy Sterkte Sam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Soothe:D what's up man???ga je pitten of ga je kleppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Even een uurtje pitten Safi. Mijn lijf vraagt er om.Groetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Lekker aan toegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Waar is Kaia?? Onze Kaia! De Kaia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Nou dan wens ik je een lekkere droom waar je je gelukkig in voelt...Kaia is misschien aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Zonder drank slaap ik nog steeds slecht in.En omdat ik niet elke nacht een pammetje wil , had ik mezelf maar een doos melatomatine gekocht. Forte!! Bij de apotheek. het is dus niet uit de handel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Kan nooit slechter dan JWW zijn toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Hoi Sammy,na gesprek met de huisarts erop gewezen dat bij de huisarts de dossering op 2,5 mg ligt per pil maar dat de zelf te kopen pillen ook goed werken.Gewoon even zoeken naar de goede dossering.Verder, het is een lichaamseigen stof en niet verslavend. Bedenk je dat caffeine bv wel verslavend is en hoeveel mensen drinken dit wel niet?Het is dus een prima hulpmiddel, geen wondermiddel. En mijn dokter vertelde me niet over enig nadeel en het staat niet op de verpakking dus dan geloof ik wel dat het goed zit...Of mensen kunnen mij met feitelijke informatie om de oren slaan van een gerenomeerde bron en dan nog wil ik het toetsen middels een aantal andere bronnen.Als ik tijd overheb zoek ik wel even op de overheids site op hoe het zit met deze stof, naast wat voedingswijzers Leeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 OH! En nog even toevoegen voor ik het vergeet,begin gewoon met 0,1 en verhoog tot 3 of 5 mg. En kijk waar je na 2 tot 4 weken staat en of je een balans kan vinden. Daarna desnoods contact opnemen met de huisarts, deze kan het op recept uitschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Fijn Leeuw, Ik wacht het wel af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Doe ik Leeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Lijkt me prima in orde Sammy.Alcoholheeft je REM slaap verstoord en dat kan wel tot 3 maanden duren voordat dat weer normaal is.Ik slaap tegenwoordig zalig , gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Daar kan ik echt jaloers op zijn safi.Ik probeer het altijd eerst zonder pillen, maar na 1Ã 2 uren geloof ik het wel, en neem ik iets in.Slaap dan wel heerlijk door. En dat was met drank op een probleem. Dus net andersom . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Ik ga het vanavond gewoon proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Sammy, kijk maar op www.melatonine.nl daar staat alle info die je nodig hebt.Ze adviseren hier overigens 0,1 mg, en voor hogere doses naar de huisarts te gaan.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Oh en Leeuw, strak strijdplan heb je, moet wel gaan lukken allemaal, succes!Benthe,spannend, ga er gewoon open in, je hebt niks te verliezen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Sammy ...ik heb jaren verschrikkelijk slecht geslapen, vooral de maanden voor mijn burn-out kon ik niet meer dan 2 uurtjes achter elkaar slapen.Nadat ik een aantal maanden thuis was verbeterde dat wel enigszins.Pas toen ik stopte met overdadig drinken en weed roken werd het iets beter.Nu ik met joga geleerd heb om mijn gedachten uit te schakelen, lukt het me meestal wel, om weer om in slaap te komen als ik midden in de nacht wakker wordt.Soms heb ik nog wel eens een slechte nacht en dan moet ik er ook echt uit.Even tv kijken en een kopje kamille thee drinken helpt dan meestal wel.Het beste wat ook helpt is overdag helemaal geen koffie drinken maar een biologische koffie vervanger kopen van Dr. van de Hoog Bambu koffie, waar dus helemaal geen cafeïne in zit. Het is een beetje een kruising tussen koffie en chocomelk qua smaak.Ik drink ook geen thee meer met cafeïne maar alleen kruiden theetjes.Drink bijna nooit fris vanwege de suiker en daardoor ook weer onrust in mijn lijf.Ook na 8 uur s'avonds niets meer eten behalve fruit wat maar 20 minuten nodig heeft om te verteren helpt het beter slapen enorm.Je maag is anders nog aan het werk tegen de tijd dat je gaat slapen, waardoor je lichaam geen kans krijgt om echt tot rust te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Hoi allemaal,Ik heb geen zin om te studeren en verveel me te pletter. Buiten is het koud dus ook geen zin om naar buiten te gaan. Ben ik vervelend, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Ga jij eens heel snel studeren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Karinne,Ik moet aan een werkstuk werken, maar overdag ben ik veels te onrustig om eraan te werken. Op Tv is er niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Safi, nu geen zin, vanavond, hoef morgen niet te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden