Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem, u heeft het over een extra motivatie. Dat zal niet slecht zijn!!!
Er wordt geen wijn onder m'n neus opengetrokken. Echter, men dient het in de eerste plaats voor zich zelf te doen. Anders werkt het niet!!!
Ik heb heel mijn leven al loze beloftes gemaakt.

Maar er is wel een zekere stimulans naar elkaar toe. Dus slechter worden we er niet van!

Liefs Soothe en houd je goed!!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
uiteraard moeten we het eerst ZELF doen. Maar wat extra motivatie op andere fronten is niet verkeerd!
Je merkt zelf hoe ver je nu bent!

Tina,
ik doe cardio-fitness en eerst vond ik er niets aan. Deed het uitsluitend omdat het goed voor me was!
Maar nu mijn conditie beter wordt, merk ik aan allerlei dingen hoe veel beter ik er van wordt!
En het prima gevoel achteraf (en soms ook tijdens)!
Ik ben nu een paar maanden bezig en doe het samen met mijn man (vandaag dus niet, want hij moet werken). Scheelt, want als de een geen zin heeft, stimuleert de ander je toch te gaan!
Misschien dat jij ook een maatje moet zoeken, waarmee je samen kan gaan? Scheelt echt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb'ers,
blacky is oke wat adb zijn betreft .
verkoudheid is iets anders zit deze keer op de longen met het resultaat dat ik piep als een oude roestige kar , nu ja onkruid vergaat niet maar het werkt wel op mijn systeem .
raar raar vroeger toen ik dronk had ik nooit niets ,tuurlijk niet want ik verdronk het allemaal en nu mag ik de prijs betalen :devil:
wens jullie allemaal een fijne adb dag toe , zal ik ook doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede... morgen! :D

Wow, gisteren doorgetrokken en om 00:00 gaan slapen en werd om 09:00 wakker! :D

Voor het eerst in twee weken een 'normale' nacht geslapen! Heb 0,1 melatonine ingenomen, dat zal wel meer psychologisch werken dan lichamelijk ;)

Zo, gisteren leuke dag gehad! I am Legend gekeken bij aan maat op zijn beamer, en daarna Golden Compass, dat was geweldig leuk. We kunnen goed lachen. De beste pret kwam toen ik vertelde geen alcohol meer te drinken. Tja, hij is mijn voorzitter in de opleiding gekoppelde studenten vereniging. Hij bescheurde zich helemaal. :D Hahahaha, ik kon er ook goed om lachen.

Zoals Ziza het vertelde bij de Cirkel van van Dijk: Je wordt als een debiel behandelt. Of komiek.

Ik merk dat ik er goed aan deed in de vakantie te stoppen... de drempels komen nog met de sociale contacten.

Zaterdag misschien een date met een vriendin van mijn leuke lieve huisgenote. Tja, kijken hoe het is om een avond in vrouwelijk gezelgschap door te brengen en mezelf te zijn. Heerlijk! :D

Verder, leuk om te zien dat we weer versterkt worden op het forum ;) Welkom alle nieuwe mensen en aan iedereen... ik drink vandaag niet :D Jullie ook!

*prr*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal...wat zijn jullie al weer heerlijk lief en ondersteunend naar elkaar.
Dat doet mijn bambie hartje goed zo op de vroege morgen.
Mijn man heeft behalve een telefoontje bij aankomst nog niets van zich laten horen maar er zijn dan ook wel erg veel mensen die allemaal wat van hem willen in Schotland, hij wordt nl erg gemist dus ik verwacht vandaag wel een mailtje.
Ik geniet van de tijd alleen en dag drie is al weer begonnen en woensdag nacht is hij er al weer.
Voor Benthe is het wachten voorbij en die kan gelukkig vandaag haar lief een echte Nieuwjaarsknuffel geven.
Geniet ervan meid.

We hebben ook een mijlpaal
:D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present:

Mick jij rijgt de dagen ook aan elkaar en doet dit zelf door je tussen de drinkers en de slikkers te begeven.
Zou hier nog wel wat meer over willen horen hoe je je dan voelt en wat je om je heen ziet met andere ogen want ik ken(de) die scene ook erg goed.
Maar gefeliciteerd met je mijlpaal van 1 jaar en 1 maand !droog staan!

:D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present::D:moon::light::present:


Marion als ik het goed begrepen heb zit jij nu op twee maanden? Zet hem op,ook al zit het met de gezondheid nog niet goed toch moet je daarom verder gaan:sun::heart:


Ik heb gisteren mijn eerste maand weer gehaald maar ben veel trotser op het feit dat ik nu al drie eigen feestjes zonder alcohol heb doorstaan en dat geeft me moed voor het bezoeken van feestjes van bekenden en familie. Maar ik denk, dat ik ga beginnen met vroeg komen en vroeg weer weg gaan, zodra de verleiding toeslaat.
Slowly, slowly..

Ik doe met jullie mee vandaag...ik hoef ,ik wil en ik ga niet drinken...!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky fijn om je te lezen...mijn hond wil helemaal niet met me in bed of op bed liggen nu mijn man een weekje naar Schotland is.
Zou ze mij verwijten dat hij er niet is? Normaal wil ze de hele nacht wel onder de dekens als we het toelaten.
Beterschap...je lichaam vraagt om rust dus die moet je dan maar blijven geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina dank je wel! Lief van je.

Tapas alles goed? Ik ken het gevoel wel hoor als je een tijdje geen forum hebt gehad dan voelt dat ook wel weer goed, want het is wel erg tijdrovend en verslavend ondanks dat de ondersteuning me erg goed doet. En de vriendschappen op het forum me erg na aan het hart liggen, is het soms ook wel even lekker om buiten dat virtuele te kunnen. Maar ik weet zeker dat je ons weer gaat missen en volgens mij ben je nu al druk aan het bijlezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Stien, ik moest wel lachen toen ik jouw berichtje las, belachelijk overactief kan ik s'morgens vroeg zijn. De ideeen en plannen zwiepen en zwaaien dan door de bol. Wel even anders he in vergelijking met een week geleden. Toen kwam ik hier weer op het forum als een hoopje ellende en angst.
Leve het alcoholvrije leven: Ah is wel leuk voor mijn handtekening.

Gem: sporten, oef... laatst zei iemand tegen me dat ik maar eens moest gaan sporten: ik vroeg nog: 'bedoel je hier iets mee', maar kreeg daar toch geen duidelijk antwoord op. Sporten, zou wel goed zijn ja: jij sportse.

Sandra: studderse, gewoon achter je werk gaan zitten en blijven zitten!!!!!!!!!!!!!! LEREN JIJ


Grrrr. Leeuw: OER sterk man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallooooooooooooo NOK NOK NOK
Hier Houtje Touwtje Strijkboutje.

Ik was er een dagje niet en het doet me deugd dat er naar me gevraagd wordt.

Mijn kids waren een dagje logeren bij mijn zus in het Westen van het Land en tja, nu word ik wel erg herkenbaar maar ik zit er vreselijk mee. Ik wil het graag vertellen maar nu denk ik nou weet iedereen het...... Hebben jullie dat wel eens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder nog steeds hoofdpijn, dat had ik al na de Kerst dus eerste nieuwjaarsdag in bed doorgebracht. Twee januari gingen de kids naar mijn zus en was er een treinstoring die meer dan twee uur duurde gelukkig scheen de zon en kwam ik een bekende tegen. Puber & Puberzus vinden mij natuurlijk te min om mee te praten.
Toen met hoofdpijn weer naar bed. Gisteren moest ik naar Zoetermeer, daar zit www.annazorg.nl waar ik al drie kwart jaar fantastische therapie volg die me uiteindelijk bij mijn depressies moet helpen en dat ook doet maar ik had voor het eerst een face-to-face contact met mijn coach en dat was wel heftig. Spannend dus. Maar het ging goed. Daarna naar een andere plaats in het Westen om mijn kinderen weer op te halen en tussendoor kwam ik een Kapper tegen waar ik dringend heen moest dus ik dacht ik grijp mijn kans, maar de prijzen in het Westen zijn ietwat anders dan hier in het Dorp zeg......ik schrok me een hoedje.
Gisteravond was ik alleen maar blij dat ik mijn kids weer had maar ik kon niet slapen. Dus ik dacht ik ga niet op het forum zitten dan ben ik zo een uur verder (hoe leuk ook) dus tot 3 uur lezen, sapje drinken, enz. en nu ben ik er weer uit. Ik ga eerst koffie maken.
Ik zal het verhaal van Zoon wel vertellen zo, kan mij wat schelen.

En NATUURLIJK hebben de strijk-klanten gisteren een enorme bak gebracht dus ik ga weer aan de strijk :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix, als je nog eens meeleest, van harte met je verjaardag en ik hoop dat het goed met je gaat.
Alle mijlpalers: van harte, doe zo voort. :present:
Safi geliefde landt tegen twaalven maar ik zie hem pas vanavond. En dat is maar goed ook want ik kom net uit het zkh en voel me brrrrr(a)ak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ja An; eigenlijk moeder kloek maar een Haan is gewoon een sterk wezen, karakter.

Tja, houtje... kappers zijn niet normaal. Als man even knippen en ben er niet over te spreken met wat wax was zo 33.50 euro kwijt.

Ik vroeg me zelf af: was dit een exclusief restaurant voor één persoon? Of ging daar net een meid met een schaar even helemaal los op mij gedurende 15 minuten?

Hmm...

Ach ja, volgende keer ga ik wel weer wat vriendinen uitnodigen met een schaar en dan hebben zij een avond dikke pret en wat het oplevert weet ik niet maar het geeft iets om over te praten op de zoutloze filmavonden :D

Jammer dat jouw kinderen niet met je praten :(

Enne... sporten, daar wil ik ook nog aan eens intensief mee aan de slag. Nog meer overpeinzingen voor vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik zit er nogal mee en ik weet dat jullie "helpend" zijn.

In de trein naar het Westen heeft mijn Zoon zijn rugzak verloren, lees: laten liggen. We hebben het hier over zijn Eastpack Rugzak van 55 euro, voor school met daarin: zijn portemonee met schoolpasje (7,50 vervangkosten) 7 euro los geld, zijn rabopas bewaar ik gelukkig voor hem.

Verder een spiksplinternieuwe pyjama van 18 euro die ik eergisteren gekocht heb, het boek van Harry Potter dat ik net nieuw heb gekocht na de filmcyclus van de Kerst, 20 euro, een spijkerbroek, een trui, spiksplinternieuw ondergoed van 7,50 het stuk (short en shirt)...... Al met al zo'n 120 euro schade.....

en Zoon doet gewoon alsof ik GEK ben dat ik dat erg vind.

Natuurlijk is de NS ingeschakeld, en ALLE VERLOREN voorwerpen in NL die gevonden zijn worden in een centraal computersysteem aangemeld, helaas nog niets, en hoe langer de aanmelding duurt hoe kleiner de kans is.

Mijn zus reageerde uiterst lakoniek : ach, komt wel goed en anders niet. Maar ja, die heeft LEKKER LULLEN, een man, een knots van een huis, waarschijnlijk piekert die nooit over geld, ze hebben allebei een goeie baan en vooral GEEN KINDEREN. Dus Zoon heeft geen preek, toespraak of wat dan ook gehad en dat mag ik allemaal hier doen. Deze puber doet nu alsof ik gek ben als ik erover begin te praten draait hij zijn hoofd weg.

Ik heb van alles, het rijden, gesprek bij Anna, de stress rond de reactie van mijn Zus bijzonder slecht geslapen en de hoofdpijn komt weer op.

en ik heb een mega strijk liggen van mezelf en ook voor een klant.

WWWWOOOOEEEEAAAAHHHHHHHH !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...