Rudy Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goedemorgen allemaal.Ik ben vroeg uit de veren vanwege zeurende pijn in mijn mond.Een aantal dagen geleden een kies laten ontzenuwen.En de bijbehorende ontsteking is niet over.Ik werd wakker met de gedachte hoe alléén ik vroeger altijd in het leven heb gestaan.Nu en dan overvalt me dat gevoel van vroeger even bij b.v het lezen van Dani's maken van hapjes voor de receptie.Bij het lezen van Soothe zijn vakantie plannen samen met Anna.De keren dat ik naar Domburg in Zeeland ben terug gegaan samen met mijn nieuwe partner in verband met mijn verwerkingsproces hebben mij over het gevoel van eenzaamheid heen geholpen.Vroeger en in mijn drinkersperiode was Domburg ieder jaar de vakantie bestemming samen met mijn gezin.Alleen deed ik nooit iets samen, maar was altijd alléén aan het pionieren.Vanmorgen schoot me plots te binnen dat ik dat eenzame gevoel kwijt ben.In relatie met mijn partner doen we niet alles samen maar bespreken en overleggen wel met elkaar over alles waar wij mee bezig zijn.Om hulp durven vragen heeft er toe bij gedragen dat ik mij niet meer alléén voel.Ondanks ik regelmatig een dag of drie alleen in Holland ben heb ik toch het gevoel samen met haar te zijn .In die zin dat ik me niet meer alléén of eenzaam voel.Het Kerstboom verhaal geeft wel aan hoe moeilijk het voor mij was samen iets te doen.Samen dingen bespreken en overleggen is elkaar ook graag zien.Laten we er daarom samen een mooie en droge dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goedemorgen!Ben ik me toch vroeg wakker! @#$$%&@!! En ik was al zo moe gisteren! Vandaag een nieuwjaarsborrel op het werk. Deelname verplicht a.u.b! Begint pas na werktijd. Hoe kom ik zo snel mogelijk weg?Rudy,sterkte met je mond! Ik zou even langs de tandarts gaan, lijkt me niet goed!Dani,succes met de catering vandaag! Snap dat je nerveus bent, maar het zal vast goed komen!Knuf,sterkte!Verder doe ik mee! Ik drink niet! Denk dat 1 glas me meteen in slaap zou doen vallen.Ik wens iedereen een prettige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Hello, good morning, how are you? :moon:Iedereen succes vandaag met wat je bezig houdt. Hou vol hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Delta, vat toch alles niet zo persoonlijk op joh... als iemand jouw posting verkeerd interpreteert en daardoor last krijgt van hoge bloeddruk, dan heeft dat toch niets met jou te maken? Hoe kan jou dat nou kwetsen? Het ligt er maar aan hoe je er naar kijkt. Maar goed, maar dat weet je volgens mij zelf ook allemaal best wel.Sterkte gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goedemorgen allemaal,Rudy ik herken heel veel in je verhaal. En sterkte met je kies.Eenzaam zijn voel ik me weleens , maar volgens mij is het de gedachte die dat gevoel bezorgd.Daarnaast denk ik dat we zelf voor eenzaam zijn kiezen. Ik bijv ook besloten om met anderen dingen samen te doen, dus wat je zegt je open stellen, hulp vragen etc.Moet zo naar het werk dus zal niet teveel hierover schrijven maar is wel een interessant topic.Allemaal veel sterkt en succes vandaag. Maak een mooie dag van want 9 januari 2008 komt maar een keer in je leven.Liefs,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Delta,Je doet jezelf én je vrouw tekort door alle warmte en goede wensen die je gisteren hebt gehad te negeren. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Sandra,Ik weet niet of je het je realiseert, maar je schrijft een enorme waarheid op: gevoelens komen voort uit gedachten. Veel mensen realiseren zich dat niet.Ik ben al maanden bezig met intensieve therapie tegen mijn depressies bij www.annazorg.nl en ben nu als opdracht steeds bezig dit soort (negatieve) gevoelens uit te pluizen en de bijbehorende gedachten op te sporen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goede morgen allemaal,Het regent hier pijpenstelen, dus daar word ik weer niet vrolijk van. Maar drnken doe ik vandaag niet!!Wie doet ermee ?Knuffie sterkte vandaag,Dani succes.Delta, sterkte.Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Mogguh allen,Goed geslapen, goeie zin!Ik wens iedereen een hele goeie, droge dag toe, en stuur een :rose:netje waar nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 goeden morgen adb'ers, delta het forum stond gisteren vol met mensen die jou sterkte wensen , en jij valt over een in jou ogen negatief bericht ?? werk aan de winkel zou ik zeggen .rudy sterkte met je pijnlijke mond dani succes met je werk vandaag , ik zou graag een vliegje zij en komen kijken en komen ........ helpen pippi beterschap met het buikje wat ga ik doen vandaag , ewel het voornaamste nuchter zijn en blijven .ik dacht dat het leeuw was die iets vroeg ivm het boekje nuchter leven , indien ik mij niet vergis is dit enkel bij AA bestelbaar , maar andere kunnen je mogelijk meer informatie geven .zo we maken er allemaal samen weer een adb dagje van houtje dat boek % heb ik in de bib besteld , dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Een heel goeie morgen allemaal.Delta vandaag is Nu en gisteren is al weer geweest. Blijf positief!Ik wens jullie allemaal een mooie dag!Sandra nog gefeliciteerd met je 5 maanden droog staan gisteren, ik was helemaal vergeten te kijken op mijn lijstje...je gaat hartstikke goed zeg:present:Vandaag komt mijn man thuis en mijn dag kan niet meer stuk.Ik houd het droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goedemorgen,Jammer dat soms de tenen zo lang zijn we kunnen elkaar beter tot steun zijn!Ens als ik al het goedbedoelde medeleven van gisteren lees voelt dat voor mij gelukkig wel zo, maar ik moet wel toegeven dat het voor mij de zin om op dit forumte blijven wel drastisch heeft doen verminderen.Natuurlijk kan je scrollen en niet alles lezen maar dan ben je de draad snel kwijt!!!Rudy bedankt voor je mooie woorden van vanmorgen ik herken er mezelf in.Het boekje kan je bestellen bij AA Nederland en Leeuw je kan vrijblijvend naar een meeting gaan het verplicht je tot niets, je kan gewoon kijken of het wat voor je is. Verder wens ik een ieder een goede dag toe en voor al diegenen met gezondheids problemen,Veel beterschap Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Knuffie heel veel sterkte vandaag bij het wachten op meer uitslagen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Een hele goede morgen,Kort nachtje gehad voor mijn gevoel maar ik kon onmogelijk blijven liggen.Er ligt hier teveel werk, jawel Houtje , huishoudelijk werk, op mij te wachten.Stapels strijkgoed, stoffen, zuigen, en vandaag wil ik toch iets lekkers, fatsoenlijksop tafel zetten. Wat, geen idee nog. Dan nog wat afspraken verzetten en nieuwemaken want zoals gewoonlijk is mijn agenda weer té vol. Ohhh, ik wordt al weermoe van mijn eigen Rudy, als die ontsteking te lang duurt heb je misschien wel weer een kuurtje nodig.Niet te lang mee door sukkelen hoor. Ik kan me zo voorstellen dat de pijn jehele dag invulling kan beinvloeden, niet prettig.Delta, ik sluit me aan bij het bericht van Houtje 7.35uur.En ben ik het met Water eens dat een posting op verschillende manieren somsgeinterpreteerd kan worden. Ik had hier al een heel stuk geschreven maar weer verwijderd. Dus Delta, sterkte.Ferry, hier voor de verandering geen regen, geen zon maar wel droog. En droogwil ik het vandaag graag houden in menig opzicht!Cacao, dank je daar kunnen we niet genoeg van krijgen! Pippi, pijn even rustig laten zakken. Jij maakt ook korte nachtjes, hoe houd je dat vol?Gem en Dani, succes vandaag met de nieuwjaarsreceptie. Jullie kunnen het!!!!Maak er wat gezelligs van!Bedenk mij ineens dat ik ook een nieuwjaarsreceptie heb, 19 januari. Ik heb er eigenlijkeen hekel aan, maar is voor mij wel een hele uitdaging om er "droog te komen en "droog"terug te komen. En nu aktie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Delta,Ik wens je veel sterke toe, en toch een fijne dag,Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goedemorgen kransgenoten,allereerst allemaal 'n net zo droge dag als je wenst. Ik sta droog.Pip, meid, sterkte met je buikpijn, doe er wat aan.Delta, sterkte en het beste voor je vrouw.Gem, laat ze 'n poepie ruiken op die borrel, gooi achterover die Spa.Rudy, als je tandarts het goed gedaan heeft wordt het iedere dag beter, knap maar lekker op.En, Dani, die borrel van jou komt vast helemaal goed, zit ik niet over in.De dames hebben gisteravond wer behoorlijk lopen geinen, hahaha.Verder heb ik de meeste wijsheid uit 'n post van Ziza gehaald, I'll sit back and watch the movie go by, voorlopig. Time to lie low. Zo droog als hop.Ben nog vrij, dus heb het weer druk vandaag. Mach's gut, alle.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 morgen again , delta denk jij nu echt dat ik nooit iets verkeerds lees aan mijn adres ??ik zit sinds 2005 op sites en forums en als ik een zaak geleert heb dan is het wel van enkel te gebruiken wat ik kan gebruiken , en negative zaken die leg ik gewoon niet in mijn winkel wagen maar laat ik los .of dit mij in het begin lukte , neen zeker niet , maar een mens veranderd met de jaren .geniet gewoon van de mooie zaken die de mensen hier gisteren geschreven hebben , en dat eene in jou ogen mindere berichtje ........ LOSLATENknuffie sterkte voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 safierke plezant he dat je ventje terug komt , ik ga ook altijd graag weg maar kom even graag terug naar huis , het heeft dat ietsie meer aan een relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Ik sluit me volledig bij Blacky aan...wijze woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goedemorgen allemaal,Delta, je kan, volgens mij, je energie momenteel veel beter gebruiken! Lees nou eens alle positieve postings, en doe daar wat mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 GoedemorgenRudy, sterkte met je kiespijn.Dani jij met de catering.Knuffie sterkte, ook weer vandaag en natuurlijk Kohtje ook.Delta,Maak je niet zo druk joh.! Iedereen leeft met jullie mee. Je kunt je energie wel beter gebruiken.Heb vanavond in een chique restaurant om 17. 00 eerst een klinische les over de nieuw te starten pijnbehandelingen die we gaan doen.Deze specifieke dingen stuurden we altijd door naar Rijnstate in Arnhem.Aansluitend een diner . Voel me wel een beetje schuldig omdat ik nog ziek gemeld sta, i.v.m. zere schouder.Momenteel kom ik alleeen voor de leuke dingen.Word deze keer opgehaald en daarom hoop ik het wel droog te houden.Ik heb van jullie geleerd om beter voor mezelf te zorgen. Normaal zou ik al wel weer halve dagen zijn gaan werken met de nodige pijn. dat doe ik dus niet meer.Zaterdag ga ik voor de tweede keer naar Nijmegen voor electro acupunctuur bij een Chinese anesthesist.Meestal reageer ik daar goed op. Misschien dan volgende week alleen de poli ,s ochtends mee draaien.De middagen lopen we met een loodschort om van 5 kg. Lekker als je zere schouder hebt. Doe ik dus nog even niet. Eerst voor mezelf zorgen en dan weer voor anderen. Lekker egoístisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burton Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Gelukkig Nieuwjaar allemaal!Heb zondag refusal genomen. Ik vind het moeilijk. Hoewel ik Campral slik blijf ik toch zucht naar alcohol houden. Heeft er iemand ervaring met refusal/campral?Greetings,Burton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Goede woensdag lieve forumleden,Even een berichtje van mij,over alleen zijn gesproken, het komt erg hard op me af nu ik niet meer drink, want de roes heeft veel verborgen. Er is ook een mooi besef onder vandaan gekomen:ik hoef niet meer te roken, ik hoef niet meer te drinken, ik hoef niet meer te snaaien(en die laatste doe ik sinds een kleine week)allemaal vluchten zijn het, en nu worstel ik met de vraag:waarom moest ik steeds zo overmatig bezig zijn met consumeren?maar ik denk dat ik die vraag hiermee zelf al beantwoord heb...En hoewel ik dankbaar ben dat ik nu mag zijn waar ik benbekruipt mij ook een angst voor wat ik allemaal heb gedaanen ik voel mij nu zo naakt van binnenalsof ik overnieuw moet beginnen maar ik geef mezelf tenminste die kansBij die gevoelens horen ook veel emoties, die kan ik op het moment nogal moeilijk relativeren dus nemen ze mij nogal in beslagik mis ook iemand om mij daarin te corrigeren zo af en toealleen ga je soms zo ik cirkeltjes omlaag.....en ik heb een erg drukke maand op mijn werkdat bij elkaar neemt al mijn energieen ik mag van mezelf niet meer zoveel voor m'n appletjewant daarachter wacht nog een hele echte wereldOok lukt het me soms niet zo goedom door bepaalde negativiteit en lange tenen heen te zien(terwijl er hier toch ook zoveel positiviteit en lieflijker teentjes zijn ;-)het doet mijn tenen krommenen dat is geen mooi plaatjeik weet dan niet hoe te reagerensla er dan eventjes door dichtwant ik wil dit forum niet met negatieve aandacht belasten(anders dan die om alcohol gaat)want het gaat hier niet om mijmaar om ons samen en hoe we elkaar steunen in wat ons hier bij elkaar brengtvind ikEb en vloed, alles in perioden.....hee maar ik denk aan jullie en daarin voel ik me ook niet alleenwant samen drinken we NIET!Heel veel lieve groetjes van Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Delta, ik word moe van je, hondse moe!!! Mijn "gevoel" zegt me, dat je ook mij negeert, hetgeen me volstrekt koud laat. Waarschijnlijk is het om dat ik je na je ban, geen warm onthaal heb gegeven!Dat lijkt me volstrekt logisch, als je met een eisenpakket komt binnenrollen, vol voorwaarden waar we in jou opinie aan zouden moeten voldoen.Doe eens gewoon man!! Je komt over als een verwend kind dat z'n zin niet krijgt. dat bij voortduring rechtzetten, dat steeds correcties aan brengen. Hoe houd je het vol!!Het is triest voor je vrouw, dat ze ziek is en dat zal zeker ook op jou z'n weerslag hebben!!! Bij deze sterkte! Maar als Ferry je dan sterkte wenst, begin je meteen over een blokkade op je PB box te zeuren.Die eeuwige overgevoeligheid van je. Dat steeds corrigeren, waarbij geen detail onverlet blijft.Dag- uur, niets waar je aan voorbij gaat. Mijn god hoe houd je het vol?Waarom denk je niet ééns, L.M.L. Of te wel, laat maar lu**len!!Het forum wordt niet rustiger door dat constante geneuzel. Wat een mierenn**kerij!!Groet! Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 kaia waaauuww prachtig beschreven vroeger was of voelde je mogelijk niet alleen omdat je een vriend had =alcohol , maar die vriend is geen goede vriend .afscheid nemen van de alcohol is in mijn ogen ook een beetje rouwen neem van mij aan dat het beetje bij beetje beter zal gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden