water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Mee eens, An. Ik denk altijd maar zo: we zitten hier allemaal middenin een leerproces, dus Delta ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 An niemand hoeft weg te blijven.Je kunt schrijven dat je moeite hebt met de sfeer op het forum.Daar kun je het over hebben met elkaar.Of dat een verdrietige of zwaarmoedige of gezellige sfeer is maakt niet uit.Als je last hebt van je onrust maak die dan bespreekbaar.Ik ga er vanuit dat alles bespreekbaar moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Welterusten Visje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ik ben druk geweest vandaag.Van hot naar her geraced.Marion ik bij jou in de buurt geweest.We moeten maar eens samen koffie gaan drinken bij de Hema.Ik was in mijn kapel om kaarsjes te branden.Heb mijn zoon ontmoet.Contact gehouden met mijn vrouw.Koffie gedronken met mensen uit de spychiatrie.Naar de garage geweest.Terug naar de sloop voor een occasie.Mijn dokters rekeningen ingeleverd bij Menzis.Eieren met spek en rosbief gegeten.te veel kofie gedronken.En nu is het gedaan met de energie.Slaap wel en morgen weer gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Rudy,De opsomming van je activiteiten van vandaag ontlokten een brede grijns op mijn gezicht.Ieder die naar bed gaat: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hoi Pippelot! Ik zit nog even een tabs uit te typen voor het slapen gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 pffft schei uit hee, vanaf zes uur vanmorgen al in touw, mag het effe JA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 goedenavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Pip, wat kan jij toch een rare vragen stellen zo laat op de avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hoi Trees!Ha, Pip, die nagels bedoel je... die hebben het schroeven aan de motor en het klussen in huis niet overleefd... dus maar gewoon met een plectrum en vingertoppen verder. Ook geen straf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 durref ik niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 ik ga mij voortaan gedragen!zoals het een dame betaamt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Rudy, ik vind dat je het mooi verwoord hebt, zoals gewoonlijk.Ik vind het een trieste dag, veel narigheid hier op het forum, maar wat me opvalt is dat de kanjers Knuffie en Benthe goed voor zichzelf op kunnen komen.Delta, ik vind het jammer dat je op zo'n dag, de weg niet kunt vinden om mensen gewoon te benaderen.Ik begrijp, dat het jou ook allemaal aangegrepen heeft. Ik wens je dan ook heel veel sterkte met je vrouw en sterkte met jezelf, maar duik er niet elke keer gelijk boven op als er hier iets "verkeerds"zou zijn gezegd. Dat geeft zo'n onrust op het forum.Mijn hoofdpijn zakt gelukkig iets af, behalve als ik voorover buig of moet hoesten. Ik wil niet ziek worden, want ik wil er zaterdag ook bij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ik zal jullie zeggen: als ik ooit een borrel lustte, dan was het nu wel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ja Rudy, dat moeten we echt een keer doen, een bakkie koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hoi Marion! Snorry Pip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Dus, Marion: niet hoesten en niet voorover buigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Mijn vader was arts, en hij zei altijd: als het vanzelf gekomen is, gaat het ook vanzelf weer weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Trees, nu een borrel. Hoe komt dat dan zo in een keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 't is al laat...slaat nergens op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Daar is het forum niet voor bedoeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Da's langgeleden dat ik gehoord heb dat ik welgesteld ben, Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hoi Water!Trees , dan was je vader een makkelijke dokter:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Onrustig denk ik door alle toestanden hier op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Was dat met een verslaving ook maar zo, van alles dat vanzelf is gekomen gaat ook vanzelf weer weg.HiHI, ja als je lang genoeg wacht wel....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden