Sandra Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hoi Benthe,Sterkte en geniet met volle tuigen van de mooie dingen die op je pad komen.Liefs,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Beste Delta.Als forumdeelnemer moet me toch iets van het hart n.a.v je reactie op Haddock en Ferry.Je hoeft Benthe niet de hand boven het hoofd te houden zij kan goed voor zich zelf zorgen.Zij kan dat goed verwoorden.Dat tot daaraan toe.Waar ik me erg aan stoor is het feit dat jij misbruik maakt van haar emotionele situatie.Onder het mom van haar te beschermen spuug je je eigen opgespaarde gal.En dat hoort niet.Je gaat zelfs een stap verder en geeft H. een trap na.Wat meer respect voor de ander is hier wel op zijn plaats.Dit is indirect onder de gordel en hoort hier niet thuis.Ik herken veel in je reactie en de manier waarop jij met kritiek om gaat.Het is best wel een thema waard, om eens dieper in te duiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hear, hear. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 He Snowy, hoe ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ok, de afwas. Ik wou dat tie af was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hey Bammetje nog een verlate maar welgemeende felicitatie met je nuchterheid.Gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ik ben weg.ik ben hondsmoe.Het weer speelt me parten.De barometer zakte na een tik op het glas naar het diepstepunt van een depressie.Even de ogen sluiten.Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 He die Rudy,ja, met mij ok, dank je. Hondsmoe maar daar schijnen meer mensen last van te hebben.Take care Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 15 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hoi Benthe,Wat een akelig nieuws. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, en ik denk aan je. Ook voor Knuffie heel veel sterkte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hai Bammetje, ik was nog ingelogd, maar moest à la minute met mijn oude hond wandelen, want hij is vandaag ontzettend aan de dunne.Ik heb een ontzettende hoofdpijn boven mijn rechter wenkbrauw, ik heb al 6 ibropufen op, maar het helpt maar iets. Het zal allemaal wel spanning zijn, want van de drank komt het niet.Hallo Rudy, fijn dat je er nog bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Anjo, ik wil jou ook de hele tijd al sterkte wensen. Nu X naar huis mag, is dat een goed teken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Benthe ik was er al bang voor. Morgen weer lekker naar je eigen stekkie meis. En het is niet eerlijk dat dit juist nu gebeurt nu je zo gezond bent gaan leven. Maar juist nu helder zijn zal je misschien extra kracht geven. Ik doe met je mee en maak vandaag de eerste week weer vol.Knuffie je zit al lang in spanning zeg. Jij ook veel sterkte en ik duim voor goede berichten.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Corinne, complimenten voor het overwinnen van je angsten!Echt heel knap van je.Marion, je bent zo goed op weg, laat je nou niet hierdoor knock-out slaan!Als de nood het hoogst is is de redding nabij. (om maar even een cliche te gebruiken bleh).Sterkte.Niet opgeven, denk erom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Benthe, heel veel sterkte na de slechte berichten die je hebt gekregen. Ik vind het knap hoe je ermee om gaat, en ik wens je heel veel liefde en warmte temidden van je naasten.Ik las dat je nog steeds op de wachtstoel zit Knuffie, voor de zoveelste keer. Ook voor jou heel veel liefs en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Delta, put a sock in it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Als je nou echt zoveel respect hebt voor Benthe waarom dan niet voldoen aan haar verzoek? Laat het rusten ook al zegt iemand er iets over. je hebt je ongenoegen geuit en dat is op zich begrijpelijk. Je reageert je echter af op anderen en zoals Rudy al schreef; Benthe heeft jou niet nodig om voor haar te zxorgen. Dat kan zij goed zelf.Dat je verdriet hebt is logisch, laat anderen daar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Beste Delta, ik vind het lovenswaardig dat je je ervaringen in dienst wil stellen van dit forum, en ik denk ook inderdaad dat je mensen zou kunnen helpen met jouw verhaal over het stoppen met drinken, wat dat met en voor je doet, en hoe je ervoor zorgt dat je nuchter blijft. Ieder verhaal is helpend.Ik vrees alleen dat je opmerkingen van vandaag niemand geholpen hebben nuchter te worden of te blijven, en de reacties erop evenmin.Benthe daarentegen is vandaag het mooiste en grootste voorbeeld voor iedereen geweest, door te laten zien dat zij bij het slechtste nieuws dat je kunt krijgen tóch dat eerste glas laat staan en blij is het niet te nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Dat heb je prachtigmooi gezegd Anna , hopelijk laat die sok in Delta's mond z'n ogen vrij, zodat hij het ook kan zien Verder wil ik voor nu alleen nog maar even iedereen die het nodig heeft vanuit mijn heel veel :heart::heart:jes zenden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Het was een trieste dag, in meer dan 1 opzicht.Hopelijk schijnt er morgen meer zon...Ik hoop dat iedereen het droog heeft gehouden, ik in ieder geval wel.een goede nachtrust iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft, tot morgen.En nog even mijn diepste respect aan Benthe; je bent echt een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 pfff, ik heb niet alles meer gelezen.. ik log even in en wat zie ik.... mensen waar gaat dit over...ik hoop jullie te zien de 19e, met een warm hart, ik heb jullie nodig en niet al dit gehakketak!!! liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Delta ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel .Jij spreekt mensen aan op hun gedrag wat niet bij de vandaag ontstane situatie Benthe hoort.Jij benut de ontstane situatie voor het uiten van je ergenissen.Jou irritaties horen bij een andere situatie.Ik hoorde een generaal op tv vertellen over de dood van twee gesneuvelde nederlanders.Hoe tragisch een en ander was verlopen.Op het eind zij hij nog snel, maar wij doen daar ook goeie dingen.Dat laatste vind ik niet ter zake doende en niet horen bij de situatie.Ik vind dat moreel misbruik maken van.Jij geeft mensen niet de kans om zich te verweren.Je gooit de deur voor neuzen dicht, door te schrijven dat jeniet terug komt op wat in je bericht staat.Je zet mensen als kleine kinderen in de hoek en ze mogen er pas uit als Selta met zijn vingers knipt.Je bant mensen uit je leven zonder ze verwittigen.Je schrijft hoe jij wilt dat men met je omgaat.Je vecht als een leeuw om mensen bij je uit de buurt te houden.Ik verdenk je ervan dat je mensen uit zoekt waar je geen gevaar van hebt te duchten.Maar dat is suggestief en trouwens jou goed recht.Als ik deze lijn door trek naar het dagelijks leven Delta dan leef je in een heel kleine wereld.Het frappante is dat ik die wereld herken van vroeger.Ik heb lang met een gebruksaanwijzing om mijn nek gelopen.Ik ben er van gaan zuipen.De mensen die je nu uit je leven bant Delta, juist die mensen hebben je wat te vertellen.Laat deze mensen toe in je leven.Zodoende leer je jezelf beter kennen.En daar wilde ik het met je over hebben.Maar ik kan je pb dus niet bereiken en weet niet waarom.Toen ik je onlangs een hart onder de riem wilde steken en achter mijn ban kwam, ging er wel even een schok door me heen.De schok van het oude gevoel afgewezen te worden.Even kwam de oude pijn dicht bij.dit is voor het eerst dat ik door iemand wordt geblokkeerd.Ik heb liever dat je open kaart met mij speelt.Dat geeft me het gevoel dat ik serieus word genomen.En iedereen wil graag serieus worden genomen maar dan moet je je er wel naar gedragen is mijn ervaring.Dit zijn geen verwijten Delta, in feite beschrijf ik mijn oude gedrag waar ik vroeger in ben vast gelopen.Het is niet verkeerd wat je doet.Sterkte met je vrouw.Sterkte met je verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hallo, hallo,Ik ben er weer. Als gevolg van mijn rotverkoudheid waarbij afwisselend mijn neus dichtslaat, mijn keel overprikkeld raakt, mijn ogen gaan tranen vond ik het een vrij zware yogasessie. Schrale troost was dat ik niet de enige was.@Aan een heel, klein, bang meisje, genaamd Knuffie, schenk ik een @Water,@Benthe,Ik ben heel blij voor je dat je naar huis mag. Ga ten volle genieten van elke dag die er komt.Enne, ik moet mijn achterdeurtje toch goed dichtgetimmerd houden als ik stop met Refusal en die groep, tja, het zijn eigenlijk meer Buitenvelderts. Volgende week maak ik de afspraak met de huisarts.Stom om mijn brillen te vergeten. Eigen schuld.@Iemand had gemeld dat hij/zij last had van jeuk en wijt dit mogelijk aan de Refusal. In dat geval dient contact opgenomen te worden met de huisarts.@Albertina,@Knuffie,@Water,@Cacao,@Gem,@Rudy,@Sandra,@BamBam,@Cheyenne,@Marion,Sterkte met je hond en met je fikse migraineaanval.@Kate,Ben mijn angsten nog niet de baas, maar ik werk er aan en groepsangst en sociale angst zijn de grootste, want die heb ik mijn hele leven al. Bovendien had ik deze tijdens mijn drinktijd wel uitvergroot.Stom, tijdens mijn heb ik zelfs van kleine, normale angsten, grote angsten gemaakt. Sommige daarvan ben ik bijna de baas, zoals hoogtevrees. Voordat ik dronk, had ik een normaal respect voor grote hoogten, maar tijdens mijn drinken, tje, tje, ik had op de duur zelfs problemen in mijn eigen trappenhuis.Maar ik doe alles rustig aan, het lijntje mag niet breken.@Anna,@Delta,@Kaia,@Visje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 avond abd'ers , ik ben op dit uur van de avond blij dat ik niet de enige ben die dit gedacht gehad heeft de ganse dag .anna rudy en anderen ik ben blij dat jullie deze mening delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Delta:kwel jezelf niet verder en lees de negatieve reacties gewoon niet dus hoef je er ook niet op te reageren, het stopt dan vanzelf. Niet iedereen kan je vriend zijn, en dat hoeft ook niet.Voor allen: kunnen we proberen om op een of andere manier begrip te hebben dat er emoties in het spel spelen. Laten we toch niet elke woord op een weegschaal gaan leggen, please.Ik ben de dag aardig doorgekomen, geen Gremlin, maar al dat bier hier op tafel vond ik wel lastig hoor.Vandaag ADB gebleven en ben daar heel blij mee. En ik ga nu slapen. Ik wens iedereen een droge avond toe en een beetje vergevingsgezindheid. Gewoon eens opnieuw starten en wrevel van de afgelopen tijd eens met rust laten. Veel forum leden hebben volgens mij helemaal gezwegen vandaag en wellicht zaten die ook met de nodige problemen die ze nu maar niet geuit hebben. En dat is niet de bedoeling.We komen hier elkaar bezoeken om van die zooi af te blijven. Leren omgaan met onze eigen emoties, maar ook met die van anderen. Accepteren dat we niet allemaal het zelfde denken en voelen.Pluk de dag en geniet van de dingen die er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Welterusten! voor iedereen! liefs visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden