Spring naar bijdragen

Woensdag 16 januari

Soothe

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Kransgenoten,

laat terug uit m'n laatste avonddienst. Toen ik vertrok was alles nog pais en vree. Bij thuiskomst echter niet. 'n Door mij zeer gewaardeerd forumlid gooit met 'n ontwapenende eerlijkheid eindelijk haar zaken op tafel, en zie, buiten door mij in de gauwigheid geteld hebbende 5 betrokken reacties (RvT, Blacky, An, Spud en Marjo), valt de hele goegemeente over haar heen!
Het zal wel aan mij liggen (heb er dik vrede mee, hoor), maar de eerste reden van vertrek geldt voor mij weer: onbetrokkenheid. Aangevallen voelen door eerlijkheid en kansen zien om door de refusal heen te drinken. Bah.
Ik moet er ook aan toevoegen dat ik sinds m'n actieve terugkeer meer dorst krijg dan in m'n zwijgende rol, dus ik trek me weer terug. Het forum kost mij energie, levert minder op, in de actieve rol.
Wel zal ik af en toe inloggen om evt. PB's te lezen, misschien nog 'n woorddominootje met Fran te leggen (zou ik wel leuk vinden, Fran!), maar 'n onlist reactie zo van: he, haddock, ben je er ook? hoeft van mij niet.

Ik wens u allen het beste, droogste, wat u maar wilt, en doe je best! En dat meen ik.

Oh, ja, nog één ding: er wordt hier wel eens gesproken over "verdwenen forum leden", in de zin van of het wel goed met ze gaat, of ze het wel droog houden. Ik heb na m'n eerste vertrek contact gehouden met 'n paar "verdwenenen", en kan u vertellen dat ze het prima doen, in het echte leven.

Ziza wil ik ook nog bedanken, de wijste les die ik hier gellerd heb is: sit back and watch the movie go by.

Groets, Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
haddock

Kransgenoten,

laat terug uit m'n laatste avonddienst. Toen ik vertrok was alles nog pais en vree. Bij thuiskomst echter niet. 'n Door mij zeer gewaardeerd forumlid gooit met 'n ontwapenende eerlijkheid eindelijk haar zaken op tafel, en zie, buiten door mij in de gauwigheid geteld hebbende 5 betrokken reacties (RvT, Blacky, An, Spud en Marjo), valt de hele goegemeente over haar heen!

Het zal wel aan mij liggen (heb er dik vrede mee, hoor), maar de eerste reden van vertrek geldt voor mij weer: onbetrokkenheid. Aangevallen voelen door eerlijkheid en kansen zien om door de refusal heen te drinken. Bah.

Ik moet er ook aan toevoegen dat ik sinds m'n actieve terugkeer meer dorst krijg dan in m'n zwijgende rol, dus ik trek me weer terug. Het forum kost mij energie, levert minder op, in de actieve rol.

Wel zal ik af en toe inloggen om evt. PB's te lezen, misschien nog 'n woorddominootje met Fran te leggen (zou ik wel leuk vinden, Fran!), maar 'n onlist reactie zo van: he, haddock, ben je er ook? hoeft van mij niet.

Ik wens u allen het beste, droogste, wat u maar wilt, en doe je best! En dat meen ik.

Oh, ja, nog één ding: er wordt hier wel eens gesproken over "verdwenen forum leden", in de zin van of het wel goed met ze gaat, of ze het wel droog houden. Ik heb na m'n eerste vertrek contact gehouden met 'n paar "verdwenenen", en kan u vertellen dat ze het prima doen, in het echte leven.

Ziza wil ik ook nog bedanken, de wijste les die ik hier gellerd heb is: sit back and watch the movie go by.

Groets, Haddock

Jammer H, ik heb het gemist helaas of misschien ook wel niet en geen tijd om alles na te lopen. En ja vergeef me dat ik op een oud draadje reageer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hout... ik voel dat ik je te weinig heb opgezocht tijdens de meeting.. ik voel het en zou het bijna als schuldgevoel gaan voelen..Dat doe ik dus niet, heb ik geleerd tijdens mijn behandeling... Ik bedoel, jij was er ook en had ook mij op kunnen zoeken... Klaarblijkelijk moest het zo zijn... wat ik je wel wil zeggen is dat ik je heel erg bewonder. Jij hebt duidelijk ook je heel moeilijke momenten en ook nog je kinderen die veel van je vergen.. Je bent in mijn ogen een heel standvastige en bewonderenswaardige vrouw.. Blijf alsjeblieft die alcohol de baas, op jouw manier... en weet dat ik op een bepaalde manier toch heel veel van je hou.. (geen Knuffie taferelen, hoor... pfff, moet er niet aan denken, hihi...)

Liefs van Koh (Rob)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...