Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook Goedesmorgens vanuit Enschede,

Goed van je Albertina dat je het niet voor jezelf houdt.

Ik heb een heerlijk dagje vrij zonder kinderen Yeah...... we hadden onderweg hierheen pokke-weer (even opletten, de moderator staat letterlijk om de hoek..... :D) ik had koffie mee voor onderweg maar ja logisch we konden de auto niet uit........stromende regen.
ooooooooo ik moet het even veranderen merk ik p*kkeweer dus. Maar alles perfect gegaan, met Gem en Corinne lekker zitten kletsen in de auto.

Ik weet niet meer wie het zei, maar de mensen passen inderdaad aardig bij het virtuele beeld dat je van ze hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat scheeld tina dan kan je je hart luchten goede zet sterkte hoor het wel van je en hier kan je ook je hart luchten maar een goede vriend ..din is ook lekker zo heb ik mijn buurvrouw ga straks naar duitslant doet ook goed even ontspanen tot later tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo,ik ben weer terug van een beroerde wandeling...bulletje werd ditmaal geprovoceerd door een losgebroken boze rottweiler, en besloot om het er dit keer nietbij te laten zitten...nu moest ik hem dus loswrikken:$
Schade bleef gelukkig beperkt, maar wat een heftigheid...ik heb het wel weer even gehad, ff bijkomen met een kopje Puc.

Tina, goed van je dat je een vriendin hebt gebeld. Stort je ellende er lekker uit, kun je er straks weer als vanouds tegenaan!

Trui, veel plezier straks in het duitse, ik hoop dat ze daar heerlijke mosselen voor je hebben.

Sandra, ben jij niet vandaag 3 weken ADB?:musicnote:, en anders heb je 'm alvast;)

Houtje,mis je ons nu al, of ben je gewoon verslaafd aan de site :P

Ik blijf vandaag droog,(sorry pipi) al valt het nu even niet mee, doen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Pippi, ik vind het goed van je dat je je zo uitspreekt, het is ook een proces.
Maar eerlijkgezegd haal ik meer inspiratie uit mensen die dagelijks zeggen: "vandaag drink ik niet", dan uit jou als je zegt dat je "dingen doet die het niet waard zijn, maarja je kan niet anders". Want wie is er dan de terugvaller? Zijn we niet allemaal met die ene dag begonnen?

Safi ik dacht dat je een grapje maakte!!! Grappig idee dit, jullie daar met z'n allen aan de andere kant van mijn scherm, of zitten jullie gewoon thuis ons voor de gek te houden? Zo niet, dan stel ik voor: Pippi levensgroot vetgedrukt highlights etc :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe: dat is dus 8 weken! Klasse :present: ook voor jou Kaia.

We hebben geen heel weekend, want ik moet nog naar de verjaardag. Helaas! Daarom kon ik ook niet naar Enschede. Maar elkaar meer dan een week niet zien was toch ook een beetje te veel gevraagd. :(:D

Pippi, ik begrijp heel goed wat je zegt, want ik ben door precies hetzelfde heen gegaan. Kennelijk heb ik die enorme doorzaknacht nodig gehad om de knop om te zetten (ik heb toen drie flessen wijn op), hoewel ik ook daarna nog heel lang het gevoel heb gehad dat ik die knop niet had, omdat het me verdraaid veel moeite kostte.
Af en toe komt het mij ook wat overdreven over om iedere dag te roepen 'VANDAAG DRINK IK NIET!', maar toch is dat de manier. Plannen maken voor de lange termijn roept enorm veel stress en weerstand op. 24 uur is te overzien! Probeer het maar eens. Als je je nu gaat voornemen om bijvoorbeeld een week niet te drinken, dan komen vanavond al de eerste gedachten op waarom dat juist deze week even nog niet te doen is, en vind je 10.000 excuses om het nog even uit te stellen. Maar als je je voorneemt om alleen vandaag niet te drinken, tot 0.00 uur, dan is dat te doen. Je krijgt misschien een enorme gremlin (of hoe je het ook noemen wil), maar alleen voor vandaag is die te bevechten. Morgen is morgen, en een andere dag. Daar hoef je nu nog niet aan te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pipi, ik denk dat de euforie die sommigen voelen en uitspreken, voort komt uit de hoop dat het dit keer zal lukken.
Als dan blijkt dat het toch niet gelukt is, wil dat nog niet zeggen dat zo iemand het niet wil, maar gewoon nog niet kan.
Ik stoor me er iig niet aan, voor mij is het belangrijker om te zien, dat iemand zichzelf iig series genoeg neemt, en het de moeite waard vindt, om eenpoging te wagen.
Zulke mensen verdienen in mijn ogen het volste respect.
Mensen die steeds maar beweren, het nog niet te kunnen,(zonder ook maar een poging te wagen) beperken zichzelf door te blijven hangen in de vicieuze cirkel.

Misschien moet jij voor jezelf eens onderzoeken waarom je je irriteert aan mensen die vol goede moed en vol blijdschap die 1ste stap wel zetten, ookal vallen ze terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag Iedereen!

Animal jij ook gefeliciteerd met dag 8! :musicnote:

Heb op het moment niet zoveel rust in m'n donder om heel het draadje te lezen, druk, druk, druk.
Waar m'n oog wel op valt is Albertina.
Jammer jòh! Geef jezelf niet zo op de kop dat maakt de spanning alleen maar erger... Doe eerder iets liefs voor jezelf, iedereen maakt wel eens een fout en dat is heel menselijk.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je de weg weer vind om de 1e te laten staan...

Voor iedereen een hele fijne dag gewenst en moedt en kracht voor degene die het vandaag nodig hebben! Ik leef met jullie mee.

Hihi, ik heb behalve een kat ook nog een honde imitator in huis gehaald, Gizzz kan blaffen! Wanneer ik de mogelijkheden vind om het op te nemen dan zet ik een link hier neer, kunnen jullie het zelf horen! :D

Groetjes,
Spud :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi ook dat is denk ik een proces, jezelf overschreeuwen omdat je weet dat die andere stem nog harder is.....jij vindt dan van jezelf dat je tenminste erkent dat die andere stem nog harder is, maar ik weet wel wat ik het liefste heb: m'n eigen stem, die sterker is dan die andere, en ik begrijp er eigenlijk geen jota van (is jota een vies woord? dan wordt het j*t*) dat jij daarin niet allang je vuist op tafel hebt geslagen tegen die andere stem, want jij bent toch Pippi, en wat denkt die stem wel niet om jou te laten denken dat je het niet kan.....kom nou, is ie nou helemaal betoeterd??!! :sun:

Anna tnx :present: en Cacao, jij ook van :heart:e met je 28ste dag!

Iedereen een fijne droge natte dag
waarop ik fijn gaan werken mag
maar dat doe ik met een lach
omdat ik jullie hier weer zag
(ahum)
daaaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...