Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008

Cheyenne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ach ja eventjes iets .
als men nog niet lang nuchter/adb is en men gaat naar meetings of wat wij vandaag gehad hebben , let dan aub op voor de gremlins want de emoties van zo een dag kunnen soms wel aanleiding zijn om te schuiven .
uiteraard schrijf ik hier gewoon neer waar men mij altijd voor verwititgd heeft
nu ja het past ik het kraampje van vermoeid , emotie's en noem maar op
allez ga verder plat liggen val in slaap terwijl ik film kijk
safi saved by the book ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Vandaag een voldane, maar drukke dag. Ik had mijn wagen volgeladen met lieve meiden en een hond op de terugweg, het is een stuk prettiger rijden 150 heen en 150 km terug in goed gezelschap.

Bij Tactus was het erg leuk, warm ontvangen, heerlijk en luxe verzorgd, lieve begeleiding die zich op de achtergrond opstelde maar wel aanwezig was voor vragen.

Ik heb zoveel koffie en cola op dat ik nog steeds klaarwakker ben.

Iedereen was ook zo lekker zichzelf, een perfecte dag wat dat betreft.

Iedereen welterusten, mijn reisgenoten zullen ook wel moe zijn.

Ik vond en vind jullie allemaal even bijzonder !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Choco...huilen helpt.
Ik heb mijn hond in huis in laten slapen, dat mag in Schotland en toen hebben we hem in een mooie Marokkaanse deken gewikkeld met alleen zijn hoofd er nog uit en zijn met zijn drieën naast hem in slaap gevallen en hebben hem met zonsopgang in de rivier de Clyde begraven in 2004.
Misschien dat sommigen dat luguber zouden vinden maar wij hadden dat laatste kontakt en die wake met onze allerliefste, trouwste vriend en bewaker nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens grappig om te lezen dat mensen verwachten dat je er hetzelfde uitziet als je ikoontje. Zelf heb ik het ikoontje gekozen dat het meeste op mij leek.

Wel zag ik dat andere mensen al hetzelfde ikoontje hadden als ik, maar ik wilde echt niet naäpen of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
deltatango

quote:

Originally posted by:
ferry

Ik voel me op het ogenblik niet zo happy, nu ik de positieve verhalen hoor van vandaag. Graag was ik er ook geweest. Maar die straatvrees is al een stuk minder, maar is ook gerelateerd aan spanning. En wat er de laatste tijd hier is gebeurt, is me echt niet in de koude kleren gaan zitten. En dus durfde ik het niet aan.
En moet ik nu Delta maar eens los gaan laten en mocht hij toch nog terugkomen (je weet maar nooit), erover heen scrollen. En zijn probleem met mij, niet meer, mijn probleem maken. Want ik ben gelukkig niet de enige, die hij heeft geblokt, blijkt nu. Maar ook dat krijgt mij niet aan de drank.

groet, Ferry.

Blijven natrappen, Ferry: toch een wolf in schaapskleren?

Zucht, zucht, zucht en nog eens een diepe zucht. Een man een man, een woord een woord.

Dani.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Soothe

Als jij op je icoontje lijkt Cheyenne, dan hoor je toch niet alleen te zijn. Het heeft wel wat!!
:D

Groetje Soothe.

Hoi Soothe,

Ik heb onder meer voor dit ikoontje gekozen omdat ook ik 'Graduate Girl' ben. Verder lijk ik er wel wat op, wat haarkleur betreft. Alleen is mijn haar in het echt wat langer... Maar ik kon geen ikoontje vinden dat nog meer op mij zou lijken dan dit ikoontje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan mijn studie heb ik trouwens heel wat opgeofferd. Ik was veel te serieus voor mijn studie, hierdoor heb ik veel leuke dingen aan me voorbij laten gaan, omdat ik me opsloot tussen de boeken.

Nu ben ik sinds een paar jaar officieel juriste, maar in de praktijk heb ik er weinig aan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees morgen wel bij.
Ik ben ontzettend moe, snap er niets van, maar ik duik mijn bed in en morgen begin ik ook aan mijn tweede week alcoholvrij.

Tina, ik heb een jaar of 7 geleden 23 maanden op krukken gelopen. het meeste deed ik met een rolstoel, echt bijna alles, of ik stopte vanalles achter mijn grote sokken als ik met de krukken moest lopen.
Ik wens je sterkte.

Ferry, volgend jaar ga je mee, anders kom ik je persoonlijk ophalen:o

Allemaal bedankt voor deze fijne dag, ook de moderators die alles heel goed en lekker verzorgd hadden, ook de thuisblijvers die het forum bewaakt hebben.

Welterusten allemaal,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...