Mai Geplaatst 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2008 Trees, het is wel heel erg mosterd na de maaltijd, maar lees nu net van jouw mijlpaal afgelopen zondag!Ik wil je nog even zeggen, hoe ongelooflijk knap ik het van je vind, dat je al 4 maanden droog staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 Zowat iedereen slaapt al, ik dacht vanavond, ik voel me zo onstpannen, ik doe het vanavond zonder inslaper (pammetje), maar dat was toch even niet zo'n goed idee. Dus heb ik mezelf tot 2 uur gegeven, en dat is het nu. Maakt niet uit, het was voor het eerst in jaren dat ik het zonder heb geprobeerd en dat is al een hele stap!dus welterusten maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 Had toch wel melatonine gehad..Volle maan hè, kan ik niet slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden