Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 januari


Leeuw

Aanbevolen berichten

Weggaan

Weggaan is iets anders
dan het huis uitsluipen
zacht de deur dichttrekken
achter je bestaan en niet
terugkeren. Je blijft
iemand op wie wordt gewacht.

Weggaan kun je beschrijven als
een soort van blijven. Niemand
wacht want je bent er nog.
Niemand neemt afscheid
want je gaat niet weg.

Rutger Kopland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Soothe


Dus wel de felicitaties gezien, Dank!! Dus dag 62 vandaag.


Vriend is deze nacht gestorven. Morfine een beetje hoger en ingeslapen.


Laten we het droog houden. Life goes on! Is het niet dit, dan is het wel dat!


Als we wachten, tot er geen problemen meer zijn, dan kunnen we nog wel een tijdje doordrinken.


Groetje van Soothe. A.U.B, geen bloemen of condoleances. Het is goed, zo als het is!!!



Hoi Soothe,

Ook nog gefeliciteerd. Hele prestatie.

Respecteer dat je geen bloemen of condoleances wilt omdat het goed is zoals het is, toch super dat je er was voor je vriend, daarom een digitale knuffel, dat mag denk ik wel toch....

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe je wil geen condoleances maar toch.
Een mooi gedicht.

En ik krijg net een foto doorgestuurd van een aangelopen kater. Of ik die op wil nemen, als ik weer thuis ben. Ja natuurlijk. Ik neem alles op dat weggelopen, zielig of alleen is. Dammit! Ik zou willen dat ik harder was! Nee ik vind het niet erg om deze kater erbij te nemen, maar waar is het einde?
Hebben jullie soms ook wel eens dat je wel de hele wereld zou willen troosten? En dat je je zo ontoereikend voelt omdat je dat niet kan?
Dat doet zeer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, geen condeleances of bloemen van deze kant. Op jouw verzoek.

Maar wel een teken van medeleven. Het is goed zo. Ondanks dat het pijn doet is dit de meest beste oplossing. Wat niet betekend dat het voor de achterblijvers minder pijnlijk is.

Sterkte, Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe hoe pijnlijk het ook is voor de mensen die achterblijven, voor je vriend is het fijn dat het toch nog zo snel is gegaan, want wat ik begreep was hij er erg erg aan toe. Wat een leegte opeens he. Moet je nog dingen regelen voor de begrafenis? en zijn er nog meer mensen die dichtbij hem stonden? Het kan soms zo fijn zijn om met wat nabestaanden samen te kunnen lachen en huilen.
Het is fijn dat je dit hebt kunnen doen voor je vriend!

Houtje, maf he, we willen zoveel, het lijkt allemaal zo leuk en dat is het ook maar toch eist het steeds weer zijn tol. Altijd weer een versnelling lager moeten dan je zou willen... tja, accepteren maar, morgen voel ik me vast weer beter, vandaag gaat me dat niet meer lukken, dus bijtijds naar bed. Maar we doen het toch maar mooi zonder alcohol!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Soothe,

Artiest Titel
Andre Hazes Droomland

Droomland

Droomland:

Heerlijk land van mijn dromen. Ergens hier ver vandaan. Waar ik zo graag wil komen, daar waar geen leed kan bestaan.

Droomland, Droomland, oh ik verlang zo naar droomland.
Daar is steeds vre dus ga met mij mee, samen naar het heerlijke droomland.

Zwerver gij vindt daar vrede, zieke gij kent geen pijn (!!!!!!). Daar wordt geen strijd gestreden, daar waar mijn broeders nog zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soothe, lieve vriend... ik wil je aleen maar zeggen dat ik met je mee lijdt... dit is niet gemakkelijk maar je hebt wel een heldendaad verricht... je was er voor jouw vriend op het moeilijkste moment. En jij voelt het natuurlijk niet als heldendaad maar als gewoon...ok, dat zijn de heldendaden op zich.... gewoon.. maar wel vanuit het hart.. en dat is wat zo vaak ontbreekt bij hulpverlening... Jij was met je hart betrokken bij je vriend.. je hebt mijn respect en bewondering hiermee meer dan klaar verdiend...Sterkte, lieve Soothe.. en door jou moet ik ook aan Anna denken die ik hierbij ook sterkte wens om haar soothie te kunnen ondersteunen... Twee lieve mensen die ik hierbij mijn morele steun verleen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leeuw,
Ik laat per definitie de beurs links liggen.
Het is net als een spelletje Beursplein 5.
Fijn dat je tentamen communicatie goed ging.
Jammer van dat van marktonderzoek.
Ga je hertentamen doen of ben je met de hakken over de sloot?

@Gem,
Dank, maar ik ben aan beiden nog niet begonnen.
Was de CV kapot of was het een onderhoudsbeurt?

@Water,
Hoe vordert de restauratie van de gitaar?

@Anjo,
Je bent een dappere doorzetter.

@Sandra,
:)

@Benthe,
Ik ben blij dat je je koppie weer terug hebt. Eerlijk gezegd moest ik altijd huiveren van die politiekop.
Genetisch gemanipuleerd?
Ik hoop dat je wat aan Annazorg mag hebben.
Die kaart die je voor Kohtje trok vanmiddag deed me meteen aan Cheyenne denken.

@Cheyenne,
:)

@Albertina,
Jij hebt dus dubbelgips nu!

@Cacao,
Spikey is weer thuis. Ik kan me heel goed voorstellen dat je een brok in de keel kreeg.

@Ferry,
:)

@Blacky,
:)

@Sammy,
:)

@Houtje,
En nu spreek ik voor mezelf: ik heb gekozen voor het leven, omdat ik geen vertwijfelde kinderen, partner, ouders enz. wou achterlaten. Omdat ik dan toch moet leven (en als er niets speciaals gebeurt, dan duurt dat nog wel zeker 40 jaar), heb ik gekozen om te stoppen met drinken, omdat dan de kwaliteit van de leven beter zou zijn. Dat is het ook, maar ik weet nog altijd niet waarom ik nou zonodig moet leven. En er zijn geen mensen die dat willen snappen of zelfs maar willen proberen te snappen.
En nu niets raars gaan denken, want ik ben alleen maar blij dat ik niet meer drinkt en ik ben ook niet om enige reden gaan drinken, dat was een uit de hand gelopen gewoonte.

@Soothe en Kaia,
2 maanden: Chapeau!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P

@KarelK,
:)

@Blacky,
Maar 15 euro parkeerboete. Hier zijn die boetes veel en veel hoger. Een ticket voor 12 uur parkeren kost in onze straat 12 euro.

@An,
Ik wil die herinnering vooralsnogniet delen. Te pijnlijk.

@RV,
Als bij jou je haren overeind springen als iemand je iets opdringt of in de mond legt, dan kan ik je de internettherapie aan bevelen. Daar doen ze dat dus niet. Echt, eerlijk waar. Er wordt geen overgave of ondergeschiktheid vereist. Voor mij was dat ook een verademing, want bij de reguliere verslavingszorg had ik een arts die zei: jij hebt gedronken, dus had je trek. IK had helemaal geen trek, ik moest drinken, ik kon niet zonder. Die vent snapte dat maar niet. Je begrijpt wel dat ik uit die behandeling ben gestapt. Echter alleen redde ik het dus niet.

@Marieke,
Blij te horen dat het goed gaat. Hoe gaat het met de accordeons?

@Orleando,
Een paar simpele tips om niet te drinken.
1 geen drank in huis hebben of halen
2 altijd dat eerste glas laten staan
3 als er trek is, aan iets anders denken en/of iets anders gaan doen
4 voordat je ook maar iets gaat doen, hier komen om hulp.
Oh, en denk niet verder vooruit dan een dag of desnoods een uur.

@Safi,
Geniet off forum! Wij rooien het hier wel en vergeten je niet.

@Trees,
:)

@Marjo,
:)

@PIppi,
:)

@Dani,
He, he, bedenk ik ineens wat: Ik ga nooit meer beleggen in drank. Dat levert echt niets op.
En nog gefeliciteerd met je zoon.

@Kohtje,
Oudgediende nieuweling. :heart:

@Rudy,
:)

@Calimero,
:)

@Soothe,
:heart:

@Anna,
:)

@ISO,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Het door Dan geciteerde droomland, is iets waar ik me wel in kan vinden. Soms is alles kommer en kwel!Ik hoop dat het voor ons (wij allen) weggelegd is.
Thanks!!

*** Koh Hoi, men doet wat men kan vriend, maar de dood kunnen we niet verslaan. Dat is een wreed heerser. Men mag hopen, dit bespaart te blijven.

Dank en Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

potverdrie, lag chello er weer eens een 2 uur uit, het lijkt hier in de buurt wel te spoken, knipperende lichten, chello plat, straatverlichting weer eens uit en later weer aan, Volgens mij heeft er iemand hier wat draadjes in deze buurt verwisseld geloof ik... maar alles werkt nu weer. Dus ben ik maar nuttige dingen gaan doen, de afwas gedaan, opgeruimd, mijn haar in de verf gezet (morgen naar de kapper)

Het is best een heftig dagje vandaag voor velen geloof ik, mezelf incluis.. ik ben alweer toe aan vakantie. En schilderen.. dus niet...
raar hoe al die dingen die vroeger leuk waren opeens tegen me werken, zowel met die proefavond zingen als met vandaag een proefochtend schilderen ben ik helemaal van de leg. Dat zijn activiteiten die bij mijn "vorige" leven hoorden.... maarja alleen door het weer uit te proberen weet je of ze nog voor je werken, niet dus... alleen mag de nasleep wat korter zijn want ik voel me echt nog steeds helemaal hyperdeflapper. bleeech...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...