Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Wat is ABS nu weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Kippepoten??????????Tja dan kan ik er weinig tegenin brengen:oEn ja idd dit hoort ook bij het leven maar ik heb er geen feeling mee dus moet ik eerlijk toegeven dat ik er niet over mee kan praten, dat vind ik dan weer jammer, maar beleggen ga ik niet, voor diegene die dat wel doen, ik hoor het wel als het schip met geld is binnen gevaren Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: CacaoWat is ABS nu weer? kwee niet ????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: albertinaquote: Originally posted by: CacaoWat is ABS nu weer? kwee niet ?????????Anti Blokkeer Systeem?:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Soothe en Anna,Veel sterkte, de komende dagen.groet, Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 een goeden morgen adb'ers, gisteren op de bank in slaap gevallen , deze morgen alle berichten gelezen en ondertusen ben ik zo goed als alles weer vergeten , allez niet vergeten maar het is een mengelmoes in mijn bolleke .deze morgen wakker geworden en ineens wist ik waar mijn gemoeds toestand van de laatse dagen vandaan komt , ppff vrouw zijn is niet altijd plezant ;-(onze nachtraaf benthe ligt nog uit te slapen zeker zo ik heb deze morgen al een apartement aan zee geboekt ik kijk er naar uit want zo kan ik aan zee blijven ivm de nsc :-)en ik heb daar intenet aansluiting yoepie de poepy tijdens dit verblijf aan zee ga ik mij eens bezig houden met mijn doel in mijn leven , dat is kok , naar het schijnt hebben ze een nijpend tekort aan koks aan zee en zoeken ze ook kok/kokkins zonder diplomas eindelijk telt de werk ervaring meer als dat stukje papier .ik weet dat er hierdoor vele veranderinghen in mijn leven plaats gaan hebben , want ik kan niet iedere dag 240 km op en af rijden , dus ook uitkijken om iets te huren of wie weet iets kopen dit dan het liefste in de plaats waar ik een deel van mijn jeugd door gebracht heb , mijn partner is met dit allemaal akkoord , willen ze mij nu weg denk ik dan dani was het een plezant verjaardags feestje van je zoon ??trees als jij dat beschuitje met suiker eet is het misschien een optie te kiezen voor die surogaat suiker , een klant van mij zwaar diabetes doet dit ook , ik dacht dat het een soort natrena is .??het eten van pompelmoezen bweukes zou ook goed zijn voor een diabetes patient en druivensuiker is ook, altijd goed om op zak te hebben .dit nuchtere leven begint mij stilleks aan wel te bevallen .corinne speciaal aan jou persoonlijk ben ik geen refusal/antabuse slikster maar ik weet dat het voor veel mensen de redding is , MAAR corinne veel alcoholisten drinken er desnoods wel op wat inhoudt dat het in jou geval en in het geval van andere refusal slikkers wel de gedachten zijn die tellen , jij wil niet drinken en dat is het voornaamste , ergens begrijp ik je schrik en dat je hieraan denk maar 10 februari is nog ver en het is eingenlijk dag per dag te doen , een pilleke houdt ons niet van den dank , mogelijk helpt het geestelijk maar indien jij in al die maanden had willen drinken dan zou je het pilleke gelaten hebben voor wat het was begrijp je mij ??zo lieve adb'ers ik moet eerst aan het verstuivings machine en ik wordt daar achteraf een beetje naar van tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 sorry inderdaad vergeten soothie mis condolencia por tu querido amigo , que en paz descansa .sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Blacky, goeiemorgen,Heb je geen spierpijn?Ach ja, de vrouwekwaal...ooit zullen we er allemaal vanaf zijn.Ik benijd je, lekker kokkerellen aan het strand...en je weet wat je wilt en gaat ervoor, niks mis mee!Ik wens je alvast een fijne tijd toe, blij dat je daar internet hebt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: AnTina, dan zal het dat wel zijn. Ik ga er eens op letten, ja inderdaad, ik zit alweer aan de koffie. Anjo: goed wat je schreef over depressies en paniekaanvallen!!! Ik wil er van mijn kant aan toevoegen, want dat zou ik haast vergeten, dat ik de ergste depressies heb gehad toen ik zeer overmatig dronk. Griezelig gevaarlijk. Mijn depressie, mag ik eigenlijk geen depressie noemen, het is meer een lusteloosheid: luiheid, geen zin hebben om...... En die kan ik het beste bestrijden door maar te accepteren dat het zo is..... deze stemmingen zijn evengoed gevaarlijk voor mij omdat ik 'denk' met een borrel de boel op te lossen. Op korte termijn werkt het, maar op lange termijn niet. Dat is toch wat ik met internet therapie helder kreeg. Ook goed als je zo'n drank schema gaat bijhouden kon ik goed zien wat er nu eigenlijk gebeurde en waar ik mee bezig WAS. An, ik herken mezelf in de sypmtomen die jij beschrijft.Heb je wel eens gehoord van Dysthymie?Ik heb een link voor je, waar dat wordt uitgelegd, ik denk dat dit in ieder geval wel op mij slaat...misschien ook op jou?http://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Ha Blacky goedemorgen,Wat een doorzetter goed zeg, huisje geboekt lekker aan zee, je 1e stap is gezet en een grote.Succes met het vernevelen, misschien toch niet meer roken? Moet ik nodig zeggen met nu 1 pakje per dag en ik heb er last van rook normaal nooit veel op het werk mag het niet en ik had ook niet echt zo de behoefte, maar nu paf ik er uit verveling aardig op los bah.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Anjo weg...nu ben ik bang dat ik haar boos heb gemaakt, was totaal niet mijn bedoeling...me and my big mouth:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Cacao,Het is een feit dat jww depressie veroorzaakt of versterkt, dus in ons geval moeten wij ADB blijven,dan is de depressie veel minder.Maar dat wist jezelf natuurlijk ook al.Ik ben ook opgehouden te lezen op sites want het komt allemaal op hetzelfde neer, het is bekend dat mensen met depressie vaak drinken en daardoor de kip niet meer van het ei te onderscheiden is, is het nou de jww of de depressie?Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Goeiemorgen (kan nog net).Blacky wat een beslissingen ineens! Dat zijn grote stappen die jij maakt. Ben heel benieuwd hoe dat verder gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: CacaoAnjo weg...nu ben ik bang dat ik haar boos heb gemaakt, was totaal niet mijn bedoeling...me and my big mouth:$ Big Mouth? heb ik niets van gelezen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Goeiemiddag Benthe, nachtbraakster... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Benthe,Schandalige nachtbraakster, vind je het gek als je de 1/2e nacht stiekum ligt te typen?Voor ons zit de 1/2 dag er al op kom je eindelijk eens om de hoek kijken, werd hoog tijd. ;)Albi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: albertinaCacao, Het is een feit dat jww depressie veroorzaakt of versterkt, dus in ons geval moeten wij ADB blijven, dan is de depressie veel minder. Maar dat wist jezelf natuurlijk ook al. Ik ben ook opgehouden te lezen op sites want het komt allemaal op hetzelfde neer, het is bekend dat mensen met depressie vaak drinken en daardoor de kip niet meer van het ei te onderscheiden is, is het nou de jww of de depressie? Tina Tina, in mijn geval was de depressie (of: Dystymie) er eerder, daar had ik als kind al last van (achteraf geconstateerd). Inderdaad, alcohol verergerde de boel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Mais non, ik werd om halfzeven alweer uit bed geschopt hoor. Ze zijn hartstikke streng hier. Niks uitslapen.Vond het trouwens wel komisch van die ABS, ik weet ook niet wat het is. Algemeen Beschaafd Stoppen?Automatisch Borrelloos Stuiteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: Cacaoquote: Originally posted by: albertinaCacao, Het is een feit dat jww depressie veroorzaakt of versterkt, dus in ons geval moeten wij ADB blijven, dan is de depressie veel minder. Maar dat wist jezelf natuurlijk ook al. Ik ben ook opgehouden te lezen op sites want het komt allemaal op hetzelfde neer, het is bekend dat mensen met depressie vaak drinken en daardoor de kip niet meer van het ei te onderscheiden is, is het nou de jww of de depressie? Tina Tina, in mijn geval was de depressie (of: Dystymie) er eerder, daar had ik als kind al last van (achteraf geconstateerd). Inderdaad, alcohol verergerde de boel. Bij mij kwam het op mijn 35e oeps wat ben ik al oud , en gelukkig depressie die goed met medicatie behandeld kan worden als ik de jww maar laat staan.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: BentheMais non, ik werd om halfzeven alweer uit bed geschopt hoor. Ze zijn hartstikke streng hier. Niks uitslapen. Vond het trouwens wel komisch van die ABS, ik weet ook niet wat het is. Algemeen Beschaafd Stoppen? Automatisch Borrelloos Stuiteren? Jaja, kan je je mooi achter verschuilen maar blijf lekker Altijd Borrelloos Stuiteren;)Albi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Gelukkig maar Tina, dan weet je maar al te goed wat je te doen staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Achterlijk Belachelijk Slissen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Hoe is het Benthe, laten ze je dit weekend een beetje met rust, of gaat de behandeling gewoon stug door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Altijd Benthe Sparen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: CacaoAchterlijk Belachelijk Slissen? Nee ik houd het op Altijd Borrelloos Sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden